Інтерфакс-Україна
11:38 13.05.2021

Київський метрополітен і "Київпастранс" просять місто підвищити тариф на проїзд у громадському транспорті, щоб уникнути транспортного колапсу

2 хв читати
Київський метрополітен і "Київпастранс" просять місто підвищити тариф на проїзд у громадському транспорті, щоб уникнути транспортного колапсу

Комунальні підприємства "Київський метрополітен" і "Київпастранс" звернулися до мера столиці Віталія Кличка і депутатів міськради з вимогою привести тарифи на проїзд у громадському транспорті до економічно обґрунтованого рівня задля уникнення скорочення частоти виходу транспорту на маршрути.

Як зазначено в офіційному зверненні КП "Київський метрополітен" у Facebook, собівартість перевезення одного пасажира в метро за розрахунками на 2021 рік становить 20,04 грн, а економічно-обґрунтований тариф - 21,05 грн, при тому що нині дохід метрополітену з одного пасажира становить 6,38 грн, а перевезення пільговиків не компенсуються.

Відповідно, у разі непідвищення тарифу на проїзд у метро, КП необхідні дотації з міського бюджету в розмірі щонайменше 1,514 млрд грн, а збитки підприємства на поточний рік становитимуть майже 3,421 млрд грн.

У свою чергу "Київпастранс" зазначає, що собівартість перевезення одного пасажира наземними видами транспорту становить 20,5 грн, а міською електричкою - 71,72 грн. Тоді як економічно обґрунтовані тарифи на перевезення одного пасажира - 25,18 грн і 78,9 грн відповідно.

"Київський метрополітен" зазначає, що така ситуація створює високу соціальну напругу на підприємстві через ризики невиплати зарплати, оскільки основним джерелом роботи підприємства є оплата проїзду пасажирами. Водночас у локдаун підприємство працювало за перепустками, і пасажиропотік суттєво скоротився.

Так, планований пасажиропотік у 2021 році очікується в 295,4 млн пасажирів, тоді як у 2019 році він становив 495,3 млн пасажирів.

"Днями ми отримали інформацію про переведення адміністративного персоналу на скорочений чотириденний робочий тиждень. Це рішення торкнеться приблизно 3 тис. співробітників, які не отримуватимуть п'яту частину своєї зарплати", - наголосили в метрополітені.

Трудовий колектив КП "Київський метрополітен" вимагає приведення тарифу на проїзд до об'єктивних показників для забезпечення безперебійної роботи підприємства.

"В іншому разі відсутність коштів для оплати постачальникам (зокрема за енергоносії) загрожує відключенням і штрафними санкціями. Це може призвести до суттєвого скорочення парності руху поїздів й, у свою чергу, навіть до погіршення епідеміологічної ситуації", - наголосили в метрополітені.

У свою чергу "Київпастранс" зазначає, що в умовах чинних тарифів підприємству для безперебійної роботи необхідна дотація в розмірі 2,477 млрд грн у 2021 році.

"Несвоєчасне вирішення питання пошуку джерел фінансування, які відповідали б потребам підприємства, може призвести до необхідності суттєвого скорочення випуску рухомого складу на маршрути, скорочення режиму роботи громадського транспорту, а також до припинення розвитку об'єктів транспортної інфраструктури", - акцентували увагу на проблемі в "Київпастрансі".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Підласа: Ризиків щодо запланованих оборонних видатків немає, дохідна частина – стабільна

"НоваПей Кредит" за 9 міс. збільшив чистий прибуток в 1,8 раза за зростання виручки у 2,8 раза

IFC вважає прозору приватизацію держбанків ключем до залучення інвесторів

Оподаткування посилок до EUR150 має сенс лише за перекриття сірого імпорту через ФОПів

Роботу над варіантами фінансової допомоги Україні у 2026-2027 рр. продовжать - прессекретар ЄК

Драйвером розвитку ринку офісів замість IT стають міжнародні компанії зі сфери ОПК

Видано сім кредитів "єОселя" з компенсацією ВПО на первинному ринку

Підвищення вантажних тарифів може остаточно зупинити відновлення виробництва на Інгулецькому ГЗК - компанія

Зниження ставки до кінця 2025р припускають 5 членів КМП, інші 5 – не раніше січня 2026р

Збереження облікової ставки 15,5% підтримало 6 членів КМП, зниження до 15% – 4

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА