Інтерфакс-Україна
12:20 24.12.2020

Сума онлайн-покупок українців за 2020 рік зросла на 41% - EVO

2 хв читати
Сума онлайн-покупок українців за 2020 рік зросла на 41% - EVO

Загальна сума фізичних товарів і послуг, які придбали українці в інтернеті у 2020 році, досягла 107 млрд грн, що на 41% більше ніж минулого року.

Про це свідчать результати дослідження групи компаній EVO, поширені в четвер.

"Рік тому ми прогнозували приріст e-commerce у 2020 році в Україні на рівні 15%, пандемія його суттєво скоригувала. Безліч нових гравців з'явилися в онлайні - від міні-виробництв до кафе. Великі онлайн та офлайн-магазини та маркетплейси здебільшого посилили свої позиції", - зазначає компанія.

За даними EVO, на сьогодні майже 9% всіх покупок в Україні відбувається онлайн - на маркетплейсах, в онлайн-магазинах і соціальних мережах. У 2019 році частка e-commerce у ритейлі в Україні оцінювалася в 7%, а зріс ринок тоді на 17% на рік.

Зазначається, що за рік кількість замовлень на маркетплейсах EVO - Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua, IZI.ua і сайтах компаній Prom.ua зросла на 42%. При цьому середній чек впав на 10%.

Найбільший приріст за 2020 рік спостерігається в категорії "Медичні товари". Крім того, більшим попитом, ніж у 2019 році, користувалися товари для садівництва та городництва. До ТОП також потрапили зоотовари та продукти харчування.

За оцінками EVO, кількість онлайн-оплат за товари та послуги у 2020 році зросла на 50%. На маркетплейсах наразі приблизно 15% розрахунків - карткою у момент купівлі.

"Із такими темпами через декілька років накладений платіж готівкою за придбані онлайн-товари та оплата "на карту" втратять популярність, як менш безпечні та зручні. Важливий фактор, який стримує зростання оплат наразі, - ціна транзакцій для продавця, яка в Україні в середньому більше 2% від ціни товару. Це вчетверо більше, ніж в Європі", - йдеться в дослідженні.

Компанія очікує, що у 2021 році темпи зростання e-commerce частково збережуться і e-commerce зросте ще на третину. Цьому сприятимуть: поява безпечних способів онлайн-оплати на маркетплейсах, здешевлення доставки, швидкість і зростання якості обслуговування продавцями.

"Пандемія виштовхнула в онлайн традиційно офлайнові ніші, зокрема, ліки та продукти. У декілька разів зріс попит на доставку з магазинів та ресторанів. Навіть після пандемії, малоймовірно, що покупці відмовляться від цих зручностей", - підсумували в EVO.

EVO - українська продуктова IT-компанія, яка створює маркетплейси для онлайн-шопінгу та замовлення послуг - Prom.ua, Deal.by, Satu.kz, Bigl.ua, Kabanchik.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, IZI.ua. EVO також створила сервіс цифрових рішень для бізнесу "Вчасно", інтернет-майданчики для проведення державних і комерційних торгів та аукціонів Zakupki.Prom.ua та "Аукціони.Prom", розвиває онлайн-сервіс придбання турів - Rozetka Travel, а також "Фінтех".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Валютні інтервенції НБУ в листопаді зменшились на 1%, гривня подешевшала до долара на 0,5%

НБУ виніс "Укрпошті" письмове застереження за порушення на платіжному ринку

Україна оголосила обмін $2,6 млрд ВВП-варантів на євробонди-2032 з коефіцієнтом 1,34

Доля угод продажів у бізнес-класі на первинному ринку столиці зросла до 20% у 2025 р

Мережа "ТАНО" відмовилася від "схеми" зі 144 ФОПів і стала єдиним платником ПДВ – Гетманцев

Перші 1,5 тис. родин подали заявки на житлові ваучери для переселенців з ТОТ - Кулеба

Держстимулювання на 259 млн грн одержали ще п'ять індустріальних парків

Заброньовано 1,2 з 2,2 млн куб. м/добу потужностей на постачання газу Трансбалканським маршрутом в Україну у грудні

Уряд шукає технологічне рішення для детінізації економіки та працює з держбанками для поліпшення ситуації щодо кредитування бізнесу

Мінекономіки проводить оцінку "Національного кешбеку" для зміни умов програми у 2026р. - Соболев

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА