Інтерфакс-Україна
11:09 08.06.2022

Декілька цехів ДВРЗ після ракетного удару вже не підлягають ремонту – УЗ

1 хв читати
Декілька цехів ДВРЗ після ракетного удару вже не підлягають ремонту – УЗ

Дарницький вагоноремонтний завод (Київ), який 5 червня вранці зазнав ракетного обстрілу, частково зруйновано: кілька цехів уже не підлягають ремонту, повідомила АТ "Укрзалізниця" (УЗ) у своєму телеграм-каналі.

В "УЗ" зазначили, що ДВРЗ протягом 87 років ремонтував і виготовляв вантажні вагони, в яких возили виключно цивільну продукцію: вугілля, щебінь, руду тощо. 2022 року завод планував освоїти виробництво зерновозів, необхідних для перевезення українського врожаю.

"Натомість Росія побачила в цивільному заводі загрозу та вигадала фейк: там ремонтується військова техніка. Понад пів сотні іноземних та українських ЗМІ на власні очі переконалися - ніякої військової техніки на заводі не було", - йдеться у повідомленні.

Компанія також розповіла, що цей завод уже пережив одне відновлення: побудоване 1935 року, ще до Другої світової війни, підприємство зруйнували німецькі загарбники. Але вже 1943 року розпочалося його відновлення.

"Історія повторюється: після ракет, випущених Росією, завод частково зруйновано - декілька цехів уже не підлягають ремонту", - наголосили в "УЗ".

Раніше глава "Укрзалізниці" Олександр Камишін спростував заяву міноборони РФ про нібито базування на території Дарницького вагоноремонтного заводу військової техніки, що призначалася для ЗСУ.

Мер Києва Віталій Кличко в телеграм-каналі повідомляв, що внаслідок ракетного удару по Дарницькому та Дніпровському районам столиці постраждала одна людина, її госпіталізовано, без жертв.

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА