Інтерфакс-Україна
17:44 16.04.2021

МХП трансформує комерційний департамент у департамент розвитку бізнесу клієнтів

2 хв читати
МХП трансформує комерційний департамент у департамент розвитку бізнесу клієнтів

Агрохолдинг "МХП" у рамках трансформації з сировинної компанії в кулінарну переформатує департамент комерції в департамент розвитку бізнесу, новий напрям очолить екс-керівник управління з роботи з франчайзі Дмитро Морозов, повідомила компанія в прес-релізі.

"У класичному розумінні завдання департаменту продажу зводиться до того, щоб просто продавати товар, який виробляє підприємство. Але ми розуміємо, що довгостроково в цьому немає конкурентної переваги. Філософія, на якій ми будемо перебудовувати департамент, передбачає розвиток довгострокових взаємовигідних відносин із нашими партнерами: чи то франчайзі, чи то мережі, чи то дистриб'ютори", - зазначив Морозов, слова якого наводяться в прес-релізі.

Він уточнив, що таке переформатування департаменту, яке дає змогу будувати win-win бізнес-відносини з партнерами, є цілком обґрунтованим і логічним рішенням.

Морозов заявив, що агрохолдинг наближають до "тарілки споживача" не лише впровадження нових продуктів, сервісів і бізнес-моделей, а і переосмислення структури бізнесу й підходів до його ведення.

"Від "МХП" варто очікувати рішучих кроків та креативних рішень. Ми працюємо над продуктами, яких покупець не очікує від "Нашої Ряби" чи інших брендів компанії. Наразі вже є розробки, що активно тестуються та невдовзі будуть виведені на ринок. Ми побудуємо те, чого раніше в "МХП" не було", - повідомив він.

За даними "МХП", під керівництвом Морозова, що має більше ніж 13-річний досвід роботи в FMCG компаніях на керівних посадах, агрохолдинг запустив проект "М'ясомаркет", який має понад 60 торговельних точок.

"Відтоді, як Дмитро приєднався до команди "МХП" у лютому минулого року, значно покращились відносини з франчайзі, що було однією з ключових його задач. За цей період індекс NPS, що оцінює лояльність партнерів, зріс більше, ніж удвічі. Я радий, що саме внутрішній кандидат виявився найсильнішим серед усіх", - зазначив заступник голови правління компанії Андрій Булах.

Як повідомлялося, "МХП" у березні повідомив про плани відкрити 2 тис. магазинів "М'ясомаркет" до кінця 2023 року в Україні в рамках трансформації в кулінарну компанію, передусім за рахунок модернізації франчайзингової мережі магазинів "Нашої Ряби".

Розширення асортименту відбудеться за рахунок супутніх м'ясу товарів (спеції, маринади, овочі тощо), з яких 40% постачатиме "МХП", а решту 60% - сторонні постачальники. Асортимент нових магазинів збільшиться в 7-14 разів – до 150-420 видів найменувань порівняно з магазинами охолодженої курятини "Наша Ряба", а їхня площа становитиме не менше ніж 45 кв. м.

Перші "М'ясомаркети" збільшили виручку в середньому на 25-30%, а продаж м'яса птиці - на 20% порівняно з показниками магазинів "Наша Ряба", що працювали на їхньому місці.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Оновлена стратегія управління держборгом України зберігає фокус на залученні роздрібних інвесторів

НБУ підвищив порогове значення заборгованості для даних з кредитреєстру до 86,47 тис. грн

Держбанк організував з 5 банками консорціумний кредит на 21,5 млрд грн для підприємства ОПК під держгарантію

"Укрнафта" завершила ребрединг колишніх АЗК Shell

Ліцензування "Ростехнадзором" блоку ЗАЕС нікчемне і не несе правових наслідків – Міненерго

Світовий банк позичив Україні $196,3 млн під гарантії Японії за проєктом SURGE зміцнення фіскального управління

Громади затвердили 97% місцевих бюджетів на 2026 рік

Імпорт е/е в Україну збільшився удвічі завдяки падінню цін в країнах ЄС на різдвяні канікули – очільник "Укренерго"

НБУ оновив вимоги до внутрішнього аудиту на страховому, платіжному ринках та на ринку кредитних спілок

Perfect Group у 2025р ввела в експлуатацію понад 60 тис. кв. м житла

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА