11:38 13.05.2021

Київський метрополітен і "Київпастранс" просять місто підвищити тариф на проїзд у громадському транспорті, щоб уникнути транспортного колапсу

2 хв читати
Київський метрополітен і "Київпастранс" просять місто підвищити тариф на проїзд у громадському транспорті, щоб уникнути транспортного колапсу

Комунальні підприємства "Київський метрополітен" і "Київпастранс" звернулися до мера столиці Віталія Кличка і депутатів міськради з вимогою привести тарифи на проїзд у громадському транспорті до економічно обґрунтованого рівня задля уникнення скорочення частоти виходу транспорту на маршрути.

Як зазначено в офіційному зверненні КП "Київський метрополітен" у Facebook, собівартість перевезення одного пасажира в метро за розрахунками на 2021 рік становить 20,04 грн, а економічно-обґрунтований тариф - 21,05 грн, при тому що нині дохід метрополітену з одного пасажира становить 6,38 грн, а перевезення пільговиків не компенсуються.

Відповідно, у разі непідвищення тарифу на проїзд у метро, КП необхідні дотації з міського бюджету в розмірі щонайменше 1,514 млрд грн, а збитки підприємства на поточний рік становитимуть майже 3,421 млрд грн.

У свою чергу "Київпастранс" зазначає, що собівартість перевезення одного пасажира наземними видами транспорту становить 20,5 грн, а міською електричкою - 71,72 грн. Тоді як економічно обґрунтовані тарифи на перевезення одного пасажира - 25,18 грн і 78,9 грн відповідно.

"Київський метрополітен" зазначає, що така ситуація створює високу соціальну напругу на підприємстві через ризики невиплати зарплати, оскільки основним джерелом роботи підприємства є оплата проїзду пасажирами. Водночас у локдаун підприємство працювало за перепустками, і пасажиропотік суттєво скоротився.

Так, планований пасажиропотік у 2021 році очікується в 295,4 млн пасажирів, тоді як у 2019 році він становив 495,3 млн пасажирів.

"Днями ми отримали інформацію про переведення адміністративного персоналу на скорочений чотириденний робочий тиждень. Це рішення торкнеться приблизно 3 тис. співробітників, які не отримуватимуть п'яту частину своєї зарплати", - наголосили в метрополітені.

Трудовий колектив КП "Київський метрополітен" вимагає приведення тарифу на проїзд до об'єктивних показників для забезпечення безперебійної роботи підприємства.

"В іншому разі відсутність коштів для оплати постачальникам (зокрема за енергоносії) загрожує відключенням і штрафними санкціями. Це може призвести до суттєвого скорочення парності руху поїздів й, у свою чергу, навіть до погіршення епідеміологічної ситуації", - наголосили в метрополітені.

У свою чергу "Київпастранс" зазначає, що в умовах чинних тарифів підприємству для безперебійної роботи необхідна дотація в розмірі 2,477 млрд грн у 2021 році.

"Несвоєчасне вирішення питання пошуку джерел фінансування, які відповідали б потребам підприємства, може призвести до необхідності суттєвого скорочення випуску рухомого складу на маршрути, скорочення режиму роботи громадського транспорту, а також до припинення розвитку об'єктів транспортної інфраструктури", - акцентували увагу на проблемі в "Київпастрансі".

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Україна та Казахстан мають намір розширювати співпрацю в енергетичній сфері

У Китаї обмірковують ідею скасування контролю народжуваності до 2025 року

Ініціатива ЄК для вугільних регіонів на Західних Балканах і в Україні допоможе їм залучити фінансування МФО

РНБО анулювала 4 титанові ліцензії, 3 вуглеводневі і 2 рудні - секретар Данілов

Україна та Малайзія восени мають намір провести засідання спільного торгового комітету

Підприємці зможуть вільно використовувати розроблену до ювілею незалежності України символіку

"Нафтогаз" у липні презентує новий сезонний тарифний план для населення

"Укравтодор" вперше випустив євробонди на Лондонській фондовій біржі

Профільний комітет ВР рекомендував ухвалити необхідний за програмою з МВФ "банківський" законопроект

Туристи на Кубі з 21 червня не зможуть розплачуватися доларами США

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА