Інтерфакс-Україна
17:34 15.02.2022

Клієнти відзначають перебої в роботі Приват24

1 хв читати
Клієнти відзначають перебої в роботі Приват24

Клієнти державного ПриватБанку (Київ) відзначають перебої в роботі мобільного застосунку "Приват24".

Зокрема, помічені проблеми із запуском застосунку та проведенням платежів.

Зі свого боку пресслужба ПриватБанку заперечує наявність перебоїв у роботі банку та називає повідомлення про їх наявність "дезінформаційними".

"ПриватБанк реєструє звернення клієнтів щодо дезінформаційних повідомлень про перебої в роботі банку. Ця інформація неправдива і вводить в оману наших клієнтів. ПриватБанк працює в стандартному режимі і ставить безпеку та донесення правдивої інформації своїм клієнтам на перше місце", – йдеться в повідомленні банку.

Згідно зі статистикою Національного банку України, на 1 січня 2022 року за розміром загальних активів ПриватБанк посідав у рейтингу 1-ше місце (582,851 млрд грн) серед 71 банку, що діє у країні.

ОСТАННЄ

DFC почала пошук компанії з надання адмінпослуг Американсько-українського інвестфонду

НБУ оштрафував ТОВ "Авентус Україна" на 2,45 млн грн

"Укрфінжитло" планує видати 70 тис. кредитів за програмою "єОселя" упродовж п’яти років – стратегія розвитку

НКРЕКП запустила реєстр електроустановок споживачів на альтернативних джерелах

"Київтеплоенерго" планує у 2025р встановити на 25% більше будинкових лічильників тепла, ніж торік

ЄБРР розглядає можливість надати EUR21,1 млн кредиту на проєкт Power One Фіали та Кудрицького

Зеленський провів нараду із Свириденко і Федоровим: готуються перші кроки оновленого уряду

Уся Україна відкрилася Заходу і розрив зі Сходом уже відбувся - СЕО "Метінвесту" про підсумки URC

Держмитслужба викрила схеми ввезення кількох тисяч авто під виглядом гумдопомоги

Мінагрополітики можуть об`єднати із Мінекономіки та Мінекології - нардеп

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА