Інтерфакс-Україна
18:13 15.01.2021

Nestlé виходить на ринок меленої кави України і його преміум-сегмент із маркою Starbucks

3 хв читати
Nestlé виходить на ринок меленої кави України і його преміум-сегмент із маркою Starbucks

Корпорація Nestlé, що оцінює свою частку на українському ринку кави приблизно в 40%, запустила в Україні продаж лінійки кави під брендом Starbucks, завдяки чому розширила своє портфоліо і розраховує зайняти провідні позиції в преміум-сегменті меленої та зернової кави.

"Стратегічне значення запуску цього бренду - довести наше портфоліо до повного. Тому Starbucks для нас заповнює вакуум у тій частині портфоліо, де ми не представлені - в секторі меленої кави, одному з найбільш зростаючих", - заявив гендиректор Nestlé в Україні та Молдові Алессандро Дзанеллі на прес-конференції в Києві в п'ятницю.

"Запуск лінійки кави Starbucks збігається з обраним компанією вектором розвитку і дає змогу Nestlé розширити пропозицію для українського споживача тепер і в преміум-сегменті меленої та зернової кави", - додав директор бізнесу кави в Україні та Молдові Леонід Верещагін.

Дзанеллі зазначив, що український ринок кави ємністю майже 20 млн чашок кави на добу, дуже важливий для Nestlé, і сьогодні "понад третина, навіть дві п'ятих від усієї кількості чашок кави - це кава Nestlé". За його словами, позиції компанії особливо сильні в сегменті розчинної кави, де ключовим брендом виступає Nescafe.

Верещагін уточнив, що виведена на ринок України лінійка кави Starbucks передбачає три сорти меленої та один - зернової кави зі 100% Арабіки. Орієнтовно він коштуватиме 1 тис. грн/кг за діапазону ціни преміальної кави в Україні 700-1 тис. грн/кг. Він додав, що ця кава вже продається у великих торговельних мережах "Сільпо", Novus, "Ашан". За його словами, співпраця з мережами стартувала з міст-мільйонників і Львова й буде розширена на інші регіони.

Верещагін зазначив, що результати першого місяця показують наявність попиту на цю продукцію, і допустив розширення лінійки Starbucks за рахунок позицій, які вже пропонуються на інших ринках, після вивчення попиту з боку українців.

Директор бізнесу кави повідомив, що, згідно з проведеними в Україні дослідженнями, м'якому і збалансованому продукту віддають перевагу 39% споживачів, міцному - 32%, фруктовому і насиченому - 29%.

За його словами, до України каву Starbucks завозитимуть із заводу Nestlé в Португалії, сировину для якої постачають із Латинської Америки.

Водночас представники Nestlé не стали уточнювати обсягів продажу нової продукції і частку ринку, на яку планується вийти найближчим часом. Верещагін припустив, що обсяг реалізації становитиме "сотні або тисячі тонн".

Як повідомлялося, Nestlé, найбільший у світі виробник харчової продукції, у 2018 році уклала партнерську угоду з однією з найбільших у світі мережі кав'ярень Starbucks. Заплативши $7,15 млрд, Nestlé отримала глобальні права на продаж продукції Starbucks на безстроковий період

Дзанеллі зазначив, що Україна стане найбільшим європейським ринком, де каву Starbucks запускають без мережі кав'ярень. За його словами, аналогічним чином Starbucks уже працює в балтійських країнах, у планах - Молдова і Білорусь.

Верещагін додав, що найближчим часом компанія почне просувати марку Starbucks і в каналах "Фуд-сервіс", де сильні позиції її напряму Nestlé Professional.

Гендиректор Nestlé в Україні та Молдові нагадав, що компанія вийшла на український ринок 26 років тому. Наразі просуває на ньому продукцію і під міжнародними торговельними марками Nescafé, Nesquik, Coffee-mate, Nuts, KitKat, Lion, Purina, Gerber, і під локальними "Світоч", "Торчин" і "Мівіна". Найбільшими сегментами бізнесу є кулінарія, кава та напої, кондитерські вироби і продукти швидкого приготування. Компанія також працює в таких напрямах, як дитяче та спеціальне харчування, корми для домашніх тварин, готові сніданки і морозиво.

Згідно з даними Держмитслужби, імпорт кави і її замінників до України в 2020 році зріс у натуральному вираженні на 8,4% - до 48,4 тис. тонн, у грошовому - на 15,4%, до $166,4 млн.

Найбільшими країнами, з яких Україна імпортувала каву, стали Польща (22,7%), Італія (15,3%) і Німеччина (8,1%).

ОСТАННЄ

Австралія стала лідером з поставок вина до Китаю за 7 місяців

Novus планує розширювати мережу "Мі Маркет", відкриваючи по 60 магазинів щороку

Хлібобулочні вироби торік подорожчали на 20%, у 2025 р. додадуть ще 15-20% - директор "Київ Хлібу"

Ємкість хлібобулочного ринку України стабілізувалася і в грошах у 2025р на 15% перевершить 2021р - думка

Правління "Енергоатома" зросло до п’яти осіб

В Нацбанку очікують місію МВФ найближчими тижнями для дискусій про можливу нову програму

Частка угод з розстрочками на ринку новобудов України сягає в середньому 65% – девелопери

Уряд оновив стратегію розвитку сільського господарства і пролонгував її до 2030 року

Кабмін пропонує вийти з угоди про принципи справляння непрямих податків під час експорту та імпорту між державами-учасницями СНД

Соболев презентував нардепам пріоритети Мінекономіки в аграрній галузі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА