16:10 23.12.2020

Частка житла бізнес- та преміум-класу у Києві зросла до 35% у 2020 році - NAI Ukraine

3 хв читати
Частка житла бізнес- та преміум-класу у Києві зросла до 35% у 2020 році - NAI Ukraine

Пропозиція на ринку первинного житла у сегментах бізнес-класу за підсумками 2020 року поповниться 20 новими житловими комплексами (ЖК), збільшивши їхню частку в загальній структурі ринку на 4 і 1 процентний пункт (п. п.) відповідно.

"На сьогодні на ринку відомо про майже 90 ЖК бізнес-класу порівняно з пропозицією у 70 ЖК на кінець минулого року, тим самим частка у структурі ринку цього класу зросла на 4 пункти (до 29%), і на 1 пункт зросла частка преміум-класу (до 6%). Наростає тренд до якіснішого та комфортнішого житла", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у компанії NAI Ukraine.

Так, за її даними, до 30% планувань у пропозиції проектів "бізнес" та "преміум" становлять варіанти з підвищеним комфортом, що передбачають наявність терас, квартири з поліпшеними видовими характеристиками, збільшені площі, пентхауси та дворівневе житло. Збільшені площі приміщень дають змогу застосовувати різні функціональні та дизайнерські рішення.

Наприклад, "середня" двокімнатна квартира бізнес-класу має площу 70-80 кв. м, а преміум - до 90 кв. м. Трикімнатні варіюються в діапазоні від 90 до 150 кв. м - і саме тут сконцентровані запити споживачів.

"Головним відкриттям AIA Home Design Trends Survey, на якому підбивалися підсумки житлового ринку США у 2020 році, стало катастрофічне падіння популярності щільної забудови та смарт-рішень, а серед трендів дизайну - збільшений розмір і кількість вікон. Значне проведення часу вдома через пандемію та віддалена робота спонукали багатьох переглянути свої вимоги до житла на користь збільшення площ, простору, привабливості оточення. Ці тренди однаково актуальні і для українського ринку", - вважає начальник відділу консалтингу NAI Ukraine Марина Гуревич.

При цьому, за її словами, головний фактор, що відрізняє дорожче житло - інфраструктурне забезпечення, зважений і продуманий підбір елементів ЖК, супутніх житлу.

За даними NAI Ukraine, на ринку Києва спостерігається поліпшення забезпечення паркінгами у нових ЖК, коефіцієнт варіюється від 0,5 до 1,5 місця на квартиру (з середнім 0,8) у "бізнесі" і 1-1,8 - для преміум-класу (із середнім 1,3).

"Одним із найнесподіваніших трендів-2020 стало зростання уваги до заміського житла для категорій заможних покупців, які до пандемії концентрували свої вкладення в житло ближче до центрального ділового району (ЦДР). Прагнення підвищеного комфорту забезпечується проектами в унікальних заміських зонах із доступом до води, лісу тощо. Насамперед йдеться про район Козина", - стверджує Гуревич.

Водночас вона зазначає, що все більше заміського житла бізнес-формату і вище з'являється майже у всіх приміських зонах зі зручним транспортним сполученням зі столицею та рекреаційними можливостями: райони Лебедівки, Вишгорода, берегова лінія Лівого берега, найкращі ділянки Києво-Святошинського району.

NAI Ukraine створена у 2016 році, є українським представництвом мережі консалтингових компаній у сфері комерційної нерухомості NAI Global.

NAI Global володіє більше ніж 400 офісами у 55 країнах світу з 7 тис. співробітників. Щорічний обсяг угод компанії становить понад $45 млрд. В управлінні компанії перебувають більше ніж 38 млн кв. м. Є дочірнім підприємством компанії C-III Capital Partners, яка управляє майже $150 млрд.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

Сервіс покупок Meest Shopping розпочав співпрацю з криптобіржею Binance

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА