Інтерфакс-Україна
19:13 17.02.2021

Китайці на святах витратили майже на 30% більше, ніж рік тому

1 хв читати
Китайці на святах витратили майже на 30% більше, ніж рік тому

Обсяг продажу в роздрібній торгівлі та харчовій промисловості в Китаї за вихідні з нагоди місячного Нового року склав понад $ 127 млрд і майже на 30% перевищив показники минулого року, повідомило міністерство комерції КНР.

"За даними моніторингу міністерства комерції з Нового року до шостого дня першого місяця за місячним календарем (11-17 лютого) в усій країні продаж основних роздрібних і харчових підприємств склав приблизно 821 млрд юанів (близько $ 127 млрд), що на 28,7% більше проти "золотого" новорічного тижня минулого року", - йдеться в повідомленні Мінкомерції КНР.

Водночас, порівняно з аналогічним періодом 2019 року зростання склало лише 4,9%.

Жителі КНР цього року відзначали Новий рік 12 лютого, а вихідні в країні тривали до середи. Цього року влада закликала людей не подорожувати через пандемію. На цьому тлі значно зріс обсяг роздрібної інтернет-торгівлі.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

NovaPay додав функцію замовлення готівки у відділення "Нової пошти" через застосунок

Чим географічно ближче країна ЄС до війни в Україні, тим більше її економічні втрати — ЄК

НБУ оштрафував RozetkaPay на 13,6 млн грн та Portmone Group на 7,8 млн грн

Держподатслужба запустила чат-бот для виявлення порушень у сферах торгівлі, послуг та громадського харчування

НКЦПФР зареєструвала випуск акцій "Київміськбуду" на 2,56 млрд грн

Свириденко: закликаємо партнерів надати пропозиції кандидатур до наглядових рад, розглянемо залучення міжнародних аудиторів

"Ліси України" завершило програму президента "Зелена країна" із висадки 1 млрд дерев

ДТЕК вперше поставив 160 тис. куб м LNG з США в Литву

Держбанки Сенс та Укрексім спрямовують прибутки на свою капіталізацію без сплати дивідендів в бюджет – Мінфін

Площі посіву озимого жита під врожай-2026 менші за торішні - Мінекономіки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА