Фокстрот: кешбек програма збільшила частоту покупки на 10%

Кількість клієнтів-учасників програми лояльності Фокстрот станом на квітень 2021 року зросла до 11,1 млн осіб (9,5 млн у 2020 році), повідомила компанія в офіційному пресрелізі у п’ятницю. У
Крім додаткового активу у 1.6 млн лояльних покупців, зросла частка утримання на 18%, частота покупки збільшилася на 10%, а чисельність молодіжної аудиторії додала ще 15%, йдеться у повідомлені.
“Матимемо ці показники за орієнтир при побудові наступної взаємодії з існуючими та потенційними клієнтами”, - прокоментував ці показники CEO омніканального бренду Фокстрот Олексій Зозуля.
Зріст прихильників бренду – результат змін, які відбулися у рамках стратегії оновлення бренду, розпочатого в 2019 році, активна фаза якого припала на 2020 рік.
“З 11.1 млн учасників 90% покупців використовують бонусні карти, а 75% здійснюють повторні покупки”, - передає слова начальника служби CRM бренду Фокстрот Євген Кречетович, пресслужба компанії.
Програма лояльності ФоксFan (раніше «Фокс Клуб») пропонує клієнтам персоналізовані пропозиції, гейміфіковані акції та контент, підібраний у відповідності до смаків конкретної людини.