Інтерфакс-Україна
14:23 03.12.2020

Вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла вдвічі, вартість реконструкції скоротилася на 45% - CoST Ukraine

2 хв читати
Вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла вдвічі, вартість реконструкції скоротилася на 45% - CoST Ukraine

Середня вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг у 2020 році, згідно з інформацією публічного модуля аналітики ProZorro, зросла до 11,193 млн грн, що на 91,6% більше, ніж у 2019 році, при цьому вартість реконструкції за 1 км скоротилася на 44,7%, а будівництва - на 14,3%.

Такі дані повідомив виконавчий директор ініціативи з прозорості CoST Ukraine Святослав Абрамов під час брифінгу в четвер.

Згідно з оприлюдненою інформацією, середня вартість 1 км нового будівництва у 2020 році становила 90,216 млн грн (-14,3%), реконструкції - 36,061 млн грн (-44,7%), капітального ремонту - 25,184 млн грн (+4%).

За словами Абрамова, водночас поточний середній ремонт наблизився до капітального ремонту за якістю виконання та обсягами проведення робіт. Окрім того, збільшилася вартість через збільшення набору робіт, зокрема - зміцнення основи.

При цьому в CoST Ukraine додали, що вартість основних матеріалів, які використовують у дорожньому будівництві, в 2020 році практично не змінилася.

Так, вартість бітуму 60/90 (станом на жовтень 2020 року) впала на 12% і становила 13,9 тис. грн; емульсії бітумної - впала на 8% і становила 14,7 тис. грн; емульсії бітумної модифікованої - впала на 2% і становила 17 тис. грн; щебенево-піщаної суміші С5 - підвищилася на 6% і становила 584 грн; щебенево-піщаної суміші С7 - підвищилася на 1% і становила 604 грн; асфальтобетонної суміші - впала на 1% і становила 2,6 тис. грн; щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші - не змінилася і становила 3,4 тис. грн.

"Важливо розуміти, що застосування середнього поточного ремонту - це був вимушений захід. Впроваджується він із 2012 року. Його впроваджують, оскільки це найпростіший спосіб реалізувати проект у рамках будівельного сезону. Важко сказати, наскільки це ефективно нині. Реальний результат побачимо через декілька років", - сказав Абрамов.

"Якщо говорити про вартість поточного середнього ремонту, роботи виконано не просто так - зрізали асфальт і зверху щось накатали, а справді посилили основу, облаштували освітлення, бар'єрну огорожу. І це все є. Звісно, з відкритими даними потрібно ще працювати, це є в Prozorro, їх потрібно аналізувати, і ми надалі шукатимемо шляхи, щоб це все автоматизувати. Але роботи оплачено не просто так", - прокоментувала під час брифінгу голова Команди підтримки реформ при "Укравтодорі" Олександра Азархіна.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українські виробники добрив обговорили контроль імпорту та можливості збільшення експорту

Угода про інвестфонд відбудови зобов’язує Україну забезпечити захист активів та інвестицій незалежно від змін законодавства – юрист

Посли країн G7: Високо оцінюємо лідерство НБУ у впевненому проходженні через період викликів

Україна отримала 1 млрд євро від ЄС у межах програми ERA

Пролонговані ліцензії на надрокористування залишаться поза межами угоди з США про інвестфонд – Свириденко

Угода із США перспективна для українських greenfield-компаній з дозволами на поклади критичних мінералів – думка

Собівартість будівництва зросла вдвічі з початку війни - DIM

Україна розраховує на внески США в інвестфонд грошима та за рахунок військової допомоги вже цього року

Україна до кінця року планує схвалити пакет законів для інтеграції до енергоринків ЄС – Галущенко

ЄБРР може частково покрити ризики ПриватБанку, Укргазбанку та Райффайзенбанку за кредитами на EUR1,1 млрд

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА