Інтерфакс-Україна
12:38 15.01.2021

У ВР зареєстровано законопроект про вдосконалення ринку послуг громадського транспорту в Україні, що викорінює старі маршрутки

2 хв читати
У ВР зареєстровано законопроект про вдосконалення ринку послуг громадського транспорту в Україні, що викорінює старі маршрутки

У Верховній Раді зареєстровано законопроект №4583 "Про внесення змін до деяких законів України щодо суспільно важливих послуг з перевезення пасажирів автомобільним та міським електричним транспортом", метою якого є викорінювання старих маршруток у громадському транспорті.

"У Верховній Раді зареєстровано законопроект, мета якого - закінчити зі старими маршрутками у міському транспорті. Прийняття цього законопроекту дасть можливість нарешті вимагати від перевізників якості та залишити в минулому старі та рoзвалені автобуси", - написав міністр інфраструктури Владислав Криклій на своїй сторінці у Facebook у п'ятницю.

Він зазначив, що цей законопроект, зокрема, пропонує замість "не завжди прозорих конкурсів на маршрути" почати закуповувати транспортну послугу через ProZorro. Крім того, міста самі зможуть визначати ціну та платити за кілометри, які обслужено.

"Цим ми закінчуємо дискримінацію пільговиків, оскільки перевізник уже отримує гроші за кілометри. Ключове слово - кілометри, а не "зібрані гроші з пасажирів". Такий підхід також дасть можливість вимагати від перевізників не лише обслуговування пасажирів на комфортних автобусах, а й встановлення трекерів та валідаторів для електронної оплати", - додав міністр.

Згідно з текстом законопроекту, оприлюдненим на сайті парламенту, суспільно важливі послуги з перевезення пасажирів мають здійснюватися автобусами, пристосованими для перевезення пасажирів з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, передусім тих, які пересуваються в колісних візках.

Крім того, автобуси мають бути обладнані пристроями зовнішнього звукового інформування пасажирів з порушенням зору про номер і кінцеву зупинку маршруту, звуковими та візуальними (текстовими) системами в салоні таких автобусів для інформування пасажирів з порушенням зору та слуху про зупинки, GPS-трекерами.

"Організатор перевезень визначає тариф на проїзд з урахуванням економічно обґрунтованих витрат і обґрунтованої частини прибутку відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади. Перегляд рівня тарифів має здійснюватися у зв'язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, які не залежать від господарської діяльності перевізника, зокрема в разі зміни вартості пального більше ніж на 10%", - зазначено в документі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зростання сільського господарства підняло темпи приросту ВВП у серпні до 8% - ІЕД

Бізнес закликав уряд та Раду скасувати вивізне мито на сою та ріпак

"Київтеплоенерго" заявляє про черговий обшук офісу Нацполіцією і безпідставний зрив роботи підприємства

Україна та ЄБРР уклали чергову грантову угоду для реалізації проєктів на ЧАЕС

Регіональними програмами компенсацій у межах "єОселі" скористалися 1,2 тис. позичальників

Apartel resorts шукає ділянку під п’ятизірковий готель у центрі Львова

НБУ дозволив купівлю валюти для поштових відправлень до США та врегулював питання різних лімітів

Середня інвестиція в українську курортну нерухомість зросла до $150-200 тис.

"Укрнафта" ребрендувала вісім колишніх АЗК Shell у Київській області

Уряд продовжив на ОЗП 2025/2026 проєкт допомоги населенню прифронтових регіонів LNG, включив до нього Запоріжжя

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА