УЗ розпочинає електрифікацію дільниці Черкаси - ім. Т. Шевченка, роботи планується завершити у I кв.-2022

"Укрзалізниця" (УЗ) у рамках президентського проекту "Велике будівництво" розпочинає електрифікацію дільниці Черкаси - ім. Т. Шевченка, що дасть змогу поліпшити залізничне сполучення між містами, зменшити експлуатаційні витрати та викиди в довкілля, повідомила прес-служба компанії в п'ятницю.
"Цього року з держбюджету виділено 72,8 млн грн на початок реалізації цього проекту. Наразі триває розробка проектно-кошторисної документації, і після експертизи стартує активна фаза робіт. Усі роботи із електрифікації цієї майже 40-кілометрової дільниці плануємо завершити у першому кварталі 2022 року", - наводить прес-служба слова в. о. голови правління компанії Івана Юрика.
Він також додав, що завдяки електрифікації ділянки Ковель - Ізов - Держкордон, Долинська - Миколаїв, а тепер і Черкаси - ім. Т. Шевченка в Україні стартує велика електрифікація залізничних колій.
"Усі ці проекти покликані зменшити викиди в довкілля і знизити експлуатаційні витрати. Зокрема, завдяки електрифікації ділянки Черкаси - ім. Т. Шевченка буде значно покращено залізничне пасажирське сполучення в регіоні та розвантажено автодороги. Це важливий проект для регіону та всієї України", - резюмував Юрик.
На сьогодні на ділянці між Черкасами та станцією ім. Т. Шевченка на теплотязі курсують приміські поїзди, чотири регіональних поїзди, два поїзди, що прямують із Києва до Одеси та зі Львова до Черкас, а також вантажні поїзди.
Загальна протяжність експлуатаційної дільниці ст. Черкаси - ст. ім. Тараса Шевченка 34 км. На ділянці, крім станцій ім. Тараса Шевченка та Черкаси, розташовані дві залізничні станції Сміла та Білозір'я. Всі чотири станції на ділянці були введені в експлуатацію в 1876 році.
Як повідомлялося, наприкінці вересня 2020 року "Укрзалізниця" запустила новий дизель-поїзд із Черкас до станції ім. Т. Шевченка.