19:51 02.12.2021

Кількість виданих українськими банками кредитів протягом тижня "чорної п'ятниці"-2021 зросла більш ніж на третину - банкіри

3 хв читати
Кількість виданих українськими банками кредитів протягом тижня "чорної п'ятниці"-2021 зросла більш ніж на третину - банкіри

Українські банки протягом тижня, з 22 до 28 листопада, на який припала "чорна п'ятниця", видали на третину більше кредитів, ніж за аналогічний період минулого року, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" банкіри.

"Ми побили власний рекорд минулого року в 1 млрд грн і вийшли на нову цифру - за підсумками "чорної п'ятниці" 2021 року банк видав кредитів більш ніж на 1,86 млрд грн", - навела прес-служба слова директора департаменту продуктів роздрібного бізнесу ПУМБ Дмитра Дудника.

Як уточнила прес-служба ПУМБ, банк протягом тижня "чорної п'ятниці" видав 2 млн кредитів на 1,86 млрд грн, що на 63% за кількістю та 43% за обсягом більше, ніж за такий самий тиждень 2020 року.

Водночас ПУМБ видав на придбання техніки і товарів у точках продажу понад 27,3 тис. споживчих кредитів на загальну суму понад 457,2 млн грн.

Зазначено, що обсяг товарних кредитів, виданих протягом "чорної п'ятниці" 2021 року, удвічі перевищив обсяг споживчих кредитів, виданих за промо-період 2020 року.

Таке зростання, за словами директора департаменту роздрібного партнерського продажу ПУМБ Ігоря Ярового, стало можливим завдяки злагодженій роботі всіх співробітників напряму та впровадженню нових технологій у процес оформлення споживчих кредитів.

Крім того, за тиждень "чорної п'ятниці" клієнти банку здійснили 1,9 млн розрахунків за товари кредитними картками "ВсеМожу", перевищивши показники минулого року на 78%.

"Завдяки тому, що розпродаж "чорної п'ятниці" був розтягнутий з 22 до 29 листопада, клієнтський попит також був рівномірно розподілений протягом семи днів. Це дало змогу і ритейлерам, і банкам максимально ефективно спілкуватися зі споживачами", – навела прес-служба слова директора департаменту споживчого кредитування ПУМБ Вадима Давидова.

Він додав, що семиденна "чорна п'ятниця" дала змогу уникнути черг та скупчення людей, що дуже важливо в умовах карантину та коронавірусних обмежень.

Як повідомила прес-служба ПриватБанку, 26 листопада за допомогою "Оплати частинами" українці купили товарів на 148 млн грн, а за весь тиждень на виплат оформили 84 тис. покупок на 807 млн грн, що перевищує показники тижня минулого року за обсягом на 43%.

"Такі показники зумовлені активною роботою з найбільшими мережевими продавцями, маркетинговою підтримкою та загалом зростанням цін на побутову техніку та електроніку", - пояснюється в повідомленні

Крім того, за підсумками 26 листопада 2021 року українці сплатили через мережу торговельних терміналів ПриватБанку покупки на рекордну суму – 1,94 млрд грн.

Зазначено, що лише за тиждень розпродажів українці через cashless мережу ПриватБанку здійснили 44,9 млн покупок на 10,8 млрд грн.

За інформацією фінустанови, обсяг сплачених картками покупок "чорної п'ятниці" у 2021 році став найбільшим за останні роки, перевищивши середньодобовий показник удесятеро та результати 2020 року на 36%.

"Збільшення транзакцій зумовлене зростанням платіжної культури безготівкових розрахунків в Україні та зручністю платіжних та кредитних інструментів, які надає ПриватБанк і торговцям, і покупцям", – пояснюється у повідомленні.

Як повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський, українці за тиждень "чорної п'ятниці" за допомогою розстрочки та програми "купівля частинами" віртуального monobank здійснили 127 тис. покупок на 1,1 млрд грн, що у 2,5 раза за кількістю та у 3,7 раза за обсягом більше за показники такого тижня минулого року (51 тис. покупок на 300 млн грн).

Зазначено, що загалом за тиждень розпродажів українці здійснили за допомогою карток monobank 20 млн покупок на 6,5 млрд грн, що в 1,7 раза за кількістю та в 1,9 раза за обсягом більше за показники 23-29 листопада 2020 року (11, 8 млн покупок на 3,5 млрд грн).

Як повідомлялося, українські банкіри у 2020 році відзначали незначне зростання транзакцій на тиждень з 23 до 29 листопада, на який припала "чорна п'ятниця", за рахунок впливу пандемії на фінансове становище та поведінку споживачів.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА