Інтерфакс-Україна
13:09 03.12.2020

ВР ухвалила закон "Про внутрішній водний транспорт"

2 хв читати
ВР ухвалила закон "Про внутрішній водний транспорт"

Верховна Рада в цілому підтримала законопроект "Про внутрішній водний транспорт".

За законопроект №1182-1-д у другому читанні та в цілому проголосували 276 народних депутатів на пленарному засіданні в четвер.

"Тепер ми зможемо відродити найбільш дешевий та екологічний спосіб доставки вантажів – річкові перевезення та створити ефективну річкову логістику. Ми врахували пропозиції бізнесу та спільно доопрацювали цей законопроект під час його підготовки до другого читання. Вдячний всім, хто був небайдужий і долучився до цього процесу, а також народним депутатам за прийняте рішення", - прокоментував ухвалення документа міністр інфраструктури Владислав Криклій.

За його словами, новий закон про внутрішній водний транспорт дасть змогу збільшити вантажопотік до 30 млн тонн на рік, що приведе до економічного ефекту для держави в 13-16 млрд грн щорічно, а також дасть змогу підвищити конкуренцію на ринку, збільшити інвестиції завдяки рівним умовам і прозорим правилами, створити нові робочі місця.

Крім того, перехід частини вантажу з автодоріг на річки допоможе значно розвантажити їх, знизити витрати на їх ремонт.

Законопроект дасть можливість створити Державний фонд розвитку внутрішніх водних шляхів для забезпечення належного технічного стану судноплавних шлюзів на Дніпрі, більше ніж 75% з яких наразі зношені, забезпечити розвиток пасажирських річкових перевезень, зокрема міжнародних.

Нове законодавство, на думку міністра, стимулюватиме суднобудування і відновлення українських підприємств, а також лібералізацію ринку водних перевезень за рахунок допуску суден під іноземним прапором, що, у свою чергу, стимулюватиме міжнародну торгівлю.

Крім цього, ухвалення закону допоможе провести дерегуляцію галузі шляхом впровадження безоплатного проходження шлюзів і часткового звільнення суден внутрішнього плавання від зборів у морських портах, спростити адміністративні процедури під час реєстрації суден та видачі кваліфікаційних документів, а також імплементувати європейські норми і привести українське законодавство у відповідність з європейським.

Документ також збільшує наявні штрафи за порушення правил охорони порядку та безпеки плавання на морському транспорті, порушення правил користування морськими суднами, правил пожежної безпеки тощо, одночасно поширюючи дію цих статей на внутрішній водний транспорт.

Серед іншого, встановлюється низка нових штрафних санкцій за порушення порядку роботи внутрішнього водного транспорту, запроваджується регулювання користування водними мотоциклами.

Як повідомлялося, раніше голова делегації ЄС в Україні Матті Маасікас заявляв, що ухвалення проекту закону "Про внутрішній водний транспорт" є важливою віхою в реалізації транспортної глави Угоди про асоціацію Україна-ЄС.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ не став продовжувати адмінобмеження P2P переказів 150 тис. грн завдяки жорсткішим самообмеженням ринку

Мінагрополітики розглядає варіанти компенсацій прифронтовим аграріям відміни 30% знижки у перевезенні зерна залізницею

Мінфін понизив ставку потенційних 3,5-річних бенчмарк-ОВДП до 15-15,5% річних

Глава UBS став найбільш високооплачуваним CEO у найбільших банках континентальної Європи у 2024 р.

ПУМБ і "Тімак Агро Україна" оновили програму кредитування добрив під врожай 2025р.

"Агротрейд" почав посівну камапнію-2025 з висіву гірчиці на 600 га

Газовидобувники просять знизити вимоги до якості газу для відновлення після руйнувань внаслідок атак РФ

Заповнюваність готелів у Києві зросла до 42% за підсумками 2024р. - Hotel Matrix

ФГВФО міг би взяти у роботу портфель "поганих кредитів" держбанків – директорка-розпорядниця

ФГВФО прагне до поствоєнної гарантованої суми відшкодування EUR100 тис. та поширення гарантування на юросіб

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА