Інтерфакс-Україна
19:13 17.02.2021

Китайці на святах витратили майже на 30% більше, ніж рік тому

1 хв читати
Китайці на святах витратили майже на 30% більше, ніж рік тому

Обсяг продажу в роздрібній торгівлі та харчовій промисловості в Китаї за вихідні з нагоди місячного Нового року склав понад $ 127 млрд і майже на 30% перевищив показники минулого року, повідомило міністерство комерції КНР.

"За даними моніторингу міністерства комерції з Нового року до шостого дня першого місяця за місячним календарем (11-17 лютого) в усій країні продаж основних роздрібних і харчових підприємств склав приблизно 821 млрд юанів (близько $ 127 млрд), що на 28,7% більше проти "золотого" новорічного тижня минулого року", - йдеться в повідомленні Мінкомерції КНР.

Водночас, порівняно з аналогічним періодом 2019 року зростання склало лише 4,9%.

Жителі КНР цього року відзначали Новий рік 12 лютого, а вихідні в країні тривали до середи. Цього року влада закликала людей не подорожувати через пандемію. На цьому тлі значно зріс обсяг роздрібної інтернет-торгівлі.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Концесія порту "Чорноморськ" зацікавила понад 40 міжнародних портових операторів та інвесторів – Мінрозвитку

Проєкт держбюджету-2026 передбачає 7 млрд грн на держпрограму "єВідновлення"

Кабмін виділив 630 млн грн на захист підстанцій "Запоріжжяобленерго" - Свириденко

Проєкт держбюджету-2026 передбачає збільшення фінансування Мінкультури на 41,9%

Перший магазин Worldbox в Україні відкривається в ізмаїльському ТЦ Pokrovsky

Проєкт держбюджету-2026 передбачає збільшення на 51,5% фінансування Мінветеранів

Проєкт держбюджету-2026 передбачає збільшення на 10,7% фінансування Мінспорту

Тарифи на передачу е/е у 2026-2027рр зростатимуть за базовим сценарієм на 4-7% на рік при прибутковій діяльності "Укренерго" – Мінфін

ПриватБанк виставить на продаж стадіон "Металург" та тренувальну базу у Дніпрі

Проєкт держбюджету-2026 передбачає збільшення на 63,9% фінансування УКФ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА