Інтерфакс-Україна
07:16 17.11.2021

Американці планують витратити $997,73 на покупки у свята

2 хв читати
Американці планують витратити $997,73 на покупки у свята

-Американці в середньому планують витратити $997,73 на подарунки, різдвяні покупки та інші недарувальні товари для себе та членів своїх сімей у період різдвяних свят, показали дані щорічного опитування Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF).

Незважаючи на проблеми, що зберігаються в глобальних ланцюжках поставок, показник виявився нарівні з торішнім рівнем, але нижчим від допандемійного 2019 року, коли споживачі планували в середньому витрачати $1,047 тис.

Одночасно, цього року 90% дорослих американців планують відзначати свята, включно з Різдвом, Ханукою та Кванзою (афроамериканський фестиваль, що триває з 26 грудня до 1 січня - прим. ІФ). Минулого року про це повідомили 87% опитаних американців.

Також, як і минулого року, у пріоритеті в американців стоять витрати на подарунки для членів сім'ї та друзів та на святкові товари такі, як продукти харчування та прикраси для дому. При цьому, оскільки багато хто продовжує працювати з дому, американці менш схильні до покупки подарунків для своїх колег.

На несвяткові товари споживачі в середньому планують витратити $118,41, хоча 47% опитаних заявили, що мають намір активно користуватися різдвяними знижками та розпродажем. Для порівняння: у 2019 році 60% опитаних заявили про це саме, а середні витрати на ці товари становили тоді $162,02.

Половина (49%) опитаних розпочали покупки та пошуки подарунків у жовтні або раніше. 47% з них повідомили, що вони хотіли уникнути стресу покупок в останню хвилину, і 36% не захотіли проґавити деякі важливі різдвяні товари.

Майже половина (47%) опитаних стурбовані труднощами у пошуку товарів через проблеми з постачанням. Найважче, на їхню думку, знайти електроніку (44%), одяг (40%) та іграшки (28%).

Американці, як і раніше, надають перевагу онлайн покупкам. Про це повідомили 57% опитаних. Серед інших популярних місць для святкового шопінгу є супермаркети (47%), дисконт центри (44%), продуктові магазини (43%), магазини одягу та прикрас (30%).

Опитування проводилось у період з 1 до 10 жовтня. У ньому взяли участь 7,921 тис. осіб.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Укрнафта" тренує власні моделі штучного інтелекту на даних нафтогазовидобутку за 65 років

Китай заборонив місцевим авіакомпаніям прийом поставок літаків Boeing

МЕА під тиском торговельних війн знизило оцінку зростання світового попиту на нафту в 2025 р. на 300 тис. б/д

ЄС опублікує план припинення імпорту російської нафти та газу в травні

ЄБРР надає Райффайзен Банку гарантію розподілу портфельних ризиків для інвестицій EUR100 млн в енергетику

ДТЕК за тиждень повернув енергопостачання для 75,5 тис. абонентів в Донецькій і Дніпропетровській областях

Переговори з Болгарією про закупівлю обладнання для ХАЕС-3,4 все ще тривають через її ініціативу підвищити суму угоди – нардеп

Темпи експорту зерна відстають на 5 млн тонн від минулорічних - Мінагрополітики

Повернення до довоєнних умов агроторгівлі не буде, напрацюємо компромісний варіант співпраці – міністр

Понад 1560 заявок зареєстровано на участь у третій групі програми REDpreneurUA

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА