Інтерфакс-Україна
13:26 24.02.2021

"Укравтодор" запропонував КМДА передати йому на баланс Подільсько-Воскресенський міст

2 хв читати
"Укравтодор" запропонував КМДА передати йому на баланс Подільсько-Воскресенський міст

Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") звернулося до голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Віталія Кличка з пропозицією передати Подільсько-Воскресенський міст у Києві у сферу управління держагентства для прискорення будівництва та введення в експлуатацію.

Відповідний лист "Укравтодор" оприлюднив на своїй сторінці у Facebook у середу.

"Враховуючи те, що "Укравтодор" спільно з Київською міською державною адміністрацією вже розв'язував транспортні проблеми в межах Києва і має великий досвід у будівництві аналогічних об'єктів, зокрема мостового переходу через р. Дніпро в Запоріжжі, пропонуємо розглянути питання передання до сфери управління "Укравтодору" об'єкт незавершеного будівництва "Подільсько-Воскресенський мостовий перехід через р. Дніпро в Києві" для прискорення введення його в експлуатацію", - зазначено в листі, підписаному главою "Укравтодору" Олександром Кубраковим.

Він зазначає, що "Укравтодор" розуміє, наскільки цей міст є складною інженерною спорудою, що складається з трьох мостів і естакад, які об'єднують їх, потребують не лише особливих технологій будівництва, а і значних капіталовкладень. Проте, на думку агентства, будівництво цього об'єкта для держави не можна відкладати.

"Готові для обговорення конкретних умов передання об'єкта й наперед вдячні за розуміння у співпраці", - підсумовується в листі.

Як повідомлялося, будівництво Подільського мостового переходу розпочалося в грудні 2003 року, проте з 2007 року роботи були призупинені через відсутність фінансування. У 2010 році фінансування було відновлене, наприкінці жовтня 2010 року було здано в експлуатацію першу чергу: відкрито двосторонній рух транспорту Гаванським мостом і естакаду з моста на вул. Набережно-Хрещатицьку.

Подільський мостовий перехід завдовжки 7 км і завширшки 35 м має з'єднати Правий берег (Поділ), Труханів острів і Лівий берег Києва (Троєщину і Воскресенський масив). Призначений для автомобільного транспорту і потягів метрополітену (перспективна Подільсько-Воскресенська лінія).

На будівництво Подільсько-Воскресенського моста передбачено у 2021 році 716,8 млн грн зі спецфонду бюджету Києва, причому лише 156 млн грн - це кошти місцевого бюджету, а 560 млн грн - субвенція. На січень 2021 року проект виконано на 82% (загальний кошторис - 11,3 млрд грн). Орієнтовний термін введення в експлуатацію - грудень 2024 року.

На Дарницькому мосту залишилося завершити заїзди та з'їзди на Дніпровську набережну на Лівому березі.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ за єдині правила кредитування військових на базі рішенні уряду, monobank пропонує міжбанківський меморандум

Україна в 2024р вперше вичерпала квоту на поставку біоетанолу в ЄС, 62% поставок забезпечили приватні виробники - Южаніна

ПриватБанк оцінює свою частку на ринку автокредитування у 44%

Експорт зерна в червні 2025р. досяг майже 0,5 млн тонн - Мінагрополітики

Засновник та CEO "Біосфери" Здесенко ставить мету за три роки виростити в компанії CEO, щоб самому піти в борд

Експорт борошна і круп із України до ЄС становить 75%, він під загрозою через злиття з квотою на пшеницю

В Україні 2025 р. побудують два підприємства з переробки зерна на борошно і крупи – галузева асоціація

ДТЕК з початку 2025 р. ввів сім нових вугільних лав

НКЦПФР затвердила пілотний проєкт переходу від ПІФ до КІФ

ЄБРР через зміни у статут може заблокувати "Укренерго" EUR141 млн та вимагати дострокової сплати EUR533 млн – член енергокомітету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА