Інтерфакс-Україна
17:53 12.05.2021

Уряд прибиратиме дискримінацію під час тендерних закупівель транспортних засобів - Шмигаль

2 хв читати
Уряд прибиратиме дискримінацію під час тендерних закупівель транспортних засобів - Шмигаль

 Кабінет Міністрів України в рамках захисту українських виробників транспортних засобів від нечесної конкуренції має намір зайнятися ситуацією з включенням до тендерної документації під час проведення держзакупівель дискримінаційних умов, не передбачених законодавством або держстандартами, але таких, що відсікають від участі деяких українських автовиробників, повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль.

"Чернігівський автозавод - один із прикладів, коли бізнес створює виробничі потужності та робочі місця, і завдання держави перше: допомогти з виходом на експортні ринки, і ми про це говорили (під час робочого візиту на завод - ІФ). Друге - захистити українського виробника від нечесної конкуренції, коли в тендерній документації, зокрема за міжнародними контрактами, використовуються не зазначені в законодавстві або в держстандартах норми, дрібниці, наприклад, 7-10 мм різниці в ширині або довжині - і це стає підставою для неможливості участі в тендерах. Ці дискримінаційні речі, які ми обговорювали - їх також прибиратимемо", - повідомив прем'єр під час брифінгу за підсумками робочої поїздки до Чернігівської області в середу.

За його словами, вже є домовленість з міністром економіки про те, що Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства підключиться до вирішення проблеми, також приєднається Антимонопольний комітет України (АМКУ), буде організована зустріч керівництва заводу з АМКУ.

"Особливо до міських голів звернуся, бо дуже багато прикладів, і керівництво ЧАЗ їх озвучувало, коли закуповуються автобуси, тролейбуси, трамваї не українського виробництва. Дуже висока конкуренція, а тут ще й використовуються якісь деталі в техдокументації в тендерах - це нечесно щодо українського бізнесу", - резюмував прем'єр.

Він нагадав, що ЧАЗ - один із прикладів українського машинобудування, коли завод, побудований фактично з нуля за рахунок вкладеної на початку 2000-х років інвестиції, на сьогодні випускає автобуси (зокрема шкільні), тролейбуси, трамваї. Завод на сьогодні виробляє приблизно 250 машин у рік із локалізацією 55%, на ньому працює 407 осіб.

Як повідомлялося, корпорація "Еталон" (до складу якої входить ЧАЗ) недавно оприлюднила факти про те, що в тендерах знову виникають ситуації, коли техумови фактично прописуються замовниками торгів під одного виробника, зокрема, встановлюються дискримінаційні умови техпараметрам техніки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ збільшив ліміти на розрахунки корпоративними картками за кордоном

Аграрії засіяли 76% ярих зернових та зернобобових від плану та наздогнали минулорічний показник за площею

ТППУ ініціює запровадження ефективного страхування військових ризиків для інвесторів та експортерів

Ощадбанк у IV кв.-2024 сформував консорціум з Укргазбанком та ПУМБ для кредиту 2,8 млрд грн ОПК під держгарантію

Середня зарплата серед вакансій в Україні зростає на 500 грн третій місяць поспіль

Україна та ЄС ще не розпочали переговори щодо торгівлі за ст.29 DCFTA – Стефанішина

Українські виробники добрив обговорили контроль імпорту та можливості збільшення експорту

Угода про інвестфонд відбудови зобов’язує Україну забезпечити захист активів та інвестицій незалежно від змін законодавства – юрист

Посли країн G7: Високо оцінюємо лідерство НБУ у впевненому проходженні через період викликів

Україна отримала 1 млрд євро від ЄС у межах програми ERA

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА