Інтерфакс-Україна
14:23 03.12.2020

Вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла вдвічі, вартість реконструкції скоротилася на 45% - CoST Ukraine

2 хв читати
Вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла вдвічі, вартість реконструкції скоротилася на 45% - CoST Ukraine

Середня вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг у 2020 році, згідно з інформацією публічного модуля аналітики ProZorro, зросла до 11,193 млн грн, що на 91,6% більше, ніж у 2019 році, при цьому вартість реконструкції за 1 км скоротилася на 44,7%, а будівництва - на 14,3%.

Такі дані повідомив виконавчий директор ініціативи з прозорості CoST Ukraine Святослав Абрамов під час брифінгу в четвер.

Згідно з оприлюдненою інформацією, середня вартість 1 км нового будівництва у 2020 році становила 90,216 млн грн (-14,3%), реконструкції - 36,061 млн грн (-44,7%), капітального ремонту - 25,184 млн грн (+4%).

За словами Абрамова, водночас поточний середній ремонт наблизився до капітального ремонту за якістю виконання та обсягами проведення робіт. Окрім того, збільшилася вартість через збільшення набору робіт, зокрема - зміцнення основи.

При цьому в CoST Ukraine додали, що вартість основних матеріалів, які використовують у дорожньому будівництві, в 2020 році практично не змінилася.

Так, вартість бітуму 60/90 (станом на жовтень 2020 року) впала на 12% і становила 13,9 тис. грн; емульсії бітумної - впала на 8% і становила 14,7 тис. грн; емульсії бітумної модифікованої - впала на 2% і становила 17 тис. грн; щебенево-піщаної суміші С5 - підвищилася на 6% і становила 584 грн; щебенево-піщаної суміші С7 - підвищилася на 1% і становила 604 грн; асфальтобетонної суміші - впала на 1% і становила 2,6 тис. грн; щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші - не змінилася і становила 3,4 тис. грн.

"Важливо розуміти, що застосування середнього поточного ремонту - це був вимушений захід. Впроваджується він із 2012 року. Його впроваджують, оскільки це найпростіший спосіб реалізувати проект у рамках будівельного сезону. Важко сказати, наскільки це ефективно нині. Реальний результат побачимо через декілька років", - сказав Абрамов.

"Якщо говорити про вартість поточного середнього ремонту, роботи виконано не просто так - зрізали асфальт і зверху щось накатали, а справді посилили основу, облаштували освітлення, бар'єрну огорожу. І це все є. Звісно, з відкритими даними потрібно ще працювати, це є в Prozorro, їх потрібно аналізувати, і ми надалі шукатимемо шляхи, щоб це все автоматизувати. Але роботи оплачено не просто так", - прокоментувала під час брифінгу голова Команди підтримки реформ при "Укравтодорі" Олександра Азархіна.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Загальний обсяг виділеного від ЄБРР фінансування для України сягнув EUR7,6 млрд

ЄБРР виділив "Новій пошті" кредит до EUR50 млн

Проєкт BGV Graphite дає початок визнанню Європою потенціалу України щодо критичної сировини – топменеджер BGV Group на URC-2025

ЄБРР надає VARUS позику в розмірі $25 млн на стале енергоефективне зелене розширення

Україна в рамках Food from Ukraine буде надавати гуманітарну допомогу продуктами харчування

ЄБРР надає понад EUR65 млн кредитів на муніципальні проєкти українських міст

Україні для відновлення та розвитку потрібні безпека, забезпечення гарантій та страхування інвестицій – CCO "Метінвесту" на URC-2025

ЄІБ надасть "Укргідроенерго" EUR120 млн кредиту на модернізацію ГЕС – угода на URS-2025

ЄБРР надав ПриватБанку та Укргазбанку гарантії для залучення EUR900 млн кредитів

Покупці житла преміум-класу віддають перевагу унікальним концепціям у поєднанні з автономністю та безпекою – девелопери

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА