Інтерфакс-Україна
15:47 30.04.2021

Держмитниця запустила службу підтримки для бізнесу

1 хв читати

Державна митна служба у п'ятницю запустила службу підтримки для бізнесу HelpDesk, повідомило відомство у Telegram-каналі.

"Бета-версія вже доступна за посиланням help.customs.gov.ua. Першим напрямом, який почне підтримувати новий HelpDesk, буде NCTS", - йдеться у повідомленні.

Як пояснило відомство, таке ІТ-рішення дасть змогу бізнесу комунікувати з представниками служби підтримки з боку митниці "безпосередньо в самій заявці". Згодом планується створити HelpDesk для інспекторів митниці, додали у відомстві.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Оператор ринку" розширив освітньо-соціальну програму про роботу ринку напрямком розвитку УЗЕ

НКРЕКП дозволила "Укренерго" виділити додаткові 1,8 млрд грн на оплату е/е домСЕС за рахунок промислової ВДЕ-генерації

Центр гумрозмінування виплатив 4,476 млн грн фермеру за розмінування 1150 га на Херсонщині

Вершкове масло до Нового року може подешевшати на 30% - галузева асоціація

ДП "Ліси України" в 2025р під час закупівель на 10 млрд грн змогло зекономити 700 млн грн

Внаслідок ракетної атаки вночі зруйновано складські та виробничі приміщення "Текстиль-Контакту"

"Нова пошта" з 1 грудня оновлює частину тарифів та впроваджує додаткову оплату за отримання посилок у поштоматах

У Києві зруйновано логістичний центр Novus, загинули четверо водіїв

"Укренерго" обмежить енергоспоживання у вівторок у Києві та кількох областях більшим обсягом, ніж прогнозувало

Група компаній "Фавбет" підтвердила блокування її рахунків

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА