Інтерфакс-Україна
11:35 21.10.2021

"Укрзалізниця" готова залучати фахівців Deutsche Bahn на чітких умовах із прив'язаною до KPI винагородою

2 хв читати
"Укрзалізниця" готова залучати фахівців Deutsche Bahn на чітких умовах із прив'язаною до KPI винагородою

АТ "Укрзалізниця" готове залучати фахівців Deutsche Bahn до штату на чітких умовах із прив'язаною до KPI винагородою.

"Якщо таких фахівців вдасться відібрати - вони будуть на конкретних завданнях, з чіткими KPI... І однозначно, умови партнерства передбачають, що компенсація буде чітко прив'язана до результату, до відсотка від досягнутого фінансового ефекту", - сказав в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" директор філії "Пасажирська компанія" "Укрзалізниці" Олександр Перцовський.

За його словами, саме на таких умовах в УЗ готові залучати сторонніх фахівців на постійній основі.

За його словами, УЗ намітила декілька фаз партнерства з Deutsche Bahn.

"Справді, ми промовляємо можливість продовження цього партнерства у 2022 році. Є бажання на низку завдань залучити їхніх людей системніше, не просто як консультантів-експертів, а й з точки зору реалізації узгодженої стратегії... Ми припускаємо, що команда аналітиків, фахівців, які оптимізують використання рухомого складу в Німеччині, зі своїм програмним продуктом, зі своїми рішеннями можуть на більш постійній основі зайти в команду "Укрзалізниці" і допомогти нам побудувати цю функцію тут, передаючи досвід вітчизняним колегам і працюючи вже в операційному форматі, не лише як консультанти", - заявив Перцовський.

Він також зазначив, що в плані співпраці УЗ і DB - побудова детальної моделі розвитку пасажиропотоку і бізнес-плану на наступні п'ять років, який включить в себе моделювання та прогноз щодо бюджету.

"Цей елемент проекту включить також розробку заходів щодо оптимізації рухомого складу, вагонного парку. Тут задіюється певний програмний продукт, експертиза, яка показує, які у нас резерви скорочення операційних витрат для перевезення заданої кількості пасажирів при максимально ефективному використанні парку, які у нас за роками потреби в рухомому складі, в капітальних інвестиціях. Адже ми не можемо просто "хотіти оновити парк вагонів" і пред'являти це для держфінансування. Це має бути чітка цільова модель, з урахуванням досвіду європейського оператора, що обґрунтовує потребу", - зазначив Перцовський.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Підласа: Ризиків щодо запланованих оборонних видатків немає, дохідна частина – стабільна

"НоваПей Кредит" за 9 міс. збільшив чистий прибуток в 1,8 раза за зростання виручки у 2,8 раза

IFC вважає прозору приватизацію держбанків ключем до залучення інвесторів

Оподаткування посилок до EUR150 має сенс лише за перекриття сірого імпорту через ФОПів

Роботу над варіантами фінансової допомоги Україні у 2026-2027 рр. продовжать - прессекретар ЄК

Драйвером розвитку ринку офісів замість IT стають міжнародні компанії зі сфери ОПК

Видано сім кредитів "єОселя" з компенсацією ВПО на первинному ринку

Підвищення вантажних тарифів може остаточно зупинити відновлення виробництва на Інгулецькому ГЗК - компанія

Зниження ставки до кінця 2025р припускають 5 членів КМП, інші 5 – не раніше січня 2026р

Збереження облікової ставки 15,5% підтримало 6 членів КМП, зниження до 15% – 4

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА