Інтерфакс-Україна
12:00 06.11.2020

В Україні в I пол.-2020 відкрито рекордну кількість нових супермаркетів - дослідження

3 хв читати
В Україні в I пол.-2020 відкрито рекордну кількість нових супермаркетів - дослідження

В Україні за підсумками січня-червня 2020 року було відкрито більше ніж 300 нових продуктових супермаркетів, що є рекордним показником за останні десять років, наведено дані в доповіді консалтингової компанії NAI Ukraine.

"Відкриття нових магазинів зумовлено динамічним зростанням ритейлу після локдауну. До всього українці рідше відвідували закордонні країни, оціночно, майже $3,8 млрд залишилося в країні в другому-третьому кварталах, що відкрило ще більші можливості для внутрішнього ринку", - зазначили в коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" в компанії NAI Ukraine.

У сегменті FMCG найбільша кількість нових відкриттів припала на мережу АТБ (+56), за ним слідує "Коло" (+47), "Делві" (+18), Fozzy Group (+17), Varus (+12), Novus (+8). Згідно Forbes Україна, мережа АТБ у 2020 році вже входить до топ-3 найбільших бізнесів у країні.

Як наголошується в дослідженні, найшвидші темпи розширення в першому півріччі в сегменті товарів для дому продемонструвала данська мережа Jysk (+13), за нею йде "Епіцентр", який також розвивав бренди "Це Те" (сегмент побутової техніки та електроніки) і "Деко" - (+7), Leroy Merlin (+2).

У сегменті drogerie найбільшу кількість нових торговельних точок за цей час відкрив оператор Eva (+20), Prostor (за рахунок купівлі мережі "Космо" збільшив кількість своїх магазинів на 104), OnePrice (+2) і Brocard (+1).

Активно відкривалися магазини сегмента побутова техніка, електроніка та ґаджети: Eldorado - 7, "Фокстрот" - 4, точки видачі Rozetka - 7 і "Цитрус" - 2.

Серед fashion-ритейлерів найдинамічнішим гравцем виявилася польська LPP, яка запустила дев'ять нових магазинів. Також нові торговельні точки відкривали Intertop - 2, Argo - 1, LC Waikiki - 3, H&M - 2, "Адідас Україна" - 2.

Водночас, за даними NAI Ukraine, в першому півріччі суттєво сповільнився вихід на український ринок нових брендів. Так, у цей період перші магазини в Україні відкрили п'ять брендів - 4F, The Athlete's Foot (TAF), Fransa b.Young, Greyder, Gant, тоді як загалом у 2019 році на наш ринок вийшли 12 міжнародних брендів.

Як пояснили в компанії, це переважно пов'язано з організаційними складнощами, зумовленими обмеженнями пандемії, ніж зміною планів брендів.

Як зазначили в компанії, український ринок все ще залишається ненасиченим у плані присутності міжнародних брендів із показником 28% всіх відомих світових брендів.

Незважаючи на карантинні обмеження, низка міжнародних брендів показують зростання прибутку - H&M (+5%), Jysk (+23,8%), Mango (+70%).

Прибутковість ритейлу в Україні зросла в поточному році з 25% до 30-40%, а час окупності інвестицій скоротився до двох років. Тоді як прибутковість девелопменту торговельної нерухомості все ще становить менше ніж 10% на рік з окупністю майже дев'ять років, констатували в NAI Ukraine

"За період карантину зріс онлайн-ритейл, але його можливості все ще обмежені через дорогу доставку, додатковий персоналу. Тому цей канал забезпечує лише до 25% продажу, зберігається необхідність в омніканальності", - резюмували в компанії.

NAI Ukraine створено у 2016 році, є українським представництвом мережі консалтингових компаній у сфері комерційної нерухомості NAI Global.

NAI Global володіє більше ніж 400 офісами в 55 країнах світу з 7 тис. співробітників. Щорічний обсяг угод компанії становить понад $45 млрд. В управлінні компанії перебувають більше ніж 38 млн кв. м. Є дочірнім підприємством компанії C-III Capital Partners, яка управляє приблизно $150 млрд.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Укрзалізниця" запровадить строкові контракти на продаж брухту

NovaPay зареєстрував третій випуск облігацій для інституційних інвесторів на 100 млн грн

Україна звернеться до Республіки Корея за кредитом на закупівлю 20 електропоїздів Hyundai

Україна до ОЗП має підготувати майже 18 ГВт доступної потужності – глава Міненерго

ЄБРР надасть гарантію Укрексімбанку нових кредитів на EUR100 млн

Графік обговорень нової програми МВФ для України буде розроблений у найближчі тижні – Фонд

Передачу Нацбанку 25% держчастки Нацдепозитарію треба зробити якнайшвидше – голова НБУ

Дезінфляційний процес у єврозоні завершився - Лагард

НБУ бачить потенціал внутрішнього боргового ринку за необхідності покриття додаткових бюджетних потреб

Мінфін України очікує на продовження тісного діалогу з МВФ у найближчі тижні щодо нової програми

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА