Інтерфакс-Україна
17:40 18.08.2021

Ситуація з вантажоперевезенням залишається складною, зростає кількість залишених і затриманих поїздів на Південно-Західній та Одеській залізницях - УЗ

2 хв читати
Ситуація з вантажоперевезенням залишається складною, зростає кількість залишених і затриманих поїздів на Південно-Західній та Одеській залізницях - УЗ

У мережі "Укрзалізниці" (УЗ) станом на 8:00 середи, 18 серпня, було 43 залишені вантажні поїзди (2 172 вагони), повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов на своїй сторінці у Facebook.

За його словами, найбільше таких поїздів зафіксовано на Одеській залізниці - 26 поїздів (1 402 вагони) і Львівській залізниці - п'ять поїздів (230 вагонів). Затримки поїздів становили від 21 до 255 годин.

Крім того, він розповів, що за оперативну добу (17-18 серпня) в мережі УЗ було 163 тимчасово залишені поїзди (6 594 вагони). Затримки поїздів становили 12-72 години. Водночас найбільша кількість затриманих поїздів була на Південно-Західній залізниці - 52 поїзди (1 861 вагон). На Одеській залізниці було 45 поїздів (2 102 вагони), Львівській - 28 поїздів (1 218 вагонів).

"Найбільш гостро стоїть питання з нагромадженням вагонів і уповільненням просування поїздів на Південно-Західній залізниці (Київська дирекція) та Одеській залізниці (припортові ділянки та стики з іншими залізницями). Щодо обох залізниць фіксується зростання залишених і тимчасово затриманих поїздів", - повідомив Ткачов.

Водночас на західних прикордонних переходах, за його словами, ситуація загалом робоча.

"Нагромадження вагонів у мережі УЗ і добова здача за стиками: Ужгород - 1619 вагонів (добова здача за стиком - 7 поїздів, або 322 вагони) - найбільш проблемний стик, причина - зменшення приймання заводом US.steel; Ізов - 1778 вагонів (добова здача за стиком - 8 поїздів, або 401 вагон) - ситуація робоча; Чоп - 731 вагон (добова здача за стиком - два поїзди, або 139 вагонів за добу); Батьово - 466 вагонів (добова здача за стиком - два поїзди, або 112 вагонів) тощо", - повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ.

Він зазначив, що зниження швидкості просування вагонів і погіршення обігу вагонів стимулює попит на вагонний парк. Уже зараз ринок зазнає дефіциту піввагонів, зерновозів, цементовозів. Цей попит стимулює зростання ставок плати за використання вагонів.

Крім того, Ткачов додав, що погіршення ситуації з просуванням вантажних поїздів негативно впливає на забезпечення навантаження вагонним парком, у Центру транспортної логістики (ЦТЛ) УЗ виникають проблеми з підсиланням порожніх вагонів.

За його даними, протягом минулої оперативної доби ЦТЛ не забезпечив подачу 2 031 вагона за загальної заявки 3 016 вагонів. Фіксується зростання кількості заявок на вагони ЦТЛ, вантажовідправники починають завищувати кількість заявок.

"Загалом ситуація з перевезенням вантажів залишається складною, уповільнення руху і нагромадження вагонів у мережі починає негативно позначатися на забезпеченні навантаження порожнім парком та рівні добового навантаження загалом. АТ "Укрзалізниця" вживає необхідних заходів для нормалізації ситуації", - підсумував він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

НБУ проти загального репрофайлінгу портфелю ОВДП, але опрацьовує з Мінфіном можливість обміну інфляційних ОВДП

IFC оцінює в EUR4 млрд потенціал України у залученні приватних інвестицій завдяки інноваційному будівництву

НКРЕКП планує у п’ятницю затвердити тариф "Укренерго" на передачу на 2026р в розмірі 785,39 грн/МВт*год

Уряд ФРН виділяє Україні ще EUR100 млн на відновлення енергетичної інфраструктури

EFI Group планує запустити монобрендові точки Beehive Cosmetics у Києві до кінця 2025р.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА