Інтерфакс-Україна
11:38 13.05.2021

Київський метрополітен і "Київпастранс" просять місто підвищити тариф на проїзд у громадському транспорті, щоб уникнути транспортного колапсу

2 хв читати
Київський метрополітен і "Київпастранс" просять місто підвищити тариф на проїзд у громадському транспорті, щоб уникнути транспортного колапсу

Комунальні підприємства "Київський метрополітен" і "Київпастранс" звернулися до мера столиці Віталія Кличка і депутатів міськради з вимогою привести тарифи на проїзд у громадському транспорті до економічно обґрунтованого рівня задля уникнення скорочення частоти виходу транспорту на маршрути.

Як зазначено в офіційному зверненні КП "Київський метрополітен" у Facebook, собівартість перевезення одного пасажира в метро за розрахунками на 2021 рік становить 20,04 грн, а економічно-обґрунтований тариф - 21,05 грн, при тому що нині дохід метрополітену з одного пасажира становить 6,38 грн, а перевезення пільговиків не компенсуються.

Відповідно, у разі непідвищення тарифу на проїзд у метро, КП необхідні дотації з міського бюджету в розмірі щонайменше 1,514 млрд грн, а збитки підприємства на поточний рік становитимуть майже 3,421 млрд грн.

У свою чергу "Київпастранс" зазначає, що собівартість перевезення одного пасажира наземними видами транспорту становить 20,5 грн, а міською електричкою - 71,72 грн. Тоді як економічно обґрунтовані тарифи на перевезення одного пасажира - 25,18 грн і 78,9 грн відповідно.

"Київський метрополітен" зазначає, що така ситуація створює високу соціальну напругу на підприємстві через ризики невиплати зарплати, оскільки основним джерелом роботи підприємства є оплата проїзду пасажирами. Водночас у локдаун підприємство працювало за перепустками, і пасажиропотік суттєво скоротився.

Так, планований пасажиропотік у 2021 році очікується в 295,4 млн пасажирів, тоді як у 2019 році він становив 495,3 млн пасажирів.

"Днями ми отримали інформацію про переведення адміністративного персоналу на скорочений чотириденний робочий тиждень. Це рішення торкнеться приблизно 3 тис. співробітників, які не отримуватимуть п'яту частину своєї зарплати", - наголосили в метрополітені.

Трудовий колектив КП "Київський метрополітен" вимагає приведення тарифу на проїзд до об'єктивних показників для забезпечення безперебійної роботи підприємства.

"В іншому разі відсутність коштів для оплати постачальникам (зокрема за енергоносії) загрожує відключенням і штрафними санкціями. Це може призвести до суттєвого скорочення парності руху поїздів й, у свою чергу, навіть до погіршення епідеміологічної ситуації", - наголосили в метрополітені.

У свою чергу "Київпастранс" зазначає, що в умовах чинних тарифів підприємству для безперебійної роботи необхідна дотація в розмірі 2,477 млрд грн у 2021 році.

"Несвоєчасне вирішення питання пошуку джерел фінансування, які відповідали б потребам підприємства, може призвести до необхідності суттєвого скорочення випуску рухомого складу на маршрути, скорочення режиму роботи громадського транспорту, а також до припинення розвитку об'єктів транспортної інфраструктури", - акцентували увагу на проблемі в "Київпастрансі".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄІБ може вкласти EUR15 млн в Ukraine Phoenix Tech Fund

Підтримка підприємницької ініціативи ветеранів має будуватися на державно-приватному партнерстві – голова НБУ

Загальний обсяг виділеного від ЄБРР фінансування для України сягнув EUR7,6 млрд

ЄБРР виділив "Новій пошті" кредит до EUR50 млн

Проєкт BGV Graphite дає початок визнанню Європою потенціалу України щодо критичної сировини – топменеджер BGV Group на URC-2025

ЄБРР надає VARUS позику в розмірі $25 млн на стале енергоефективне зелене розширення

Україна в рамках Food from Ukraine буде надавати гуманітарну допомогу продуктами харчування

ЄБРР надає понад EUR65 млн кредитів на муніципальні проєкти українських міст

Україні для відновлення та розвитку потрібні безпека, забезпечення гарантій та страхування інвестицій – CCO "Метінвесту" на URC-2025

ЄІБ надасть "Укргідроенерго" EUR120 млн кредиту на модернізацію ГЕС – угода на URS-2025

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА