Інтерфакс-Україна
16:19 22.06.2022

Гетманцев заперечує можливість запровадження додаткового імпортного мита в 10%

1 хв читати
Гетманцев заперечує можливість запровадження додаткового імпортного мита в 10%

Голова комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев заперечує можливість запровадження додаткового імпортного мита у 10% на товари некритичного імпорту, водночас скасування переліку критичного імпорту послуг ще дискутується, сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"Під час нарад Мінекономіки навіть підтримало пропозицію НБУ стосовно 10%-го мита на всі товари, крім критичного імпорту, але потім ця пропозиція не була підтримана під час дискусії прем'єр-міністром. Отже, ми не підтримуватимемо пропозицію 10%-го мита на товари некритичного імпорту", – зазначив голова комітету.

За його словами, Україна готова відмовитись від переліку товарів критичного імпорту.

"Це валютне обмеження буде скасовано. Валютні розрахунки будуть дозволені за всіма товарами, а курс згодом стане плаваючим", – сказав Данило Гетманцев.

Питання скасування переліку критичного імпорту послуг ще обговорюється, додав парламентарій.

"Послуги ми ще дискутуємо", - сказав він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА