Інтерфакс-Україна
17:45 10.02.2021

Бізнес та "Укрзалізниця" домовилися спільно впроваджувати необхідні для розвитку залізничної галузі ініціативи

3 хв читати
Бізнес та "Укрзалізниця" домовилися спільно впроваджувати необхідні для розвитку залізничної галузі ініціативи

Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА) та АТ "Укрзалізниця" (УЗ) домовилися спільними зусиллями впроваджувати необхідні ініціативи для розвитку залізничної галузі та економіки держави загалом.

Відповідні домовленості досягнуто під час зустрічі голови правління УЗ Володимира Жмака з представниками ЄБА у середу, повідомила прес-служба "Укрзалізниці".

Зазначається, що учасники зустрічі визначили основні проблеми, які потребують спільних дій ЄБА та УЗ. Серед них - надмірний податковий тягар, зокрема сплата великої суми податку на землю та акцизу на дизельне пальне, перехресне фінансування збитків від пасажирських перевезень за рахунок вантажних.

При цьому однією з основних тем зустрічі, акцентує УЗ, став її анбандлінг та виділення функціональних бізнес-вертикалей, бізнесу було представлено низку ініціатив щодо залучення додаткового фінансування для кожної з них.

Так, у компанії повідомили, що у розрізі інфраструктурної складової компанія вбачає можливість залучення додаткових коштів через зменшення витрат за рахунок використання електротяги та зменшення кількості дизельних локомотивів; реалізацію інфраструктурних проектів із залученням працівників "Укрзалізниці"; забезпечення безпеки руху; збільшення пропускної спроможності та продуктивності роботи локомотивів за рахунок зменшення кількості швидкісних обмежень. Очікується, що цьому сприятимуть заплановані на 2021 рік обсяги ремонту та реконструкції колії.

Вертикаль вантажних перевезень, вважають в "Укрзалізниці", має потенціал до залучення додаткового фінансування у 2021 році завдяки будівництву та ремонту вагонів, оновленню локомотивів, запланованому впровадженню єдиного логістичного коефіцієнту, довгостроковим контрактам із гарантованим використанням вагонів компанії, концесії вантажних терміналів.

У розрізі пасажирських перевезень, на думку УЗ, є необхідним врегулювання на законодавчому рівні суспільно важливих перевезень всіма видами транспорту, "оскільки на сьогодні відсутні дієві механізми компенсації, зокрема за збиткові приміські перевезення". Так, у компанії вважають, що одним із варіантів вирішення проблеми могла б стати ефективна модель для здійснення приміських перевезень, яка включатиме самостійне володіння та управління місцевими органами виконавчої влади рухомим складом, депо тощо.

Крім цього, в УЗ одним із пріоритетів у залученні фінансування назвали скорочення витрат завдяки запобіганню корупції та підвищенню прозорості, оптимізації непрофільних активів, скороченню адміністративного персоналу, зниженню податкового навантаження.

Крім цього, пропонується створити цільовий державний фонд розвитку залізничного транспорту, основою наповнення якого стала б частина коштів, що сплачуються як акциз на пальне.

"Представники Європейської Бізнес Асоціації, крім іншого, схвально оцінили представлені плани "Укрзалізниці" щодо поліпшення умов залізничних перевезень, серед яких вихід на добове навантаження в 1 млн тонн, завантаження власних виробничих потужностей, збільшення частки ринку перевезень у вагонах компанії з 19% до 35%, збільшення обсягів пасажирських перевезень, доходів від додаткових послуг та покращення сервісу", - йдеться у повідомленні.

Раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявляв, що залізничний фонд може стати джерелом платежів за експлуатаційну готовність для здійснення концесії вокзалів та інших інфраструктурних проектів, а також допоможе прискорити процес оновлення пасажирського рухомого складу АТ "Укрзалізниця".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Компанія "Петро Ойл Енд Кемікалс" перемогла в аукціоні з продажу "Укрбуду" за 805 млн грн

EFSE надав Ощадбанку та Укргазбанку кредит на EUR40млн для фінансування МСП

Рада зброярів просить ВР підтримати законопроєкт №11533 про безпеку даних ОПК

Мінагрополітики розподілило на ІІ півріччя квоти на експорт м'яса птиці до ЄС

Українська пшениця подешевшала в очікуванні нового врожаю

Експортне мито на сою та ріпак поповнить держбюджет на 7,3 млрд грн, які потрібні для ЗСУ

Ціни на добрива в Україні подорожчали на 6,5-7,4% через воєнне загострення на Близькому Сході

Американська торговельна палата в Україні занепокоєна можливим поверненням експортного мита на олійні культури

Мінфін не оприлюднив план структурної реформи митниці 17 червня попри обіцянку

Ощадбанк збільшив для OKKO Group кредитний ліміт майже удвічі – до 2,85 млрд грн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА