IKEA в Україні опрацювала понад 156 тисяч замовлень за рік роботи
IKEA за рік роботи в Україні опрацювала понад 148 тис. замовлень в онлайн-магазині та більше ніж 8 тис. безпосередньо у фізичному магазині в Києві, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі компанії.
Як повідомляється в її прес-релізі, IKEA вийшла на ринок країни 14 травня 2020 року запуском онлайн-магазину. Станом на кінець квітня 2021 року вже більш як 2,528 млн українців відвідали веб-сайт компанії.
Перший фізичний магазин міського формату було відкрито 1 лютого 2021 року в столичному Blockbuster Mall. Протягом перших місяців він прийняв понад 397 тис. відвідувачів.
"Хочу наголосити, що український ринок - дуже важливий для IKEA. Ми прагнемо розширювати на ньому свою діяльність, пропонуючи широкий асортимент функціональних продуктів із привабливим дизайном і цінами для якомога більшої кількості українців", - наводить слова керівника IKEA в Україні Флоріана Меллє прес-служба.
За повідомленням прес-служби, наразі IKEA в Україні пропонує майже 5 тис. доступних товарів і рішень для будинку у всіх категоріях і стилях свого асортименту.
Найпопулярнішими товарами в онлайн-магазині стали коробки для зберігання PARKLA, вішалки SPRUTTIG і герметичні пакети ISTAD. Водночас у фізичному магазині ІКЕА найчастіше купували вішалки SPRUTTIG, тарілки OFTAST (білі, 25 см) і бамбукові підставки для мобільного телефону/планшета BERGENES.
У травні 2020 року відбувся офіційний запуск інтернет-магазину IKEA в Україні паралельно з пунктами видачі в київських ТЦ Auchan Rive Gauche і Metro Cash & Carry. У грудні-2020 відкрився третій пункт видачі в ТРЦ Lavina Mall.
Юридичним супроводом відкриття фізичного магазину IKEA в столиці займався київський офіс компанії Baker McKenzie.