Інтерфакс-Україна
17:44 16.04.2021

МХП трансформує комерційний департамент у департамент розвитку бізнесу клієнтів

2 хв читати
МХП трансформує комерційний департамент у департамент розвитку бізнесу клієнтів

Агрохолдинг "МХП" у рамках трансформації з сировинної компанії в кулінарну переформатує департамент комерції в департамент розвитку бізнесу, новий напрям очолить екс-керівник управління з роботи з франчайзі Дмитро Морозов, повідомила компанія в прес-релізі.

"У класичному розумінні завдання департаменту продажу зводиться до того, щоб просто продавати товар, який виробляє підприємство. Але ми розуміємо, що довгостроково в цьому немає конкурентної переваги. Філософія, на якій ми будемо перебудовувати департамент, передбачає розвиток довгострокових взаємовигідних відносин із нашими партнерами: чи то франчайзі, чи то мережі, чи то дистриб'ютори", - зазначив Морозов, слова якого наводяться в прес-релізі.

Він уточнив, що таке переформатування департаменту, яке дає змогу будувати win-win бізнес-відносини з партнерами, є цілком обґрунтованим і логічним рішенням.

Морозов заявив, що агрохолдинг наближають до "тарілки споживача" не лише впровадження нових продуктів, сервісів і бізнес-моделей, а і переосмислення структури бізнесу й підходів до його ведення.

"Від "МХП" варто очікувати рішучих кроків та креативних рішень. Ми працюємо над продуктами, яких покупець не очікує від "Нашої Ряби" чи інших брендів компанії. Наразі вже є розробки, що активно тестуються та невдовзі будуть виведені на ринок. Ми побудуємо те, чого раніше в "МХП" не було", - повідомив він.

За даними "МХП", під керівництвом Морозова, що має більше ніж 13-річний досвід роботи в FMCG компаніях на керівних посадах, агрохолдинг запустив проект "М'ясомаркет", який має понад 60 торговельних точок.

"Відтоді, як Дмитро приєднався до команди "МХП" у лютому минулого року, значно покращились відносини з франчайзі, що було однією з ключових його задач. За цей період індекс NPS, що оцінює лояльність партнерів, зріс більше, ніж удвічі. Я радий, що саме внутрішній кандидат виявився найсильнішим серед усіх", - зазначив заступник голови правління компанії Андрій Булах.

Як повідомлялося, "МХП" у березні повідомив про плани відкрити 2 тис. магазинів "М'ясомаркет" до кінця 2023 року в Україні в рамках трансформації в кулінарну компанію, передусім за рахунок модернізації франчайзингової мережі магазинів "Нашої Ряби".

Розширення асортименту відбудеться за рахунок супутніх м'ясу товарів (спеції, маринади, овочі тощо), з яких 40% постачатиме "МХП", а решту 60% - сторонні постачальники. Асортимент нових магазинів збільшиться в 7-14 разів – до 150-420 видів найменувань порівняно з магазинами охолодженої курятини "Наша Ряба", а їхня площа становитиме не менше ніж 45 кв. м.

Перші "М'ясомаркети" збільшили виручку в середньому на 25-30%, а продаж м'яса птиці - на 20% порівняно з показниками магазинів "Наша Ряба", що працювали на їхньому місці.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Річні форвардні контракти на ліс можуть бути запроваджені у 2026р

Свириденко обговорила з Георгієвою нову програму МВФ для України на 2026-2029 рр.

Захист енергооб'єктів у 2023-2024 рр. реалізовано на 18,7 млрд грн з передбачених 35,9 млрд грн – Рахункова палата

Відбудова пошкоджених РФ газових об’єктів – сумнівне рішення, потрібна альтернатива, вважає ексглава "Нафтогазу"

Ексглава "Нафтогазу" Коболєв радить бізнесу будувати СЕС з СНЕ і обережно ставитися до газової генерації

Кількість авіаперельотів у Євросоюзі цього літа залишилася нижчою за рівень 2019 р.

Україна та ЄС ухвалили рішення про скасування частини тарифів та збільшення квот на експорт аграрної продукції

МВФ покращив очікування щодо зростання глобальної економіки на 0,2 в.п, до 3,2% у 2025 році

НБУ оновив методику формування технічних резервів страховиків

Уряд продовжив дію ПСО для суб'єктів ринку газу та підвищив його ціну для виробників е/е до 31 березня 2026р на 14,3-16,7%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА