Інтерфакс-Україна
12:31 21.06.2022

Лише 6% бізнесу адаптувалися до війни Росії проти України - опитування Мінцифри

1 хв читати
Лише 6% бізнесу адаптувалися до війни Росії проти України - опитування Мінцифри

Близько 47% компаній зупинили роботу через війну, і лише 6% адаптувалися до неї, свідчать результати опитування 887 власників та СЕО підприємств, проведеного Міністерством цифрової трансформації.

"Згідно з відповідями, 46,8% опитаних підприємств зупинені або майже зупинені через повномасштабне російське вторгнення. Загальні прямі втрати малого та середнього бізнесу з 24 лютого 2022 року оцінюються у $85 млрд", - зазначило Мінцифри в телеграм-каналі.

Водночас лише 6% респондентів зазначили, що їхній бізнес адаптувався, вдалося перебудувати бізнес-стратегії під воєнні реалії, зазначило міністерство.

Серед проблем, які назвав бізнес як основні, – низька платоспроможність клієнтів, непрогнозованість ситуації та відсутність достатнього капіталу, зазначено в повідомленні.

Водночас багато підприємців і далі підтримують державу: понад 38% респондентів роблять це по змозі, 31,5% - зробили це важливою частиною всього бізнесу, а 6,6% респондентів не мають можливості допомагати, свідчать дані опитування.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

АРМА почало переговори про управління заводом напівфабрикатів ТМ "Єрмоліно"

Попит на нові легкові авто в Україні в серпні скоротився на 14,6% - Інститут досліджень авторинку

Цукрові заводи в сезоні-2025/26 планують скоротити виробництво цукру до 1,5 млн тонн

"Укрзалізниця" влітку 2025 року перевезла на 1,6% більше пасажирів, ніж торік

"Черкасиобленерго" відхилило пропозицію ЗТР щодо поставки трансформатора майже вдвічі дешевше за очікувану ціну

Підприємництво та фінграмотність цьогоріч вивчатимуть 400 тис. школярів, наступного року вдвічі більше - голова НБУ

Україна в I півріччі імпортувала енергоресурси на $4,86 млрд, що в 40 разів перевищило доходи від їх експорту

"Укрнафта" збiльшила непаливнi продажi в I пiв. на 75%

Директор з управління ризиками банку "Кредит Дніпро" Філіпов став заступником голови правління Привату

monobank виділив більше 200 млн грн на просування monoмаркет за рахунок знижок та реклами

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА