Інтерфакс-Україна
17:44 16.04.2021

МХП трансформує комерційний департамент у департамент розвитку бізнесу клієнтів

2 хв читати
МХП трансформує комерційний департамент у департамент розвитку бізнесу клієнтів

Агрохолдинг "МХП" у рамках трансформації з сировинної компанії в кулінарну переформатує департамент комерції в департамент розвитку бізнесу, новий напрям очолить екс-керівник управління з роботи з франчайзі Дмитро Морозов, повідомила компанія в прес-релізі.

"У класичному розумінні завдання департаменту продажу зводиться до того, щоб просто продавати товар, який виробляє підприємство. Але ми розуміємо, що довгостроково в цьому немає конкурентної переваги. Філософія, на якій ми будемо перебудовувати департамент, передбачає розвиток довгострокових взаємовигідних відносин із нашими партнерами: чи то франчайзі, чи то мережі, чи то дистриб'ютори", - зазначив Морозов, слова якого наводяться в прес-релізі.

Він уточнив, що таке переформатування департаменту, яке дає змогу будувати win-win бізнес-відносини з партнерами, є цілком обґрунтованим і логічним рішенням.

Морозов заявив, що агрохолдинг наближають до "тарілки споживача" не лише впровадження нових продуктів, сервісів і бізнес-моделей, а і переосмислення структури бізнесу й підходів до його ведення.

"Від "МХП" варто очікувати рішучих кроків та креативних рішень. Ми працюємо над продуктами, яких покупець не очікує від "Нашої Ряби" чи інших брендів компанії. Наразі вже є розробки, що активно тестуються та невдовзі будуть виведені на ринок. Ми побудуємо те, чого раніше в "МХП" не було", - повідомив він.

За даними "МХП", під керівництвом Морозова, що має більше ніж 13-річний досвід роботи в FMCG компаніях на керівних посадах, агрохолдинг запустив проект "М'ясомаркет", який має понад 60 торговельних точок.

"Відтоді, як Дмитро приєднався до команди "МХП" у лютому минулого року, значно покращились відносини з франчайзі, що було однією з ключових його задач. За цей період індекс NPS, що оцінює лояльність партнерів, зріс більше, ніж удвічі. Я радий, що саме внутрішній кандидат виявився найсильнішим серед усіх", - зазначив заступник голови правління компанії Андрій Булах.

Як повідомлялося, "МХП" у березні повідомив про плани відкрити 2 тис. магазинів "М'ясомаркет" до кінця 2023 року в Україні в рамках трансформації в кулінарну компанію, передусім за рахунок модернізації франчайзингової мережі магазинів "Нашої Ряби".

Розширення асортименту відбудеться за рахунок супутніх м'ясу товарів (спеції, маринади, овочі тощо), з яких 40% постачатиме "МХП", а решту 60% - сторонні постачальники. Асортимент нових магазинів збільшиться в 7-14 разів – до 150-420 видів найменувань порівняно з магазинами охолодженої курятини "Наша Ряба", а їхня площа становитиме не менше ніж 45 кв. м.

Перші "М'ясомаркети" збільшили виручку в середньому на 25-30%, а продаж м'яса птиці - на 20% порівняно з показниками магазинів "Наша Ряба", що працювали на їхньому місці.

ОСТАННЄ

Міжнародний конектор з транспортування водню в ЄС через Карпатські гори має бути створений в Україні

ЄК оголосила про свої пропозиції щодо початку реалізації спільної з США декларації про торгівлю

Швейцарія профінансує 12 проєктів компаній на понад 93 млн франків - Свириденко

Агрофірма громадянина Австрії запустила елеваторний комплекс і комбікормовий завод на Черкащині

Трансбалканський маршрут залишився без бронювань на вересень – ексочільник ОГТСУ

Прибуток НБУ в I пів.-2025 скоротився у 2,4 раза до I пів.-2024

"Інтергал-Буд" та Ощадбанк уклали першу спільну угоду за програмами "єВідновлення" та "єОселя"

Держстат має намір оцінити чисельність населення України до кінця 2025 р. – голова

Держстат завдяки відновленню статистичних звітувань планує відновити дані за 2022-2025 рр. до II кв.-2026 – голова

Реєстрація ФОПів в агросекторі у ІІ пів.-2025 зросла на 52%, агрокомпаній - на рівні минулого року - дослідження

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА