Інтерфакс-Україна
15:47 30.04.2021

Держмитниця запустила службу підтримки для бізнесу

1 хв читати

Державна митна служба у п'ятницю запустила службу підтримки для бізнесу HelpDesk, повідомило відомство у Telegram-каналі.

"Бета-версія вже доступна за посиланням help.customs.gov.ua. Першим напрямом, який почне підтримувати новий HelpDesk, буде NCTS", - йдеться у повідомленні.

Як пояснило відомство, таке ІТ-рішення дасть змогу бізнесу комунікувати з представниками служби підтримки з боку митниці "безпосередньо в самій заявці". Згодом планується створити HelpDesk для інспекторів митниці, додали у відомстві.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держбюджет-2026 не передбачатиме збільшення навантаження і переведення вчителів на строкові контракти

"Нафтогаз" з травня імпортував 4,4 млрд куб. м газу, до кінця року цей показник зросте до 5 млрд куб. м – комерційний директор

Європейська Рада і Європарламент узгодили план припинення імпорту російського газу

ЄБРР надав Креді Агріколь банку гарантію для кредитування бізнесу на EUR150 млн

Швеція виділяє новий пакет цивільної допомоги Україні на суму EUR100 млн

ЄБРР надасть "Укргідроенерго" EUR75млн та розраховує на доповнення його інвестгрантами на EUR20 млн

Торговельні площі першого та мінус першого поверхів ТОК "Gulliver" відкриють з 12 грудня 2025 року

Врожай картоплі в сезоні-2025 в Україні на 50% вище за торішній – Інститут картоплярства

Мін’юст спростовує інформацію щодо "нових правил" купівлі нерухомості з 1 січня 2026 року

Клієнти банків отримали змогу в режимі 24/7 відстежувати проходження своїх платежів – НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА