16:40 16.11.2021

Запровадження норми щодо збирання персональних даних про одержувачів відправлень негативно позначиться на ринку міжнародної доставки - "Нова пошта"

2 хв читати
Запровадження норми щодо збирання персональних даних про одержувачів відправлень негативно позначиться на ринку міжнародної доставки - "Нова пошта"

Група компаній "Нова пошта" вкрай негативно ставиться до можливого запровадження зобов'язань для операторів поштового зв'язку та логістичної доставки щодо збирання копій паспортів та ідентифікаційних кодів одержувачів посилок, передбачених у пов'язаних законопроектах №4279/4278 від 28 жовтня 2020 року.

"Тотальний контроль за допомогою поіменного відстеження покупок кожного окремого громадянина призведе лише до тінізації цього ринку та перетікання потоків цих товарів у "сірі" та "чорні" схеми. Ця норма забирає можливість в українців купувати на міжнародних e-commerce майданчиках", - наголошується в повідомленні "Нової пошти" у вівторок.

Загалом, на думку компанії, зазначені законодавчі ініціативи є актуальними та необхідними, за винятком цієї конкретної правки, яку внесли вже після того, як текст законопроекту було узгоджено між усіма сторонами, під час попереднього публічного обговорення.

Ця правка передбачає, що всі одержувачі міжнародних експрес- та поштових відправлень мають обов'язково зазначати інформацію про ідентифікаційний код одержувачів відправлень або серію та номер паспорта.

"Це нововведення призведе до того, що значна кількість одержувачів просто відмовиться надавати свій ідентифікаційний код або паспорт, а це, у свою чергу, призведе до нагромадження тисяч відправлень на складах перевізників, які ми просто не зможемо обробити та видати клієнтам", - наголошують у компанії.

У "Новій пошті" також зазначили, що ця правка не узгоджується із законодавством України про захист персональних даних.

"Фактично одержувачі будуть змушені роздавати свої дані наліво і направо. При цьому і експрес-перевізники, і держава мають забезпечити зрозумілі механізми збирання, оброблення та використання персональних даних, які мають бути прозорі для осіб, чиїх персональних даних це стосується", - вважають у компанії.

Як повідомлялося, АТ "Укрпошта" та "DHL Express Україна" також виступили проти такої ініціативи.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА