Кількість скарг до бізнес-омбудсмена у 2021 році збільшилася на 26% - Ващук

Кількість скарг до бізнес-омбудсмена у 2021 році збільшилася на 26% - до 2,182 тис., повідомив бізнес-омбудсмен Роман Ващук.
"Минулого року до бізнес-омбудсмена надійшло 2182 скарги, тоді як 2020-го їх було 1737. Це збільшення на 26%", - сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
Як зазначив бізнес-омбудсмен, традиційно найбільша кількість скарг минулого року надійшла щодо податкових питань - 62% від загальної кількості. Ще 14% скарг припадають на дії правоохоронних органів, державних регуляторів - 6%, місцевого самоврядування - 4%, митниці - 3%.
"Збільшення скарг, можливо, частково відображає те, наскільки гравці ринку знають нас і готові звертатися до нас", - зазначив Роман Ващук.
Щодо самих скаржників, то 23% із них - це підприємства оптової торгівлі. Ще 17% скарг надійшло від підприємств - представників сільського господарства та гірничодобувної промисловості, 11% - виробничі компанії, а також по 9% - ФОП і підприємства у сфері будівництва та нерухомості, додав Ващук.
За його словами, 74% скаржників - це малі підприємства, тоді як на великий бізнес минулого року припадало відповідно 26% скарг.