Інтерфакс-Україна
15:47 30.04.2021

Держмитниця запустила службу підтримки для бізнесу

1 хв читати

Державна митна служба у п'ятницю запустила службу підтримки для бізнесу HelpDesk, повідомило відомство у Telegram-каналі.

"Бета-версія вже доступна за посиланням help.customs.gov.ua. Першим напрямом, який почне підтримувати новий HelpDesk, буде NCTS", - йдеться у повідомленні.

Як пояснило відомство, таке ІТ-рішення дасть змогу бізнесу комунікувати з представниками служби підтримки з боку митниці "безпосередньо в самій заявці". Згодом планується створити HelpDesk для інспекторів митниці, додали у відомстві.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українські експортери отримають ще рік на підготовку до виконання вимог регламенту EUDR

Енергокомітет Ради пропонує підвищити з 5% до 7% вимоги до вмісту біоетанолу в бензинах з 1 липня 2026р.

Подано понад 13 млн заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки", 4 млн українців уже отримали виплати

Елеватори не встигають сушити кукурудзу врожаю-2025 через надмірну вологість - аналітики

"Ковальська" розпочала видобуток річкового піску на Жавинському родовищі в Чернігівській області

Ексвласники ПриватБанку не сплатили понад $3 млрд за рішенням Високого суду Англії, банк переходить до примусового виконання

Україна та МВФ досягли домовленості про нову 4-річну програму EFF на $8,1 млрд на рівні персоналу

Україна та власники ВВП-варантів відновили переговори щодо реструктуризації

Україна імпортувала за 10 міс. картоплі у 5,1 раза більше, ніж рік тому

"Ковальська" розглядає можливість створення індустріального парку в Бучі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА