Інтерфакс-Україна
17:44 16.04.2021

МХП трансформує комерційний департамент у департамент розвитку бізнесу клієнтів

2 хв читати
МХП трансформує комерційний департамент у департамент розвитку бізнесу клієнтів

Агрохолдинг "МХП" у рамках трансформації з сировинної компанії в кулінарну переформатує департамент комерції в департамент розвитку бізнесу, новий напрям очолить екс-керівник управління з роботи з франчайзі Дмитро Морозов, повідомила компанія в прес-релізі.

"У класичному розумінні завдання департаменту продажу зводиться до того, щоб просто продавати товар, який виробляє підприємство. Але ми розуміємо, що довгостроково в цьому немає конкурентної переваги. Філософія, на якій ми будемо перебудовувати департамент, передбачає розвиток довгострокових взаємовигідних відносин із нашими партнерами: чи то франчайзі, чи то мережі, чи то дистриб'ютори", - зазначив Морозов, слова якого наводяться в прес-релізі.

Він уточнив, що таке переформатування департаменту, яке дає змогу будувати win-win бізнес-відносини з партнерами, є цілком обґрунтованим і логічним рішенням.

Морозов заявив, що агрохолдинг наближають до "тарілки споживача" не лише впровадження нових продуктів, сервісів і бізнес-моделей, а і переосмислення структури бізнесу й підходів до його ведення.

"Від "МХП" варто очікувати рішучих кроків та креативних рішень. Ми працюємо над продуктами, яких покупець не очікує від "Нашої Ряби" чи інших брендів компанії. Наразі вже є розробки, що активно тестуються та невдовзі будуть виведені на ринок. Ми побудуємо те, чого раніше в "МХП" не було", - повідомив він.

За даними "МХП", під керівництвом Морозова, що має більше ніж 13-річний досвід роботи в FMCG компаніях на керівних посадах, агрохолдинг запустив проект "М'ясомаркет", який має понад 60 торговельних точок.

"Відтоді, як Дмитро приєднався до команди "МХП" у лютому минулого року, значно покращились відносини з франчайзі, що було однією з ключових його задач. За цей період індекс NPS, що оцінює лояльність партнерів, зріс більше, ніж удвічі. Я радий, що саме внутрішній кандидат виявився найсильнішим серед усіх", - зазначив заступник голови правління компанії Андрій Булах.

Як повідомлялося, "МХП" у березні повідомив про плани відкрити 2 тис. магазинів "М'ясомаркет" до кінця 2023 року в Україні в рамках трансформації в кулінарну компанію, передусім за рахунок модернізації франчайзингової мережі магазинів "Нашої Ряби".

Розширення асортименту відбудеться за рахунок супутніх м'ясу товарів (спеції, маринади, овочі тощо), з яких 40% постачатиме "МХП", а решту 60% - сторонні постачальники. Асортимент нових магазинів збільшиться в 7-14 разів – до 150-420 видів найменувань порівняно з магазинами охолодженої курятини "Наша Ряба", а їхня площа становитиме не менше ніж 45 кв. м.

Перші "М'ясомаркети" збільшили виручку в середньому на 25-30%, а продаж м'яса птиці - на 20% порівняно з показниками магазинів "Наша Ряба", що працювали на їхньому місці.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Італія, Греція і Болгарія в січні знизили імпорт газу з Азербайджану на 26%

Мультиплікаційний ефект кожної вкладеної в ВЕС гривні може складати до ста гривень – СЕО "Френдлі Вінд Технолоджі"

НБУ, НКЦПФР та Мінфін до червня 2025р підготують концептуальну записку реформ інфраструктури фінринку

Мінекономіки надасть 28 переробним підприємствам загалом 157,9 млн грн грантових коштів в рамках програми

Експорт пшениці у квітні 2025р. може скласти 1 млн тонн - аналітики

"Укрзалізниця" не змогла відновити головну автоматизовану систему вантажних перевезень, кількість паперових документів перевищила 50 тис.

Вакантні посади в Раді НБУ будуть заповнені до кінця квітня – програма з МВФ

Шмигаль: Загальний дефіцит фінансування потреб на відбудову у 2025 р. становить майже $10 млрд

CreditKasa, "Фінако", "Укрфінжитло", "Атлана" і CreditPlus очолили список фінкомпаній за доходом від фінпослуг у 2024р.

ДПС ідентифікуватиме громадян, що займаються торгівлею через інтернет та отримують грошові перекази

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА