19:42 27.07.2021

"Нова пошта" почала доставляти товари з онлайн-магазинів Туреччини

1 хв читати
"Нова пошта" почала доставляти товари з онлайн-магазинів Туреччини

"Нова пошта Глобал", що входить до групи компаній "Нова пошта", почала доставляти товари з онлайн-магазинів Туреччини; замовити їх можна через сайт NP Shopping, повідомила прес-служба компанії у вівторок.

"Нині Туреччина є третім у світі експортером одягу, а місцеві виробники активно розвивають власні бренди - сьогодні їх на ринку понад 500. Ми очікуємо замовлення з таких онлайн-майданчиків, як Hepsibursada, Trendyol, Morhipo, Collezione та інших, адже дуже мало з топових турецьких брендів продається за кордоном онлайн. Звісно, каталог інтернет-магазинів постійно поповнюватиметься новими іменами, тому українці почуватимуться, як на шопінгу в Туреччині", - цитує прес-служба заступника директора з розробки продуктів і маркетингу "Нової пошти Глобал" Ольгу Володіну.

У компанії зазначають, що для турецьких товарів вартість доставки зменшуватиметься відповідно до ваги відправлення. Щоб розрахувати кінцеву вартість доставки, можна скористатися калькулятором на сайті NP Shopping.

Термін доставки замовлень із Туреччини - від восьми робочих днів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА