Інтерфакс-Україна
13:52 27.06.2022

Директором із маркетингу компанії Arricano призначено Інну Морозову

2 хв читати
Директором із маркетингу компанії Arricano призначено Інну Морозову

Позицію директора з маркетингу Arricano з 20 червня посідає Інна Морозова.

Як повідомляється в пресрелізі, у професійному портфоліо Інни — ребрендинг ТРЦ Cosmopolite multimall, посилення ринкової позиції бренда "Дім іграшок" та значна кількість оригінальних маркетингових проектів, спрямованих на розвиток бізнесу.

"Нинішня ситуація вимагає особливої стресостійкості та гнучкості, відповідальності та сильних взаємовигідних партнерських рішень. Синергія "орендар-орендодавець", орієнтація на покупця та ефективна взаємодія з партнерами були і залишаються запорукою успішності навіть за ускладнених умов ведення бізнесу. ТРЦ Arricano зарекомендували себе як об'єкти. Моя мета – посилити та вдосконалити це сприйняття за допомогою актуальних маркетингових програм та інноваційних рішень", - цитує пресслужба Морозову.

Сфера її експертизи включає стратегічний, операційний та інтегрований маркетинг, розвиток програм лояльності, діджитал-маркетинг та аналітику. Інна Морозова закінчила філологічний факультет Київського національного університету ім. Тараса Шевченка і здобула ступінь магістра з маркетингу у Київському національному торговельно-економічному університеті.

"Перед Інною поставлені складні завдання - синхронізувати орендну, маркетингову та комунікаційну політику компанії, з новою силою розвивати партнерство з орендарями та взаємодіяти зі спільнотами ТРЦ для забезпечення зростання бізнесу наших орендарів та нашої компанії. Це складні процеси, що вимагають креативних рішень, відданості, професіоналізму та сил. Вітаю Інну як найсильнішого гравця у нашій команді", - резюмувала СЕО Arricano Ганна Чуботіна.

Arricano Real Estate Plc спеціалізується на будівництві торгово-розважальних центрів, є одним із провідних розробників на ринку нерухомості України. Володіє та керує п'ятьма торговими центрами в країні загальною площею 147,3 тис. кв. м: "РайON" та "Проспект" у Києві, "Сонячна галерея" у Кривому Розі, City Mall у Запоріжжі. Компанії також належать 49,9% у ТРЦ Sky Mall (Київ) та земельні ділянки для подальшого будівництва трьох об'єктів, що перебувають на стадії проектування. Компанія також планувала завершити будівництво ТРК Lukianivka у 2022 році.

ОСТАННЄ

Держслужба зайнятості вперше виплатила ФОПу з інвалідністю компенсацію за облаштування робочого місця

Перехід до проєктного фінансування підвищить безпеку інвесторів в житло - думка

"Укрнафта" тренує власні моделі штучного інтелекту на даних нафтогазовидобутку за 65 років

Китай заборонив місцевим авіакомпаніям прийом поставок літаків Boeing

МЕА під тиском торговельних війн знизило оцінку зростання світового попиту на нафту в 2025 р. на 300 тис. б/д

ЄС опублікує план припинення імпорту російської нафти та газу в травні

ЄБРР надає Райффайзен Банку гарантію розподілу портфельних ризиків для інвестицій EUR100 млн в енергетику

Audi і Porsche відкличуть понад 60 тис. автомобілів

ДТЕК за тиждень повернув енергопостачання для 75,5 тис. абонентів в Донецькій і Дніпропетровській областях

Переговори з Болгарією про закупівлю обладнання для ХАЕС-3,4 все ще тривають через її ініціативу підвищити суму угоди – нардеп

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА