Інтерфакс-Україна
07:30 23.10.2021

Apple залишається найдорожчим брендом у світі 9-й рік поспіль

3 хв читати
Apple залишається найдорожчим брендом у світі 9-й рік поспіль

Бренд Apple залишається найдорожчим у світі протягом дев'яти років поспіль, свідчать дані щорічного дослідження Interbrand Corp. за 2021 рік.

Його вартість підвищилася за минулий рік на 26% і перевищила $408,25 млрд.

На другій позиції залишився бренд Amazon, який подорожчав на 24% (до $249,25 млрд), на третьому - Microsoft, що додав у ціні 27% (до $210,2 млрд), на четвертій - Google, вартість якого піднялася на 19% ( до $196,8 млрд).

Список інших компаній у топ-10 також не змінився: на п'ятому рядку Samsung (зростання на 20%, до $74,635 млрд), Coca-Cola (підвищення на 1%, до $57,488 млрд), Toyota (збільшення на 5%, до $54,107 млрд ), Mercedes-Benz (зростання на 3%, до $50,866 млрд), McDonald's (підйом на 7%, до $45,885 млрд), Disney (збільшення на 8%, до $44,183 млрд).

На частку перших трьох компаній у списку припало понад 62% загальної вартості брендів з топ-10, зазначається в звіті.

Найбільш істотний підйом у рейтингу продемонстрував бренд Tesla: його вартість злетіла майже втричі (на 184%, до $36,27 млрд), у результаті чого він перемістився на 14-у позицію з 26-ї.

Ще одним брендом, який швидко зростає, стала система управління інформацією про клієнтів Salesforce, що подорожчав за рік на 37% (до $14,77 млрд) і займає тепер 38-е місце. До лідерів підйому увійшли також Adobe і PayPal, вартість брендів яких збільшилася на 36%.

Рейтинг цього року поповнився лише одним новим учасником - Sephora ($4,628 млрд, сота позиція). В результаті французька LVMH Group стала першою компанією, яка представлена в ньому одразу п'ятьма брендами (Louis Vuitton на 13-му місці, Dior на 77-му, Tiffany & Co. на 92-му, Hennessy на 95-му).

Найвища вартість бренду серед представників фінансової галузі у J.P. Morgan (24-й рядок, зростання на 6% - до $21,4 млрд) і American Express (30-е місце, зниження на 2% - до $19,075 млрд).

Сукупна вартість брендів топ-100 оцінюється зараз у $2 трлн 667,524 млрд порівняно з $2 трлн 326,491 млрд у 2020 році, тобто за минулий рік вона збільшилася на 15%, зазначається в повідомленні Interbrand. Середні темпи зростання вартості окремих брендів у всьому списку склали 10% проти 1,3% у 2020 році.

Interbrand враховує у своїх розрахунках фінансові результати компаній, вплив брендів на рішення споживачів щодо покупок і здатності компаній забезпечити доходи. Топ-100 найдорожчих брендів світу публікується вже 22 роки.

Загалом близько 30 компаній, які були в першому рейтингу, є в ньому і зараз, включно з Disney, Nike і Gucci. При цьому понад 100 брендів покинули список за ці роки, серед них Nokia і MTV. У десятці лідерів усі ці роки, як і раніше, залишаються лише Coca-Cola і Microsoft.

У 2001 році при першій публікації рейтингу загальна вартість брендів з топ-100 становила $988 млрд. Тобто за цей час показник збільшився в 2,7 раза.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄБРР надав Креді Агріколь банку гарантію для кредитування бізнесу на EUR150 млн

Швеція виділяє новий пакет цивільної допомоги Україні на суму EUR100 млн

ЄБРР надасть "Укргідроенерго" EUR75млн та розраховує на доповнення його інвестгрантами на EUR20 млн

Торговельні площі першого та мінус першого поверхів ТОК "Gulliver" відкриють з 12 грудня 2025 року

Врожай картоплі в сезоні-2025 в Україні на 50% вище за торішній – Інститут картоплярства

Мін’юст спростовує інформацію щодо "нових правил" купівлі нерухомості з 1 січня 2026 року

Клієнти банків отримали змогу в режимі 24/7 відстежувати проходження своїх платежів – НБУ

Бізнес у листопаді погіршив оцінки ділової активності нижче нейтрального рівня – НБУ

Підвищення "Укрзалізницею" тарифів на вантажоперевезення критично вплине на агроекспорт - ВАР

"Будшляхмаш" у середині 2026р. планує почати випуск автомобільних рам в Броварах в новому виробничому комплексі - Кисилевський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА