16:39 29.10.2020

Відібрано шість ділянок доріг України для передання в концесію, запуск тендеру планується на 2021 рік

2 хв читати
Відібрано шість ділянок доріг України для передання в концесію, запуск тендеру планується на 2021 рік

Шість ділянок доріг України загальною протяжністю 1,5 тис. км відібрано для потенційних проектів державно-приватного партнерства в рамках цієї програми на першому етапі.

Відповідну програму представили міністр інфраструктури Владислав Криклій, голова Державного агентства автомобільних доріг України ("Укравтодор") Олександр Кубраков за участю заступника керівника Офісу президента Кирила Тимошенка, регіонального директора Світового банку в Східній Європі (Білорусь, Молдова та Україна) Арупа Банерджі, старшого фахівця з інвестицій IFC Олега Кудашова та голови Проектного офісу з розвитку ДПП SPILNO Тараса Бойчука.

Як повідомив голова "Укравтодору", зокрема, серед зазначених доріг: Харків - Дніпро - Запоріжжя (M-29, M-04, M-18) - поточний і капремонт, орієнтовний обсяг початкових інвестицій - $370 млн; Бориспіль - Полтава (М-03) - поточний ремонт, обсяг початкових інвестицій - $180 млн; Херсон - Миколаїв (М-14) - реконструкція, капітальний та поточний ремонт і будівництво нового об'їзду населеного пункту, обсяг початкових інвестицій - $310 млн; Київ - Житомир - Рівне (М-06) - капітальний і поточний ремонти, обсяг початкових інвестицій - $370 млн; Ягодин - Ковель - Луцьк (М-07, М-19) - реконструкція, поточний та капремонти, обсяг початкових інвестицій - $240 млн; Дніпро - Кривий Ріг - Миколаїв (M-04, H11) - реконструкція, капремонт і будівництво нового об'їзду населеного пункту, обсяг початкових інвестицій - $290 млн.

Криклій, у свою чергу, сказав, що запропонована першою програмою ДПП у дорожній галузі модель дасть змогу залучити на ринок українських автодоріг приватних інвесторів. За його словами, в середньостроковій перспективі можна буде залучити більше ніж $9 млрд приватних інвестицій для відновлення й обслуговування понад 4,5 тис. км доріг державного значення.

Він додав, що міжнародні консультанти, залучені групою Світового банку, вже завершили попереднє техніко-економічне обґрунтування зазначених шести пілотних ділянок доріг, які було відібрано для першого етапу проекту.

Усі проекти передбачають подальше утримання дороги інвестором протягом 20-25 років.

За словами Криклія, міністерство має намір оголосити тендер у 2021 році. "Але для цього ми повинні ухвалити всі необхідні закони", - додав він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Експорт зерна за першу декаду березня перевищив 1 млн тонн - Мінагрополітики

ОТП планує збільшити продаж ОВДП населенню мінімум удвічі

Голова МЗС Великої Британії обіцяє розблокувати $3 млрд заморожених коштів від продажу ФК "Челсі" для передачі Україні - ЗМІ

МХП за 2 роки планує зайняти 2,5% ринку ковбас із курятини

Фокус ОТП Банку в 2025 р.: розширення лінійки партнерських програм для бізнесу й кредитних продуктів для населення

Україна за I півріччя 2024/25 МР експортувала понад 400 тис. тонн цукру

Ударами по газовій інфраструктурі України РФ хоче добитися повернення транзиту – ексочільник "Нафтогазу" Коболєв

Збитки енергетики України від ударів РФ зросли до понад $20 млрд – віцепрезидент Energy Club з посиланням на RDNA4

Перші українці використали сертифікат “єВідновлення” для оплати першого внеску за “єОселею”

Нацкешбек за грудень-2024 та січень-2025 надійшов на рахунки користувачів програми

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА