Інтерфакс-Україна
12:23 28.10.2020

Ми не зупиняли жодного дорожнього проєкту під час пандемії - глава Укравтодору Кубраков

2 хв читати
Ми не зупиняли жодного дорожнього проєкту під час пандемії - глава Укравтодору Кубраков

Боротьба з економічними наслідками коронавірусу так само важлива, як і організація опору самій хвороби. Про це заявив глава Укравтодору Олександр Кубраков.

З цієї причини назва спеціального фонду, виділеного для боротьби з хворобою, в повному обсязі відбиває його призначення, вказує Кубраков.

"Навесні в уряді почали обговорювати різні варіанти подолання наслідків коронакризи - не тільки в галузі охорони здоров'я, а й в економіці. Був обраний механізм спецфонду, який отримав назву "Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, викликаної коронавірусом SARS-CoV-2, і її наслідками". Така назва дійсно фокусує увагу виключно на медичних заходах - тому що мова йде про боротьбу з хворобою, а не з наслідками коронакризи", - сказав він.

Держава зробила правильно, використовуючи ці кошти не тільки на забезпечення системи охорони здоров'я, а й на згладжування економічних наслідків пандемії, вважає глава Укравтодору.

"Як підтверджують дослідження Світового банку та Всесвітньої організації охорони здоров'я, економічні наслідки коронакризи можуть привести до більшої кількості смертей, ніж власне від хвороби", - зазначив Кубраков.

За його словами, Укравтодор ефективно розпорядився коштами спецфонду: "Уже виконано та оплачено робіт на 20,5 млрд грн. Разом з іншими джерелами фінансування це дало можливість вже отримати на фініші 3700 км. Будівельний сезон триває - план в 4000 км буде виконаний".

"За свідченнями експертів Світового банку, наслідки коронакризи для України менші, ніж для сусідніх країн. Один з запобіжних факторів - це безперервний потік інвестицій в інфраструктуру. Адже, нагадаю, що ми не зупиняли жодного дорожнього проєкту за весь час пандемії", - підкреслив він.

Також він повідомив, що 35 млрд грн на інфраструктуру планувалося виділити ще на початку року, до пандемії.

"У відкритому доступі офіційна презентація наших планів - де суму в 35 млрд грн ми даємо третім джерелом "Великого будівництва" доріг, як "додаткове бюджетне фінансування". Це мали бути гроші Нафтогазу, який він отримав від Газпрому за рішенням Стокгольмського арбітражу. Ці кошти були спрямовані на державні дороги через механізм спецфонду", - пояснив Кубраков.

ОСТАННЄ

IFC з EUR40 млн планує приєднатися до ЄБРР та ЄІБ у формуванні Amber Dragon Ukraine Infrastructure Fund

ЄІБ розглядає проєкт надання Україні EUR200 млн для будівництва соціального орендного житла

Україна має ухвалити законодавство щодо транспозиції Інтеграційного пакета електроенергії у III кв. 2025р

JTI Україна у I пів.-2025 після підняття акцизу збільшила податкові відрахування на 75%

"НоваПей Кредит" у II кв.-2025 збільшила чистий прибуток на 8,2% за зростання виручки у 2,4 раза

Статистика свідчить проти позбавлення українців соцвиплат в Німеччині – посол України

Укрексмібанк закриє 12 відділень по всій країні до кінця року

"Інтерпайп" покращив свої показники у довкіллі, правах людини, етиці та сталому розвитку закупівель - EcoVadis

Кількість та обсяг операцій з гривневими, доларовими та євровими ОВДП в липні знизилась

"Укрнафта" остаточно завершила угоду про придбання мережі Shell

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА