Інтерфакс-Україна
20:07 11.05.2022

Свириденко: Постачальники пального вже законтрактували майже місячний обсяг його споживання – 72 тис. тонн бензину та близько 253 тис. тонн дизеля

2 хв читати
Свириденко: Постачальники пального вже законтрактували майже місячний обсяг його споживання – 72 тис. тонн бензину та близько 253 тис. тонн дизеля

Учасники ринку пального вже законтрактували на європейському ринку 72 тис. тонн бензину та 253 тис. тонн дизеля, повідомила перший віцепрем'єр – міністр економіки Юлія Свириденко.

"Учасники ринку вже законтрактували 72 тис. тонн бензину та майже 253 тис. тонн дизеля", - сказала вона в ефірі національного телемарафону в середу ввечері.

При цьому Свириденко зазначила, що щомісяця Україна потребує приблизно 100 тис. тонн бензину, 250 тис. тонн дизеля і ще 70 тис. тонн зрідженого газу.

За її словами, з огляду на це, з кожним тижнем ситуація з пальним вирівнюватиметься, а вже зараз, за даними податкової служби, зростають обсяги його реалізації.

"З кожним тижнем ми покращуватимемо наші логістичні шляхи і ситуацію вирівнюватимемо", – запевнила вона.

Як аргумент, перший віцепрем'єр вказала, що досягнуто домовленості про збільшення транзиту пального через Польщу з 60 до 250 тис. тонн на місяць, вже зараз пальне на кордоні оформляється позачергово, а польська сторона скасувала дозвіл на в'їзд автоцистерн з України.

"Ми дивимося, які ще управлінські рішення можуть бути застосовані на українсько-польській митниці, щоби прискорити рух пального", – зазначила Свириденко.

Водночас вона наголосила, що логістика постачання пального в Україну зараз стає більш складною та комбінованою, "але ресурс є".

"У нас буде пальне зі США, з регіону АРА, з німецьких, скандинавських, прибалтійських переробних заводів. Ми робимо все, щоб його доставити вчасно", - зазначила чиновниця, додавши, що, зокрема, перший американський бензин з'явився на АЗС України дві доби тому.

Водночас, за її словами, Україна поки що не збирається відмовлятися від держрегулювання цін, за винятком певних коригувань в умовах складної логістики його постачання.

Проте вона припустила, що держава поряд із приватними операторами закуповуватиме великі обсяги пального за довгостроковими контрактами, щоб убезпечити себе від його дефіциту надалі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна повинна поступово скасовувати цінові обмеження на енергоринку та ПСО на суб'єктів газової сфери – Пакет розширення

14% агробізнесу в 2025 р. стикалися з корупцією

Мінрозвитку відібрало 9 проєктів у рамках відновлення України, перемогли заявки "Руху без бар'єрів" і фабрики-кухні

"Укрзалізниця" має чистий збиток за 9 міс.-2025 7,2 млрд грн і пропонує ріст вантажних тарифів у 2026 р. на 41,5%

Держлісагентство розбудовує лісонасіннєві центри з перспективою мати в 2,5 рази більше сіянців та експортувати 50%

Дебютне лідар-сканування українських лісів може розпочатися вже 2026 р. – голова Держлісагентства

Економіка України продемонструвала значну стійкість, але з'явилися ознаки уповільнення - Пакет розширення

Вакантність столичної торгової нерухомості знизилась до 12,9%

"Інтерпайп" за 6 міс. знизив продаж залізничної продукції у Європі та України і наростив в інших країнах включно

НКРЕКП схвалила тариф "Укренерго" на передачу на 2026р. в 786,74 грн/МВт*год, для зеленої металургії – в 428,63 грн/МВт*год

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА