Інтерфакс-Україна
17:28 08.04.2021

НБУ запустив чат-бот для зворотного зв'язку зі споживачами

1 хв читати
НБУ запустив чат-бот для зворотного зв'язку зі споживачами

Національний банк України (НБУ) розширив перелік каналів звернення і запустив чат-бот у Viber, Telegram і на сайті банку для спілкування з громадянами в режимі 24/7, повідомила прес-служба регулятора в четвер.

Згідно з повідомленням, бот містить відповіді на найпоширеніші питання, з якими звертаються громадяни, та перенаправляє до відповідних роз'яснень, які Нацбанк публікував раніше. Також чат-бот має опції отримання довідки про проходження листа та прямого зв'язку з фахівцем, зазначає НБУ.

Прес-служба додала, що також триває робота з наявною базою, зокрема, НБУ додав опцію форматування прохання про зворотний зв'язок у голосовому меню в разі звернення до контакт-центру.

Крім цього, також було впроваджено нове IT-рішення для контактного центру, яке дає змогу ефективно обробляти дзвінки та чати, відстежувати в онлайн-режимі ефективність їх обробки та вдосконалювати якість комунікацій.

Відстежується показник рівня сервісу (Service Level Agreement), відсоток оброблених та втрачених дзвінків, коефіцієнт вирішення питання клієнта при першому зверненні (First Call Resolution), а також здійснюється вибіркова оцінка задоволеності клієнта наданою відповіддю (Customer satisfaction score), зазначено в повідомленні.

НБУ зазначив, що Управління захисту прав споживачів фінансових послуг від початку 2020 року обробило понад 20 тис. дзвінків і 40 тис. письмових звернень.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна наразі не експортує е/е після значних пошкоджень ТЕС і ГЕС ворожими атаками – Міненерго

Вступ в ЄС відкриває для бізнесу доступ до фінансування, але й несе ризики, - топменеджер "Метінвесту"

МВФ відзначає прогрес у реформі Держмитслужби, рекомендує оновити політику ротації і KPI митного оформлення

"Фокстрот" вводить опцію післяоплати під час отримання для доставки з Uklon Delivery

Українські акції, облігації та ВВП-варанти подорожчали на новинах про новий мирний план

ТОВ "Три О" оскаржує державну реєстрацію ТОК Gulliver за АТ "Ощадбанк" і АТ "Укрексімбанк"

Обсяг стягнених податкових боргів за 2міс. зріс майже вдвічі завдяки автоматизованій системі - очільниця ДПС

Inzhur отримав дозвіл АМКУ на купівлю ТРЦ Sky Park у Dragon Capital за $36 млн

Неплатоспроможним РВС Банком зацікавились три інвестори – ФГВФО

Дві з трьох АЕС у четвер працюють на номінальній потужності, Рівненська АЕС – на зниженій – Міненерго

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА