10:51 21.04.2021

BlaBlaCar купує українську компанію Octobus

3 хв читати
BlaBlaCar купує українську компанію Octobus

Найбільша у світі платформа для поїздок BlaBlaCar купує українську компанію з автоматизації автобусних пасажирських перевезень Octobus.

Згідно з прес-релізом BlaBlaCar, Octobus - хмарна платформа, за допомогою якої автобусні перевізники отримують можливість автоматизувати свої бізнес-процеси, від продажу і маркетингу до аналітики, бухгалтерії та управління автопарком.

Очікується, що завдяки спільним зусиллям Octobus та BlaBlaCar автобусні перевізники отримають ключовий функціонал, який допоможе їм бути конкурентоспроможними й збільшувати темпи розвитку за нинішніх ринкових умов. Серед них можливість сформувати власний сайт і мобільний застосунок для онлайн-продажу, а також власний кол-центр для продажу по телефону і мобільний застосунок для водіїв і персоналу.

"Угода з Octobus дасть змогу BlaBlaCar прискорити цифровізацію ринку автобусних перевезень в Україні й масштабувати її до країн, де автобусні оператори все ще продають велику частину своїх квитків офлайн на автостанціях і в касах. У свою чергу у користувачів BlaBlaCar з'явиться більше вибору для поїздок: поїздки з попутниками на особистих автомобілях або автобусні поїздки", - йдеться в релізі.

У BlaBlaCar зазначають, що для платформи це рішення було ухвалено в рамках загальної стратегії розвитку.

"Український автобусний ринок має великий потенціал. На відміну від європейських країн ринок України складається з сотень автобусних операторів. У багатьох із них є своя система управління бізнесом, що не завжди відповідає потребам, оскільки розробляти й підтримувати подібні рішення - доволі витратне зайняття. Перевізник хоче займатися перевезеннями, а не IT-розробками - це логічно. При цьому більшість компаній, особливо дрібні, які досі ведуть бізнес в екселі й навіть блокноті. (....) Ми запропонуємо перевізникам технологію, за допомогою якої вони зможуть забезпечити оптимальну онлайн-присутність, оптимізувати свої бізнес-процеси, зосередившись на ключових завданнях свого бізнесу, якості надання послуг для пасажирів і, як наслідок, підвищення обсягів продажу", - наведено слова генерального директора BlaBlaCar в Україні Олексія Лазоренка.

У свою чергу засновник та CEO Octobus Іван Кіров додав, що для автобусних перевізників система залишатиметься незалежним інструментом для управління інвентарем і бізнес-процесами, водночас наявні партнери BlaBlaCar зможуть користуватися сервісом безкоштовно.

BlaBlaCar також поінформував про залучення EUR97 млн інвестицій. Як зазначає компанія, залучені інвестиції допоможуть зберегти поточні темпи зростання компанії, а також розвивати автобусний бізнес BlaBlaCar, зокрема й в Україні. Серед ключових завдань компанії - розширення мережі автобусних партнерів і вдосконалення платформи, щоб запропонувати пасажирам зручний і надійний спосіб купівлі квитка онлайн.

BlaBlaCar - найбільша у світі платформа для автодорожніх поїздок (сайт і мобільний застосунок для iOS та Android), яка об'єднує надійну спільноту попутників, а також офіційні автобусні поїздки.

Станом на квітень 2021 року кількість користувачів BlaBlaCar перевищує 90 млн людей у 22 країнах світу.

BlaBlaCar офіційно представлений у таких країнах: Бельгія, Бразилія, Велика Британія, Голландія, Індія, Іспанія, Італія, Люксембург, Мексика, Німеччина, Польща, Португалія, Румунія, Росія, Сербія, Словаччина, Туреччина, Угорщина, Україна, Франція, Чехія та Хорватія.

На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши український стартап "Подорожники". На сьогодні кількість українських користувачів перевищує 5 млн осіб, а Україна увійшла до числа трьох найбільш швидкорослих країн для BlaBlaCar у світі. Наприкінці 2019-го року BlaBlaCar в Україні вийшов за рамки спільних поїздок з попутниками і придбав Busfor, найбільшого агрегатора автобусних маршрутів в Україні та країнах СНД.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА