Галущенко: Будівництво залізничної колії "Вільча-Янів" дасть змогу Україні щорічно заощаджувати $200 млн

Будівництво залізничної колії "Вільча-Янів", що з'єднує Централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП) із залізничною мережею України, дасть змогу щорічно економити $200 млн, повідомила прес-служба Міністерства енергетики.
"Це про справжню незалежність, це про геополітику. Ми справді економитимемо майже $200 млн щорічно, які витрачалися на вивезення до Росії відпрацьованого ядерного пального", - наводить слова Галущенка прес-служба.
Вартість проекту становить 336,6 млн грн.
Галущенко зазначив, що незабаром буде також введено в експлуатацію власне Централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива, побудоване у співпраці з американською компанією Holtec International.
"Це буде великий історичний крок до незалежності нашої держави. Водночас ми продемонстрували всьому світу, що ми є надійним партнером у таких великих енергетичних проектах", - зазначив міністр енергетики.
У прес-службі Міненергетики додали, що залізнична колія від станції Вільча до станції Янів протяжністю 43 км з'єднує Централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП) із залізничною мережею України.
Зазначається, що запуск - це крок до повноцінного запуску в роботу ЦСВЯП, куди відпрацьоване пальне доставлятимуть із трьох атомних електростанцій - Рівненської, Хмельницької та Южно-Української. Там воно зберігатиметься протягом наступних 100 років.