07:30 23.10.2021

Apple залишається найдорожчим брендом у світі 9-й рік поспіль

3 хв читати
Apple залишається найдорожчим брендом у світі 9-й рік поспіль

Бренд Apple залишається найдорожчим у світі протягом дев'яти років поспіль, свідчать дані щорічного дослідження Interbrand Corp. за 2021 рік.

Його вартість підвищилася за минулий рік на 26% і перевищила $408,25 млрд.

На другій позиції залишився бренд Amazon, який подорожчав на 24% (до $249,25 млрд), на третьому - Microsoft, що додав у ціні 27% (до $210,2 млрд), на четвертій - Google, вартість якого піднялася на 19% ( до $196,8 млрд).

Список інших компаній у топ-10 також не змінився: на п'ятому рядку Samsung (зростання на 20%, до $74,635 млрд), Coca-Cola (підвищення на 1%, до $57,488 млрд), Toyota (збільшення на 5%, до $54,107 млрд ), Mercedes-Benz (зростання на 3%, до $50,866 млрд), McDonald's (підйом на 7%, до $45,885 млрд), Disney (збільшення на 8%, до $44,183 млрд).

На частку перших трьох компаній у списку припало понад 62% загальної вартості брендів з топ-10, зазначається в звіті.

Найбільш істотний підйом у рейтингу продемонстрував бренд Tesla: його вартість злетіла майже втричі (на 184%, до $36,27 млрд), у результаті чого він перемістився на 14-у позицію з 26-ї.

Ще одним брендом, який швидко зростає, стала система управління інформацією про клієнтів Salesforce, що подорожчав за рік на 37% (до $14,77 млрд) і займає тепер 38-е місце. До лідерів підйому увійшли також Adobe і PayPal, вартість брендів яких збільшилася на 36%.

Рейтинг цього року поповнився лише одним новим учасником - Sephora ($4,628 млрд, сота позиція). В результаті французька LVMH Group стала першою компанією, яка представлена в ньому одразу п'ятьма брендами (Louis Vuitton на 13-му місці, Dior на 77-му, Tiffany & Co. на 92-му, Hennessy на 95-му).

Найвища вартість бренду серед представників фінансової галузі у J.P. Morgan (24-й рядок, зростання на 6% - до $21,4 млрд) і American Express (30-е місце, зниження на 2% - до $19,075 млрд).

Сукупна вартість брендів топ-100 оцінюється зараз у $2 трлн 667,524 млрд порівняно з $2 трлн 326,491 млрд у 2020 році, тобто за минулий рік вона збільшилася на 15%, зазначається в повідомленні Interbrand. Середні темпи зростання вартості окремих брендів у всьому списку склали 10% проти 1,3% у 2020 році.

Interbrand враховує у своїх розрахунках фінансові результати компаній, вплив брендів на рішення споживачів щодо покупок і здатності компаній забезпечити доходи. Топ-100 найдорожчих брендів світу публікується вже 22 роки.

Загалом близько 30 компаній, які були в першому рейтингу, є в ньому і зараз, включно з Disney, Nike і Gucci. При цьому понад 100 брендів покинули список за ці роки, серед них Nokia і MTV. У десятці лідерів усі ці роки, як і раніше, залишаються лише Coca-Cola і Microsoft.

У 2001 році при першій публікації рейтингу загальна вартість брендів з топ-100 становила $988 млрд. Тобто за цей час показник збільшився в 2,7 раза.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Заступниця голови ОП Мудра: Конфісковані активи РФ необхідно спрямувати на відновлення і захист енергетики

Порт "Чорноморськ" відновив відвантаження агропродукції на експорт

"Київтеплоенерго" у 2024 р. планує замінити 55 км аварійних теплових мереж - заступник голови КМДА

НБУ анонсував низку кроків валютної лібералізації найближчими тижнями

У призначенні пенсії українцям, які працювали за кордоном, зараховуватимуть отриманий там страховий стаж - Мінсоцполітики

НБУ поліпшив прогноз інфляції на 2024 р. з 8,6% до 8,2% і несуттєво погіршив його на 2025 р.

НБУ знизив облікову ставку трохи більше за очікування - до 13,5% і її оцінку на кінець року - до 13%

EVA відкрила в першому кварталі 16 нових магазинів

"Миколаївобленерго" у 2024 р. має намір оновити парк пошкодженої з початку війни автотехніки

"Інтерпайп" пропонує скоригувати систему бронювання працівників у прифронтових регіонах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА