Інтерфакс-Україна
16:04 28.09.2021

Розвиток інфраструктури формату "море-залізниця" буде одним з основних завдань "Великого будівництва" - міністр

1 хв читати
Розвиток інфраструктури формату "море-залізниця" буде одним з основних завдань "Великого будівництва" - міністр

Україна планує розвивати залізничну інфраструктуру у сполученні з морськими портами, повідомило Міністерство інфраструктури України на сайті у вівторок,

"Україна не може ігнорувати попит і потенціал мультимодальних перевезень, зокрема з азійськими країнами, тому оновлення і розвиток інфраструктури для формату "море-залізниця" буде одним з основних завдань "Великого будівництва" найближчими роками", - наголосив міністр інфраструктури Олександр Кубраков, слова якого наводяться в повідомленні.

За його словами, Україна має великий експортний потенціал, і нова команда міністерства активно працює над його розвитком.

"Нам важливо інтегруватися у світову систему мультимодальних перевезень, яка розширюється швидкими темпами та визначає сучасну логістику. Наприклад, у ЄС частка контейнерних перевезень - близько 45%. В Україні ми говоримо лише про 2,5%", - наголосив Кубраков.

Наразі, за його словами, Україна не може повною мірою використовувати фактор свого географічного положення, оскільки фактично її залізнична та портова інфраструктури все ще перебувають у застарілому стані.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" запустила контейнерний поїзд з експортним вантажем в Китай і в майбутньому планує зробити такі відправки регулярними.

Між Україною та Китаєм уже давно тривали переговори щодо розвитку експортного потенціалу. Це питання порушував і президент України Володимир Зеленський під час конференції "Ялтинська Європейська Стратегія 2021".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Підласа: Ризиків щодо запланованих оборонних видатків немає, дохідна частина – стабільна

"НоваПей Кредит" за 9 міс. збільшив чистий прибуток в 1,8 раза за зростання виручки у 2,8 раза

IFC вважає прозору приватизацію держбанків ключем до залучення інвесторів

Оподаткування посилок до EUR150 має сенс лише за перекриття сірого імпорту через ФОПів

Роботу над варіантами фінансової допомоги Україні у 2026-2027 рр. продовжать - прессекретар ЄК

Драйвером розвитку ринку офісів замість IT стають міжнародні компанії зі сфери ОПК

Видано сім кредитів "єОселя" з компенсацією ВПО на первинному ринку

Підвищення вантажних тарифів може остаточно зупинити відновлення виробництва на Інгулецькому ГЗК - компанія

Зниження ставки до кінця 2025р припускають 5 членів КМП, інші 5 – не раніше січня 2026р

Збереження облікової ставки 15,5% підтримало 6 членів КМП, зниження до 15% – 4

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА