Інтерфакс-Україна
18:22 22.01.2021

Витрати Facebook та Amazon на лобіювання у 2020 році стали рекордними

2 хв читати
Витрати Facebook та Amazon на лобіювання у 2020 році стали рекордними

Американські Facebook Inc. та Amazon.com Inc. витратили рекордні суми грошових коштів на лобістську діяльність у 2020 році, пише MarketWatch із посиланням на дані компаній.

Витрати Facebook на лобіювання сягнули $19,7 млн минулого року, що значно вище порівняно з показником за 2019 рік - $16,7 млн.

У свою чергу Amazon повідомила, що її витрати становили щонайменше $18,5 млн порівняно з $16,1 млн роком раніше.

Витрати трьох інших компаній так званої групи FAANG - Apple Inc., Google та Netflix Inc. - у 2020 році не були рекордними.

Apple повідомила, що витратила на лобістську діяльність $6,7 млн минулого року порівняно з рекордним показником $7,4 млн роком раніше. Витрати Google становили $8,7 млн у 2020 році, тоді як рекорд було зафіксовано 2018 року - $21,7 млн. Netflix витратила лише $750 тис. порівняно з $1,3 млн у 2015 році.

Великі американські технологічні компанії привертають до себе дедалі більше уваги з боку законодавців і регуляторів у зв'язку з численними питаннями.

Водночас інвестори, які вкладають у групу FAANG, схоже не налякані тиском з боку Вашингтона, оскільки акції усіх п'яти компаній перевершили зростання індексу S&P 500 за минулі 12 місяців. Папери Facebook за цей період зросли на 23%, Amazon - на 75%, Apple - на 72%, Netflix - на 78%, Alphabet - на 27%, тоді як індикатор зміцнився на 16%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Аналітик Concorde Capital оцінює потребу України у зовнішній допомозі в 2025-26рр у $90 млрд щорічно

Щонайменше шість областей України потерпають від посухи

Мережа "Аврора" за I пів.-2025 збільшила виторг на 27,8%

НКЦПФР очікує запуску механізму повернення активів клієнтам "Фрідом Фінанс" за 10 днів

Транш Ukraine Facility уріжуть, бо Київ виконав 13 реформ з 16 - речник ЄК

Вдосконалення НАБУ і САП - не в посиленні політичного контролю, а в підвищенні професійності і прозорості - УКАБ

Асоціація грального бізнесу вітає аудит Рахункової палати й радить більше уваги приділити боротьбі з чорним ринком

Половина суб’єктів грального бізнесу збиткова, виграші у 2024 р. отримали 640 тис. осіб – Рахункова палата

Тарифи на е/е для населення з підвищенням прайс-кепів залишаються незмінними – голова НКРЕКП

НКРЕКП підвищила вечірні прайс-кепи на ринку е/е в 1,6 раза

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА