Інтерфакс-Україна
12:20 24.12.2020

Сума онлайн-покупок українців за 2020 рік зросла на 41% - EVO

2 хв читати
Сума онлайн-покупок українців за 2020 рік зросла на 41% - EVO

Загальна сума фізичних товарів і послуг, які придбали українці в інтернеті у 2020 році, досягла 107 млрд грн, що на 41% більше ніж минулого року.

Про це свідчать результати дослідження групи компаній EVO, поширені в четвер.

"Рік тому ми прогнозували приріст e-commerce у 2020 році в Україні на рівні 15%, пандемія його суттєво скоригувала. Безліч нових гравців з'явилися в онлайні - від міні-виробництв до кафе. Великі онлайн та офлайн-магазини та маркетплейси здебільшого посилили свої позиції", - зазначає компанія.

За даними EVO, на сьогодні майже 9% всіх покупок в Україні відбувається онлайн - на маркетплейсах, в онлайн-магазинах і соціальних мережах. У 2019 році частка e-commerce у ритейлі в Україні оцінювалася в 7%, а зріс ринок тоді на 17% на рік.

Зазначається, що за рік кількість замовлень на маркетплейсах EVO - Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua, IZI.ua і сайтах компаній Prom.ua зросла на 42%. При цьому середній чек впав на 10%.

Найбільший приріст за 2020 рік спостерігається в категорії "Медичні товари". Крім того, більшим попитом, ніж у 2019 році, користувалися товари для садівництва та городництва. До ТОП також потрапили зоотовари та продукти харчування.

За оцінками EVO, кількість онлайн-оплат за товари та послуги у 2020 році зросла на 50%. На маркетплейсах наразі приблизно 15% розрахунків - карткою у момент купівлі.

"Із такими темпами через декілька років накладений платіж готівкою за придбані онлайн-товари та оплата "на карту" втратять популярність, як менш безпечні та зручні. Важливий фактор, який стримує зростання оплат наразі, - ціна транзакцій для продавця, яка в Україні в середньому більше 2% від ціни товару. Це вчетверо більше, ніж в Європі", - йдеться в дослідженні.

Компанія очікує, що у 2021 році темпи зростання e-commerce частково збережуться і e-commerce зросте ще на третину. Цьому сприятимуть: поява безпечних способів онлайн-оплати на маркетплейсах, здешевлення доставки, швидкість і зростання якості обслуговування продавцями.

"Пандемія виштовхнула в онлайн традиційно офлайнові ніші, зокрема, ліки та продукти. У декілька разів зріс попит на доставку з магазинів та ресторанів. Навіть після пандемії, малоймовірно, що покупці відмовляться від цих зручностей", - підсумували в EVO.

EVO - українська продуктова IT-компанія, яка створює маркетплейси для онлайн-шопінгу та замовлення послуг - Prom.ua, Deal.by, Satu.kz, Bigl.ua, Kabanchik.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, IZI.ua. EVO також створила сервіс цифрових рішень для бізнесу "Вчасно", інтернет-майданчики для проведення державних і комерційних торгів та аукціонів Zakupki.Prom.ua та "Аукціони.Prom", розвиває онлайн-сервіс придбання турів - Rozetka Travel, а також "Фінтех".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кількість авіаперельотів у Євросоюзі цього літа залишилася нижчою за рівень 2019 р.

Україна та ЄС ухвалили рішення про скасування частини тарифів та збільшення квот на експорт аграрної продукції

МВФ покращив очікування щодо зростання глобальної економіки на 0,2 в.п, до 3,2% у 2025 році

НБУ оновив методику формування технічних резервів страховиків

Уряд продовжив дію ПСО для суб'єктів ринку газу та підвищив його ціну для виробників е/е до 31 березня 2026р на 14,3-16,7%

Ощад профінансував 100 МВт генерації електроенергії для ММСБ

НБУ змінив правила резервування для стимулювання довгострокового фінансування

Світовий попит на сталь у 2025р. збережеться на рівні 2024р. і зросте у 2026-му на 1,3% - оновлений прогноз Worldsteel

Член наглядової ради Укрексімбанку вибачилася за комунікацію про введення 500 грн комісії по валютних картках

Попит на товари автономного енергозабезпечення виріс вчетверо – Епіцентр

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА