Інтерфакс-Україна
13:11 28.07.2021

Першими платними дорогами в Україні можуть стати Краковець-Броди-Рівне і Стрий-Мукачево - Мінінфраструктури

2 хв читати
Першими платними дорогами в Україні можуть стати Краковець-Броди-Рівне і Стрий-Мукачево - Мінінфраструктури

Першими платними дорогами в Україні можуть стати Краковець-Львів-Броди-Рівне та Стрий-Мукачево, проте рішення про доцільність буде ухвалено після завершення ТЕО цих проектів, повідомила заступник міністра інфраструктури з питань євроінтеграції Анна Юрченко журналістам у середу.

За її словами, на сьогодні в Україні не так уже й багато напрямків, де може бути платна автомобільна дорога, яка була б окупованим проектом, через рівень трафіку. Йдеться виключно про будівництво нових концесійних доріг, які дублюватимуть наявні безоплатні маршрути.

"Укравтодор" дотепер отримав дві приватні ініціативи з підготовки двох нових концесійних проектів. Класика жанру, коли це автодорога в чистому полі. Вона, найімовірніше, буде платною. Перша - це маршрут Краковець-Львів-Броди-Рівне (ініціатор - "Автомагістраль-Південь") - понад 200 км абсолютно нового будівництва, альтернативна дорога Київ-Чоп та М-10 Львів-Краковець", - сказала Юрченко.

За її словами, друга приватна ініціатива - це дорога Стрий-Мукачево (ініціатор - Onur). "На сьогодні в принципі не є проблемою дістатися зі Львова до Закарпатської області, але через перевали і забудови на наявному напрямку технічно неможливо розширити дорогу до чотирьох смуг. Тому наразі розглядають варіант будівництва нової автодороги, яка пройде трошки на схід дороги Київ-Чоп. Якщо нині зі Львова до Закарпаття ми зазвичай доїжджаємо за 2,5 години, а взимку і довше, то нова дорога має скоротити час у дорозі у 2,5 разу", - зазначила Юрченко.

Заступник міністра додала, що за оцінками міністерства, ТЕО щодо Краковець-Львів-Броди-Рівне буде завершено до нового року, ТЕО щодо Стрий-Мукачево - дещо пізніше. Рішення про доцільність кожного проекту ухвалюватиме "Укравтодор", а потім погоджуватиме з Мінекономрозвитку і Міністерством фінансів.

"Вони гіпотетично можуть бути платними, але це буде підтверджено після ТЕО. Тоді ми точно переконаємося, чи варто стягувати плату, чи буде вона взагалі генеруватися, самооплачуватися", - наголосила Юрченко.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

АРМА озвучила пріоритети держави в управлінні активами IDS Ukraine

Ціна на дрова для населення та соцсфери до кінця опалювального сезону не зміниться – "Ліси України"

"ТК Домашній текстиль" у грудні почала експорт продукції в Швецію і новим партнерам з Балтії та Румунії

Уряд ухвалив рішення про створення АТ "Гарантований покупець" на базі держпідприємства

Українські цукровики в 2026р будуть прагнути закріпитися на ринку ЄС, щоб забезпечити згодом його самодостатність - "Укрцукор"

Колегія ДІЯРУ визнала можливою експлуатацію СВЯП-1 з відпрацьованим паливом ЧАЕС до кінця 2034р.

Мінекономіки оцінює зростання ВВП України в листопаді на рівні 5,3% проти 2,3% у жовтні

Антикорупційна стратегія НАЗК потребує відкритого та прозорого узгодження з громадськістю - Національна асоціація лобістів України

Нацбанк поки зберігає припущення щодо 5-6% дефіциту електроенергії у I кв.-2026

Питання фінансування України на 2026-2027рр. та продовження терміну іммобілізації росактивів треба розглядати окремо – європейський дипломат

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА