Інтерфакс-Україна
17:22 20.11.2020

Зростання трафіку українських ТРЦ сповільнилося в будні після введення карантину вихідного дня

3 хв читати

Українські торговельно-розважальні центри (ТРЦ) у перший тиждень після карантину вихідного дня фіксують зниження темпів приросту трафіку, що спостерігався у п'ятницю та понеділок.

"Із понеділка до четверга трафік знижувався. У середу і четвер трафік був уже практично такий самий, як у середу та четвер до карантину, в найкращому випадку зріс до 5%. Якщо брати сумарно за чотири робочих дня, то трафік зріс на 7-12% залежно від ТЦ порівняно з чотирма днями до карантину", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у прес-службі компанії "Будхаус Груп", що розвиває регіональні ТРЦ в Україні: Fabrika, (Херсон),"Любава" (Черкаси), Forum Lviv (Львів).

Як уточнили в компанії, схожа тенденція спостерігалася в динаміці обігу орендарів.

"Перші дні він (обіг - ІФ) був вищими, потім вирівнявся. Уже зараз зрозуміло, що додатковий трафік людей у будні не перекриє втрати вихідних днів", -зазначили у компанії.

Уповільнення приросту трафіку спостерігалося і в столичному ТРЦ Dream Town.

"Попередньої п’ятниці та наступного після вікенду понеділка приріст трафіку становив 20% до звичайного, тоді як у вівторок, середу і четвер - 15%", - зазначив директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець.

У ТРЦ Ocean Plaza трафік зріс лише у понеділок і у вівторок, повідомила комерційний директор ТРЦ Дар'я Завадська. "Обіг у всіх по-різному, але тенденції зростання немає", - сказала вона.

Трохи інша картина спостерігалася в столичному ТРЦ Gulliver, який і до введення карантину вихідного дня був орієнтований переважно на трафік у будні дні.

"Оскільки ТРЦ Gulliver важко назвати ТРЦ вихідного дня, наш трафік завжди виглядав однорідно і в будні, і у вихідні. Наразі з введенням карантину вихідного дня ми спостерігаємо зростання відвідуваності в будні на 20-25% і відстежуємо щоденний товарообіг орендарів. Загалом, в більшості груп товарів спостерігаємо зростання", - зазначила в коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" генеральний директор МФК Gulliver Ірина Круппа.

У компанії Arricano ("РайON" і "Проспект" у Києві, "Сонячна галерея" у Кривому Розі, City Mall у Запоріжжі) наголосили, що листопад - традиційно високий споживчий сезон, протягом якого завжди спостерігається зростання попиту.

"Після введення карантину вихідного дня в ТРЦ Arricano продовжено роботу торговельних центрів у будні. Наразі ще рано говорити про підсумки. Очевидно одне: листопад - це високий споживчий сезон, протягом якого завжди спостерігається попит на здійснення покупок зимового одягу, взуття, дитячих товарів, електроніки, косметики, подарунків тощо", - розповіли агентству в компанії.

Як повідомлялося, українські ТРЦ після введення урядом карантину вихідного дня зафіксували приріст трафіку до 20% у п'ятницю та понеділок. При цьому деякі ТРЦ змінили розклад роботи, продовживши робочий час в будні дні.

Як повідомлялося, Кабінет Міністрів України ввів низку карантинних обмежень, зокрема заборонив прийом відвідувачів у ТРЦ та інших закладах розважальної діяльності з 00:00 суботи до 00:00 понеділка із 14 до 30 листопада.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ціни на свинину можуть знизитися через низький купівельний попит

Валютний контроль НБУ ускладнює міжнародні угоди та стримує M&A – Chief Investment Officer компанії umgi

Ціни на свинину та борщовий набір у квітні істотно виросли, подешевшали яйця та зелень

Швейцарія профінансує EUR6,4 млн внесок України за підписку на додаткові акції ЄБРР

IFC має в Україні проєкти в розробці на найближчі 18 місяців на $3 млрд

Валютний контроль НБУ ускладнює міжнародні угоди та стримує M&A – думка

Україна в 2024р увійшла до трійки найбільших експортерів агропродукції до ЄС

ЄБРР готує кредит "Укрнафті" під держгарантію на проєкт когенераційної ТЕЦ до 250 МВт

ТРЦ "Скриня" біля залізничного вокзалу Львова під час реконструкції збільшить свою площу вшестеро

"Астарта" та IFC підписали кредитну угоду на $40 млн для будівництва заводу соєвого концентрату

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА