Інтерфакс-Україна
17:28 08.04.2021

НБУ запустив чат-бот для зворотного зв'язку зі споживачами

1 хв читати
НБУ запустив чат-бот для зворотного зв'язку зі споживачами

Національний банк України (НБУ) розширив перелік каналів звернення і запустив чат-бот у Viber, Telegram і на сайті банку для спілкування з громадянами в режимі 24/7, повідомила прес-служба регулятора в четвер.

Згідно з повідомленням, бот містить відповіді на найпоширеніші питання, з якими звертаються громадяни, та перенаправляє до відповідних роз'яснень, які Нацбанк публікував раніше. Також чат-бот має опції отримання довідки про проходження листа та прямого зв'язку з фахівцем, зазначає НБУ.

Прес-служба додала, що також триває робота з наявною базою, зокрема, НБУ додав опцію форматування прохання про зворотний зв'язок у голосовому меню в разі звернення до контакт-центру.

Крім цього, також було впроваджено нове IT-рішення для контактного центру, яке дає змогу ефективно обробляти дзвінки та чати, відстежувати в онлайн-режимі ефективність їх обробки та вдосконалювати якість комунікацій.

Відстежується показник рівня сервісу (Service Level Agreement), відсоток оброблених та втрачених дзвінків, коефіцієнт вирішення питання клієнта при першому зверненні (First Call Resolution), а також здійснюється вибіркова оцінка задоволеності клієнта наданою відповіддю (Customer satisfaction score), зазначено в повідомленні.

НБУ зазначив, що Управління захисту прав споживачів фінансових послуг від початку 2020 року обробило понад 20 тис. дзвінків і 40 тис. письмових звернень.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ощадбанк у III кв.-2025 збільшив чистий прибуток на 38,6%

Кабмін встановив показник економії енергії у будівлях органів держвлади

Ріст молочних ферм в Україні і збільшення квот на поставки молокопродукції в ЄС дають підстави для оптимізму - СМПУ

Торговельний баланс кондитерської галузі України позитивний, торговельна угода з ЄС є шансом вижити для кондитерів - "Укркондпром"

Україна отримала $177 млн від Світового банку на підтримку охорони здоров’я та фіскального управління

"Укренерго" поновило обмеження електропостачання в усіх регіонах до 22:00

Внесок "ДТЕК Київські електромережі" в підтримку мереж столиці до кінця року перевищить 1 млрд грн – СЕО

ДТЕК Київські електромережі підготував 81 ремонтну бригаду для проходження ОЗП 2025/2026 в столиці – СЕО

В Україні у 2025 р. запрацювало 10 нових зернопереробних підприємств

Осіння посівна не вирішила проблему жита, Україні в сезоні-2025/26 доведеться збільшити його імпорт у 5 разів - Рибчинський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА