19:35 29.09.2020

Зростання індексу споживчої довіри в США у вересні стало максимальним за 17 років

2 хв читати
Зростання індексу споживчої довіри в США у вересні стало максимальним за 17 років

Індекс споживчої довіри в США у вересні 2020 року підскочив до 101,8 пункту з переглянутих 86,3 пункту в серпні, повідомила дослідницька організація Conference Board, яка розраховує цей індикатор.

Таким чином, значення індикатора стало максимальним з початку пандемії коронавірусу. При цьому зростання показника склало максимальні із квітня 2003 року 15,5 пункту, пише Bloomberg.

Раніше серпневе значення оцінювалося в 84,8 пункту.

Аналітики, опитані Trading Economics, у середньому очікували підвищення індексу у вересні до 89,5 пункту.

Індикатор ставлення американських споживачів до поточної фінансової ситуації в вересні піднявся до 98,5 пункту з переглянутих 85,8 пункту місяцем раніше.

Індекс споживчих очікувань на найближчі півроку підскочив до 104 пунктів з переглянутих 86,6 пункту в серпні.

Зростання споживчої довіри в США відображає зниження нових випадків зараження в країні після стрибка захворюваності в середині літа, пише MarketWatch. При цьому зниження надбавок до посібників з безробіття не підірвало оптимізму споживачів.

"Більш сприятливе ставлення до поточної економічної ситуації та умов на ринку праці, а також відновлення оптимізму з приводу короткострокових перспектив сприяли стрибку споживчої довіри в цьому місяці", - зазначає директор групи економічних індикаторів Conference Board Лінн Франко.

Тим часом індекс вартості житла в 20 найбільших містах США, що розраховується S & P CoreLogic Case-Shiller, улипні 2020 року зріс на 3,9% у річному вираженні після підвищення на 3,5% місяцем раніше. Консенсус-прогноз опитаних Trading Economics аналітиків передбачав зростання на 3,8%. Підйом індексу в щомісячному вираженні прискорився до 0,6% з переглянутих 0,3% у червні.

 

 

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА