Інтерфакс-Україна
17:34 15.02.2022

Клієнти відзначають перебої в роботі Приват24

1 хв читати
Клієнти відзначають перебої в роботі Приват24

Клієнти державного ПриватБанку (Київ) відзначають перебої в роботі мобільного застосунку "Приват24".

Зокрема, помічені проблеми із запуском застосунку та проведенням платежів.

Зі свого боку пресслужба ПриватБанку заперечує наявність перебоїв у роботі банку та називає повідомлення про їх наявність "дезінформаційними".

"ПриватБанк реєструє звернення клієнтів щодо дезінформаційних повідомлень про перебої в роботі банку. Ця інформація неправдива і вводить в оману наших клієнтів. ПриватБанк працює в стандартному режимі і ставить безпеку та донесення правдивої інформації своїм клієнтам на перше місце", – йдеться в повідомленні банку.

Згідно зі статистикою Національного банку України, на 1 січня 2022 року за розміром загальних активів ПриватБанк посідав у рейтингу 1-ше місце (582,851 млрд грн) серед 71 банку, що діє у країні.

ОСТАННЄ

Шмигаль обговорив з делегацією МВФ видатки на оборону на 2025-2026 рр.

"Нафтогаз" та уряд опрацьовують механізми вирішення боргової проблеми в теплопостачанні – глава НАК

Доходи держбюджету за 8 міс.-2025 зросли на 24,2%, видатки – на 23,7%

Більше половини підприємців очікують зростання бізнесу у 2026 році - ЄБА

НБУ має намір уніфікувати вимоги до структури власності надавачів фінпослуг в одному нормативно-правовому акті

Ситуація з падінням цін на енергоринку 1-5 вересня адекватна сезонним факторам – ексміністерка енергетики

Пишний про регулювання ринку ВА: Ми не хочемо жодного трансферу наших монетарних повноважень

ТЕС мають план Б з імпортом вугілля на випадок втрати видобутку через обстріли РФ – член наглядради "Укренерго"

Стан готовності основних секторів до опалювального сезону понад 80% - Свириденко

Керівництво та наглядова рада "Нафтогазу" зустрілися з місією МВФ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА