Інтерфакс-Україна
17:28 08.04.2021

НБУ запустив чат-бот для зворотного зв'язку зі споживачами

1 хв читати
НБУ запустив чат-бот для зворотного зв'язку зі споживачами

Національний банк України (НБУ) розширив перелік каналів звернення і запустив чат-бот у Viber, Telegram і на сайті банку для спілкування з громадянами в режимі 24/7, повідомила прес-служба регулятора в четвер.

Згідно з повідомленням, бот містить відповіді на найпоширеніші питання, з якими звертаються громадяни, та перенаправляє до відповідних роз'яснень, які Нацбанк публікував раніше. Також чат-бот має опції отримання довідки про проходження листа та прямого зв'язку з фахівцем, зазначає НБУ.

Прес-служба додала, що також триває робота з наявною базою, зокрема, НБУ додав опцію форматування прохання про зворотний зв'язок у голосовому меню в разі звернення до контакт-центру.

Крім цього, також було впроваджено нове IT-рішення для контактного центру, яке дає змогу ефективно обробляти дзвінки та чати, відстежувати в онлайн-режимі ефективність їх обробки та вдосконалювати якість комунікацій.

Відстежується показник рівня сервісу (Service Level Agreement), відсоток оброблених та втрачених дзвінків, коефіцієнт вирішення питання клієнта при першому зверненні (First Call Resolution), а також здійснюється вибіркова оцінка задоволеності клієнта наданою відповіддю (Customer satisfaction score), зазначено в повідомленні.

НБУ зазначив, що Управління захисту прав споживачів фінансових послуг від початку 2020 року обробило понад 20 тис. дзвінків і 40 тис. письмових звернень.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Мінфін України очікує на продовження тісного діалогу з МВФ у найближчі тижні щодо нової програми

Від уряду не було заяв про необхідність повторного збільшення держбюджету-2025 на 300 млрд грн

"ДТЕК" та американська Fluence запустили в Україні 200 МВт УЗЕ

Кабмін дозволив спрямовувати додаткову дотацію місцевим бюджетам на захист об’єктів критичної інфраструктури

До Реєстру збитків можна буде подати заяви про вимушені виїзди за кордон, депортацію, втрату роботи чи власного бізнесу

Міжнародний туризм зріс на 5% у першому півріччі 2025 року

Глава НБУ анонсував після місії МВФ інтенсивні техконсультації сторін щодо дизайну та параметрів нової програми

"Укрзалізниця" потребує запровадження ПСО для пасажирських перевезень – перша заступниця голови комітету Ради

"Укрнафта" першою у нафтогазовій галузі України отримала сертифікат ISO 29001

Держенергонагляд зафіксував близько 350 зауважень до стану протиаварійної автоматики в обленерго та споживачів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА