Інтерфакс-Україна
19:13 17.02.2021

Китайці на святах витратили майже на 30% більше, ніж рік тому

1 хв читати
Китайці на святах витратили майже на 30% більше, ніж рік тому

Обсяг продажу в роздрібній торгівлі та харчовій промисловості в Китаї за вихідні з нагоди місячного Нового року склав понад $ 127 млрд і майже на 30% перевищив показники минулого року, повідомило міністерство комерції КНР.

"За даними моніторингу міністерства комерції з Нового року до шостого дня першого місяця за місячним календарем (11-17 лютого) в усій країні продаж основних роздрібних і харчових підприємств склав приблизно 821 млрд юанів (близько $ 127 млрд), що на 28,7% більше проти "золотого" новорічного тижня минулого року", - йдеться в повідомленні Мінкомерції КНР.

Водночас, порівняно з аналогічним періодом 2019 року зростання склало лише 4,9%.

Жителі КНР цього року відзначали Новий рік 12 лютого, а вихідні в країні тривали до середи. Цього року влада закликала людей не подорожувати через пандемію. На цьому тлі значно зріс обсяг роздрібної інтернет-торгівлі.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Уряд США підтримує план Іраку передати "Західну Курну -2" від ЛУКОЙЛу американському оператору

Кількість платників податків у "Клубі білого бізнесу" зросла на 7% - ДПС

Держбюджет-2026 передбачає 16,1 млрд грн фінансування культурної сфери

IFC вперше має намір інвестувати в капітал українських страхових компаній-голова НБУ

Нардеп Гурін: Підняття зарплат військовим має відбутися за рахунок детінізації зарплат та "агресивних" заходів

Експорт українського пшеничного борошна за 5 міс.-2025/26 МР скоротився на 11%

Кабмін скасував 72-годинну перевірку для бронювання, воно здійснюватиметься швидше – Мінекономіки

Держава в 2026р. спрямує на агрострахування 60 млн грн - Мінекономіки

Українці відсутні серед претендентів на бізнес-омбудсмена – рекрутер

НКРЕКП затвердила тарифи ОСР на розподіл електроенергії на 2026р зі збільшенням в середньому на понад 3%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА