17:53 12.05.2021

Уряд прибиратиме дискримінацію під час тендерних закупівель транспортних засобів - Шмигаль

2 хв читати
Уряд прибиратиме дискримінацію під час тендерних закупівель транспортних засобів - Шмигаль

 Кабінет Міністрів України в рамках захисту українських виробників транспортних засобів від нечесної конкуренції має намір зайнятися ситуацією з включенням до тендерної документації під час проведення держзакупівель дискримінаційних умов, не передбачених законодавством або держстандартами, але таких, що відсікають від участі деяких українських автовиробників, повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль.

"Чернігівський автозавод - один із прикладів, коли бізнес створює виробничі потужності та робочі місця, і завдання держави перше: допомогти з виходом на експортні ринки, і ми про це говорили (під час робочого візиту на завод - ІФ). Друге - захистити українського виробника від нечесної конкуренції, коли в тендерній документації, зокрема за міжнародними контрактами, використовуються не зазначені в законодавстві або в держстандартах норми, дрібниці, наприклад, 7-10 мм різниці в ширині або довжині - і це стає підставою для неможливості участі в тендерах. Ці дискримінаційні речі, які ми обговорювали - їх також прибиратимемо", - повідомив прем'єр під час брифінгу за підсумками робочої поїздки до Чернігівської області в середу.

За його словами, вже є домовленість з міністром економіки про те, що Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства підключиться до вирішення проблеми, також приєднається Антимонопольний комітет України (АМКУ), буде організована зустріч керівництва заводу з АМКУ.

"Особливо до міських голів звернуся, бо дуже багато прикладів, і керівництво ЧАЗ їх озвучувало, коли закуповуються автобуси, тролейбуси, трамваї не українського виробництва. Дуже висока конкуренція, а тут ще й використовуються якісь деталі в техдокументації в тендерах - це нечесно щодо українського бізнесу", - резюмував прем'єр.

Він нагадав, що ЧАЗ - один із прикладів українського машинобудування, коли завод, побудований фактично з нуля за рахунок вкладеної на початку 2000-х років інвестиції, на сьогодні випускає автобуси (зокрема шкільні), тролейбуси, трамваї. Завод на сьогодні виробляє приблизно 250 машин у рік із локалізацією 55%, на ньому працює 407 осіб.

Як повідомлялося, корпорація "Еталон" (до складу якої входить ЧАЗ) недавно оприлюднила факти про те, що в тендерах знову виникають ситуації, коли техумови фактично прописуються замовниками торгів під одного виробника, зокрема, встановлюються дискримінаційні умови техпараметрам техніки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Власник Vodafone Україна подав заявку на купівлю ОГХК за 3,98 млрд грн на приватизаційному конкурсі

Ризиком для інвестицій у газопоршневі станції є ціна газу - співвласниця "Епіцентру"

Європарламент затвердив понад EUR1 млрд допомоги п'яти країнам ЄС, постраждалим від повеней

Мінфін рекордно збільшив продаж ОВДП на аукціонах до 24 млрд грн і $150 млн і різноспрямовано змінив ставки

ПУМБ запустив прийом безготівкових платежів через смартфон слідом за конкурентами

Швеція допоможе Україні в реформуванні системи управління відходами за євростандартами

Український легпром готовий забезпечити армію продукцією, уряд обіцяє розширити норми локалізації

"Ліси України" за 9 міс.-2024 наростило продаж деревини на 6,9%

"Укрпошта" готує з USPS угоду, що відкриває можливість для виходу в Україну Amazon та інших найбільших маркетплейсів - Смілянський

"Укрпошта" перейде на автоматизоване сортування 100% продукції в I кв.-2025 - Смілянський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА