Інтерфакс-Україна
17:28 08.04.2021

НБУ запустив чат-бот для зворотного зв'язку зі споживачами

1 хв читати
НБУ запустив чат-бот для зворотного зв'язку зі споживачами

Національний банк України (НБУ) розширив перелік каналів звернення і запустив чат-бот у Viber, Telegram і на сайті банку для спілкування з громадянами в режимі 24/7, повідомила прес-служба регулятора в четвер.

Згідно з повідомленням, бот містить відповіді на найпоширеніші питання, з якими звертаються громадяни, та перенаправляє до відповідних роз'яснень, які Нацбанк публікував раніше. Також чат-бот має опції отримання довідки про проходження листа та прямого зв'язку з фахівцем, зазначає НБУ.

Прес-служба додала, що також триває робота з наявною базою, зокрема, НБУ додав опцію форматування прохання про зворотний зв'язок у голосовому меню в разі звернення до контакт-центру.

Крім цього, також було впроваджено нове IT-рішення для контактного центру, яке дає змогу ефективно обробляти дзвінки та чати, відстежувати в онлайн-режимі ефективність їх обробки та вдосконалювати якість комунікацій.

Відстежується показник рівня сервісу (Service Level Agreement), відсоток оброблених та втрачених дзвінків, коефіцієнт вирішення питання клієнта при першому зверненні (First Call Resolution), а також здійснюється вибіркова оцінка задоволеності клієнта наданою відповіддю (Customer satisfaction score), зазначено в повідомленні.

НБУ зазначив, що Управління захисту прав споживачів фінансових послуг від початку 2020 року обробило понад 20 тис. дзвінків і 40 тис. письмових звернень.

ОСТАННЄ

DFC почала пошук компанії з надання адмінпослуг Американсько-українського інвестфонду

"Укрфінжитло" планує видати 70 тис. кредитів за програмою "єОселя" упродовж п’яти років – стратегія розвитку

НКРЕКП запустила реєстр електроустановок споживачів на альтернативних джерелах

"Київтеплоенерго" планує у 2025р встановити на 25% більше будинкових лічильників тепла, ніж торік

ЄБРР розглядає можливість надати EUR21,1 млн кредиту на проєкт Power One Фіали та Кудрицького

Зеленський провів нараду із Свириденко і Федоровим: готуються перші кроки оновленого уряду

Уся Україна відкрилася Заходу і розрив зі Сходом уже відбувся - СЕО "Метінвесту" про підсумки URC

Держмитслужба викрила схеми ввезення кількох тисяч авто під виглядом гумдопомоги

Мінагрополітики можуть об`єднати із Мінекономіки та Мінекології - нардеп

"Епіцентр" та Itera анонсували запуск цифрової платформи Blaho for Communities

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА