Інтерфакс-Україна
18:17 18.03.2021

Мінінфраструктури пропонує не допускати перетинання маршрутів поїздів із приватною тягою і поїздів "Інтерсіті"

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує не допускати перетинання маршрутів поїздів із приватною тягою і поїздів "Інтерсіті"

Міністерство інфраструктури України розробило й оприлюднило на своєму сайті для обговорення проект наказу "Про внесення змін до Тимчасового положення про порядок допуску приватних локомотивів до роботи на окремих маршрутах на залізничних коліях загального користування".

"За результатами першого року реалізації експериментального проекту виникла необхідність вдосконалення процедури допуску локомотивів, що належать суб'єктам господарювання і не входять до сфери управління АТ "Укрзалізниця", до роботи на окремих маршрутах на залізничних коліях загального користування у вантажному русі", - йдеться в пояснювальній записці до документа.

Проект, зокрема, уточнює інфраструктуру залізничного транспорту, на якій реалізується порядок допуску приватних локомотивів до роботи, категорії швидкісних пасажирських поїздів, умови допуску руху приватних локомотивів на станціях, на яких курсують швидкісні пасажирські поїзди категорій "Інтерсіті" та "Інтерсіті+", початок періоду, з якого заявник зобов'язаний подати до комісії документи.

Крім того, Мінінфраструктури пропонує впровадити норму, яка не допускає перетину маршрутів прямування поїздів із приватною тягою зі швидкісними пасажирськими поїздами категорій "Інтерсіті" та "Інтерсіті+" в одному рівні і на станціях, і перегонах.

Як повідомлялося, "Українська локомотивобудівна компанія" (УЛК), що стала першим учасником пілота з приватної тяги просить Кабінет Міністрів продовжити експеримент на наступні два роки.

"Експеримент має завершитися 4 грудня 2021 року... Ми вже неодноразово зверталися і до Кабінету Міністрів, і до Міністерства інфраструктури щодо необхідності продовження такого експерименту... З двох років, відведених на експеримент, залишилося десять місяців. Ще не поїхали", - заявив раніше технічний директор УЛК Володимир Крот.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Хмельницькобленерго" відмовилося від будівництва повітряних ЛЕП у містах зі щільною забудовою

Перша черга мультизернового переробного комплексу OLVIA запрацювала в Миколаївській області

П’ятірка лідерів страхового ринку України за преміями за 9 міс.-2025 майже без змін - НАСУ

Управлінська команда ТОК Gulliver найближчим часом укладе договір про імпорт електроенергії

Єдиний проєктний портфель доповнився 42 кейсами та 4 програмами на 1,1 трлн грн

"Оператор ринку" проведе курс про особливості приєднання та ефективного використання газопоршневих і когенераційних установок

"Вінницяобленерго" за 9 міс. зафіксувало понад 1300 випадків розкрадання е/е на сумму понад 58 млн грн

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА