Інтерфакс-Україна
17:53 12.05.2021

Уряд прибиратиме дискримінацію під час тендерних закупівель транспортних засобів - Шмигаль

2 хв читати
Уряд прибиратиме дискримінацію під час тендерних закупівель транспортних засобів - Шмигаль

 Кабінет Міністрів України в рамках захисту українських виробників транспортних засобів від нечесної конкуренції має намір зайнятися ситуацією з включенням до тендерної документації під час проведення держзакупівель дискримінаційних умов, не передбачених законодавством або держстандартами, але таких, що відсікають від участі деяких українських автовиробників, повідомив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль.

"Чернігівський автозавод - один із прикладів, коли бізнес створює виробничі потужності та робочі місця, і завдання держави перше: допомогти з виходом на експортні ринки, і ми про це говорили (під час робочого візиту на завод - ІФ). Друге - захистити українського виробника від нечесної конкуренції, коли в тендерній документації, зокрема за міжнародними контрактами, використовуються не зазначені в законодавстві або в держстандартах норми, дрібниці, наприклад, 7-10 мм різниці в ширині або довжині - і це стає підставою для неможливості участі в тендерах. Ці дискримінаційні речі, які ми обговорювали - їх також прибиратимемо", - повідомив прем'єр під час брифінгу за підсумками робочої поїздки до Чернігівської області в середу.

За його словами, вже є домовленість з міністром економіки про те, що Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства підключиться до вирішення проблеми, також приєднається Антимонопольний комітет України (АМКУ), буде організована зустріч керівництва заводу з АМКУ.

"Особливо до міських голів звернуся, бо дуже багато прикладів, і керівництво ЧАЗ їх озвучувало, коли закуповуються автобуси, тролейбуси, трамваї не українського виробництва. Дуже висока конкуренція, а тут ще й використовуються якісь деталі в техдокументації в тендерах - це нечесно щодо українського бізнесу", - резюмував прем'єр.

Він нагадав, що ЧАЗ - один із прикладів українського машинобудування, коли завод, побудований фактично з нуля за рахунок вкладеної на початку 2000-х років інвестиції, на сьогодні випускає автобуси (зокрема шкільні), тролейбуси, трамваї. Завод на сьогодні виробляє приблизно 250 машин у рік із локалізацією 55%, на ньому працює 407 осіб.

Як повідомлялося, корпорація "Еталон" (до складу якої входить ЧАЗ) недавно оприлюднила факти про те, що в тендерах знову виникають ситуації, коли техумови фактично прописуються замовниками торгів під одного виробника, зокрема, встановлюються дискримінаційні умови техпараметрам техніки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Машинобудівники "ДТЕК" вперше капітально відремонтували німецьку ґрунтопіддирочну машину

Уряд працюватиме над спеціальним режимом і податковими стимулами для бізнесу на прифронтових територіях - Свириденко

Свириденко: Ми прогнозуємо, що в цьому році зростання ВВП буде не менше 3%

Свириденко: Готуємо найближчим часом запровадження повноцінного мораторію на перевірки бізнесу

Рожкова залишиться першим заступником голови НБУ до обрання наступника

Понад 83% бізнесу очікує на ослаблення гривні до долара впродовж наступних 12 місяців – опитування НБУ

Шмигаль: Проведемо аудит всіх домовленостей з партнерами, аби жоден ресурс не губився в процесах

Експортне мито на сою та ріпак призвело до зниження цін на внутрішньому ринку - аналітики

Сінгапур знову визнано найдорожчим містом світу для багатих жителів

НБУ ухвалив нормативну базу, необхідну для розширення лінку з CBL

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА