Інтерфакс-Україна
13:35 27.11.2020

Українці споживають дедалі менше розчинної кави, віддаючи перевагу зерновій і меленій, - Асканія FMCG

2 хв читати
Українці споживають дедалі менше розчинної кави, віддаючи перевагу зерновій і меленій, - Асканія FMCG

В Україні спостерігається зростання продажу в натуральному виразі зернової та меленої кави на тлі скорочення продажу розчинної, повідомили в компанії "Асканія FMCG".

Так, згідно з динамікою імпорту кави (дані Державної митної служби) з січня по жовтень 2020 року, обсяги продажу зернової кави зросли порівняно з аналогічним періодом 2019 року майже на 25% - до 9,11 тис. тонн, меленої - на 41%, до 9,97 тис. тонн. Водночас обсяги продажу розчинної кави цього року зменшилися на 4% - до 12,31 тис. тонн.

"Уже кілька років поспіль ми спостерігаємо за тим, що українці споживають дедалі більше меленої та зернової кави й менше розчинної. Проте в грошовому виразі розчинна кава показала приріст - споживачі відмовляються від дешевої розчинної кави на користь дорожчої. Українські споживачі також відмовляються від powder instant (порошкової розчинної кави) та переходять на Freeze Dried Instant (виморожена розчинна кава), яка вважається якіснішою", - зазначила маркетинг-директор "Асканія FMCG" Інна Сірченко в коментарі агентству "Інтерфакс-Україна".

За її словами, цього року падіння показав продаж необсмаженої кави - майже на 6%, до 20,08 тис. тонн.

"Це пов'язано з тим, що сегмент HoReCa практично зупинився внаслідок епідемії: українці не так часто відвідують ресторани, як до карантину, натомість почали купувати натуральну каву в ритейлі та пробувати готувати її самостійно. І якщо раніше багато хто пив каву в офісі впродовж дня, то сьогодні завдяки дистанційному формату роботи каву п'ють удома, тому в ритейл-сегменті вона продається непогано", - зазначила маркетинг-директор "Асканія FMCG".

ГК "Асканія" об'єднує 12 компаній. Серед напрямів діяльності - імпорт, виробництво та дистрибуція продуктів харчування, переробка й експорт меду (п'ять видів, близько 30 SKU), логістичні послуги, постачання електроенергії, виробництво стрілецької зброї, послуги охорони та навчання співробітників служб безпеки приватних і державних структур, сільське господарство (вирощування троянд).

Група має філії в усій Україні та офіси в Берліні (Німеччина) і Гуанчжоу (Китай). Загальна кількість співробітників групи "Асканія" – понад 2,5 тис. осіб.

Асканія FMCG входить до топ-5 найбільших імпортерів кави в Україні, є офіційним генеральним дистриб'ютором кави бренда Lavazza в Україні, а також дистриб'ютором Tchibо і Davidoff.

ОСТАННЄ

Україна отримала $125,2 млн за проєктами Світового банку LEARN та THRIVE на освіту та охорону здоров’я

Кредиту ЄС EUR90 млрд недостатньо, треба далі працювати над репараційним кредитом – Марченко до країн G7

Кабмін розподілив понад 460 млн грн на автономне енергоживлення та розрахунки за комунальні послуги для закладів освіти

НКРЕКП вперше з 2021р. підвищила тарифи операторів газорозподільних мереж на 2026р. для непобутових споживачів

Зміни програми пільгової іпотеки "єОселя" у 2026 році зроблять її більш доступною – думка

Індекс відновлення ділової активності бізнесу в Україні у листопаді впав до нуля - опитування ІЕД

КЗРК та "ДТЕК Дніпровські електромережі" підписали мирову угоду по боргу 91,4 млн грн

НБУ: малим держбанкам, що порушують вимоги до капіталу, слід підвищувати ефективність і мати план дій

Україна оголосила про успішну реструктуризацію ВВП-варантів: угоду підтримали 99% їх власників

Гетманцев звернувся до Свириденко з закликом відтермінувати платіжні термінали для ФОП 1-ї групи до кінця війни

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА