17:44 16.04.2021

МХП трансформує комерційний департамент у департамент розвитку бізнесу клієнтів

2 хв читати
МХП трансформує комерційний департамент у департамент розвитку бізнесу клієнтів

Агрохолдинг "МХП" у рамках трансформації з сировинної компанії в кулінарну переформатує департамент комерції в департамент розвитку бізнесу, новий напрям очолить екс-керівник управління з роботи з франчайзі Дмитро Морозов, повідомила компанія в прес-релізі.

"У класичному розумінні завдання департаменту продажу зводиться до того, щоб просто продавати товар, який виробляє підприємство. Але ми розуміємо, що довгостроково в цьому немає конкурентної переваги. Філософія, на якій ми будемо перебудовувати департамент, передбачає розвиток довгострокових взаємовигідних відносин із нашими партнерами: чи то франчайзі, чи то мережі, чи то дистриб'ютори", - зазначив Морозов, слова якого наводяться в прес-релізі.

Він уточнив, що таке переформатування департаменту, яке дає змогу будувати win-win бізнес-відносини з партнерами, є цілком обґрунтованим і логічним рішенням.

Морозов заявив, що агрохолдинг наближають до "тарілки споживача" не лише впровадження нових продуктів, сервісів і бізнес-моделей, а і переосмислення структури бізнесу й підходів до його ведення.

"Від "МХП" варто очікувати рішучих кроків та креативних рішень. Ми працюємо над продуктами, яких покупець не очікує від "Нашої Ряби" чи інших брендів компанії. Наразі вже є розробки, що активно тестуються та невдовзі будуть виведені на ринок. Ми побудуємо те, чого раніше в "МХП" не було", - повідомив він.

За даними "МХП", під керівництвом Морозова, що має більше ніж 13-річний досвід роботи в FMCG компаніях на керівних посадах, агрохолдинг запустив проект "М'ясомаркет", який має понад 60 торговельних точок.

"Відтоді, як Дмитро приєднався до команди "МХП" у лютому минулого року, значно покращились відносини з франчайзі, що було однією з ключових його задач. За цей період індекс NPS, що оцінює лояльність партнерів, зріс більше, ніж удвічі. Я радий, що саме внутрішній кандидат виявився найсильнішим серед усіх", - зазначив заступник голови правління компанії Андрій Булах.

Як повідомлялося, "МХП" у березні повідомив про плани відкрити 2 тис. магазинів "М'ясомаркет" до кінця 2023 року в Україні в рамках трансформації в кулінарну компанію, передусім за рахунок модернізації франчайзингової мережі магазинів "Нашої Ряби".

Розширення асортименту відбудеться за рахунок супутніх м'ясу товарів (спеції, маринади, овочі тощо), з яких 40% постачатиме "МХП", а решту 60% - сторонні постачальники. Асортимент нових магазинів збільшиться в 7-14 разів – до 150-420 видів найменувань порівняно з магазинами охолодженої курятини "Наша Ряба", а їхня площа становитиме не менше ніж 45 кв. м.

Перші "М'ясомаркети" збільшили виручку в середньому на 25-30%, а продаж м'яса птиці - на 20% порівняно з показниками магазинів "Наша Ряба", що працювали на їхньому місці.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Україна за 4 міс. скоротила експорт електроенергії у 2,6 раза, імпорт - у 1,8 раза

"Укренерго" випробує ЗАЕС-1 для участі в ринку допоміжних послуг

Шмигаль запропонував прем'єрові Грузії відновити роботу міжурядової комісії з економічного співробітництва

Україна під час весняної посівної засіяла яровими культурами 58% прогнозованих площ

Інфляція в Україні у квітні знизилася до 0,7%, у річному вимірі - до 8,4% - Держстат

Міжнародні резерви України у квітні зросли на 3,6% - НБУ

Комітет Ради з екополітики підтримав проект щодо надрокористування та реформи Держекоінспекції

Зміна голови "Нафтогазу" в обхід наглядової ради може завдати шкоди міжнародному іміджу України - держсекретар США

Газ в Європі подорожчав до $311/тис. куб. м на тлі холодної погоди і початку ремонтів на промислах Норвегії

Директор департаменту енергоринку НКРЕКП Власенко претендує на посаду заступника глави Міненерго

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА