Інтерфакс-Україна
19:25 19.03.2021

Працівники Азовського судноремонтного просять президента зберегти підприємство

3 хв читати
Працівники Азовського судноремонтного просять президента зберегти підприємство

Працівники Азовського судноремонтного заводу (АСЗР, ТОВ "СРЗ", Маріуполь) звернулися до президента України Володимира Зеленського з проханням зберегти підприємство і допомогти йому відновити роботу після того, як 1 лютого цього року було заборонено швартування до його причалів, що призвело до процедури банкрутства.

"Єдиний спосіб зберегти трудовий колектив...і підприємство стратегічного значення для країни - це виконати прозоро і в найкоротший термін процедуру передачі ЦВК АСРЗ на баланс державного підприємства "АСРЗ", відновити роботу підприємства вже на балансі держави і працевлаштувати весь колектив до державного підприємства", - йдеться в листі, копію якого передано агентству "Інтерфакс-Україна".

Його автори вважають незаконним розпорядження капітана Маріупольського морського порту Олександра Дружиніна від 1 лютого про заборону швартування до причалів цілісного майнового комплексу (ЦМК) АСЗР, що перебувають на балансі ТОВ "СРЗ".

"Ці дії призвели до повної зупинки діяльності ТОВ "СРЗ" і унеможливили виконання підприємством своїх контрактних зобов'язань перед клієнтами і соціальних зобов'язань перед трудовим колективом", - наголошується в документі.

Згідно з ним, в таких умовах ТОВ "СРЗ" було змушене почати процедуру банкрутства і оголосити про скорочення всього трудового колективу.

"Робота підприємства повністю зупинена і запуск його діяльності наново - дуже складний процес", - йдеться в листі.

Його автори зазначають, що на підприємстві зайнято понад 500 фахівців, зокрема, вузькопрофільних процесій, завдяки яким АСРЗ єдиний на Азовському узбережжі може виконувати складні ремонти суднових корпусів і гвинто-рульового комплексу, а також - електричних, механічних і електрорадіомонтажних систем життєзабезпечення суден.

Працівники нагадують, що у 2020 році підприємство відремонтувало 33 судна, зокрема державного флоту Бердянського морського торгового порту та Бердянського філії АМПУ, Маріупольського морського торгового порту і Маріупольської філії АМПУ, держпідприємства "Дельта Лоцман", корабельно-катерного загону морської охорони, ЗСУ, бази яких розміщуються в Азовському морі.

Раніше повідомлялося, що АСРЗ у минулому році також виготовив 24 грейфери і перевантажив 250,5 тис. тонн вантажів.

Азовський судноремонтний завод є найбільшим в акваторії Азовського моря судноремонтним підприємством зі спеціалізацією в судноремонті, машинобудуванні, суднобудуванні і перевалці. Завод здійснює будівництво, ремонт суден, а також опікується перевалкою вантажів на власних причалах.

У 2003 році ФДМ передав ЦМК ДП "АСРЗ" в оренду ТОВ "СРЗ". З 2010 року підприємство перебувало під управлінням ТОВ "Керуюча компанія "Маріупольська інвестиційна група".

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, на 13 березня 2021 року 100% власником ТОВ "СРЗ" є компанія Mariupol Investments Limited (Кіпр), бенефіціаром - фізособа Світлана Савчук (Монако).

ФДМ днями повідомив, що 26 лютого відбулася перша зустріч представників ТОВ "СРЗ" з керівництвом Фонду щодо прийому-передачі ЦВК АСРЗ на баланс ДП "АСРЗ". ФДМ зазначив, що нині проводить процес повернення ЦВК АСРЗ на баланс однойменного держпідприємства.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА