Інтерфакс-Україна
13:52 27.06.2022

Директором із маркетингу компанії Arricano призначено Інну Морозову

2 хв читати
Директором із маркетингу компанії Arricano призначено Інну Морозову

Позицію директора з маркетингу Arricano з 20 червня посідає Інна Морозова.

Як повідомляється в пресрелізі, у професійному портфоліо Інни — ребрендинг ТРЦ Cosmopolite multimall, посилення ринкової позиції бренда "Дім іграшок" та значна кількість оригінальних маркетингових проектів, спрямованих на розвиток бізнесу.

"Нинішня ситуація вимагає особливої стресостійкості та гнучкості, відповідальності та сильних взаємовигідних партнерських рішень. Синергія "орендар-орендодавець", орієнтація на покупця та ефективна взаємодія з партнерами були і залишаються запорукою успішності навіть за ускладнених умов ведення бізнесу. ТРЦ Arricano зарекомендували себе як об'єкти. Моя мета – посилити та вдосконалити це сприйняття за допомогою актуальних маркетингових програм та інноваційних рішень", - цитує пресслужба Морозову.

Сфера її експертизи включає стратегічний, операційний та інтегрований маркетинг, розвиток програм лояльності, діджитал-маркетинг та аналітику. Інна Морозова закінчила філологічний факультет Київського національного університету ім. Тараса Шевченка і здобула ступінь магістра з маркетингу у Київському національному торговельно-економічному університеті.

"Перед Інною поставлені складні завдання - синхронізувати орендну, маркетингову та комунікаційну політику компанії, з новою силою розвивати партнерство з орендарями та взаємодіяти зі спільнотами ТРЦ для забезпечення зростання бізнесу наших орендарів та нашої компанії. Це складні процеси, що вимагають креативних рішень, відданості, професіоналізму та сил. Вітаю Інну як найсильнішого гравця у нашій команді", - резюмувала СЕО Arricano Ганна Чуботіна.

Arricano Real Estate Plc спеціалізується на будівництві торгово-розважальних центрів, є одним із провідних розробників на ринку нерухомості України. Володіє та керує п'ятьма торговими центрами в країні загальною площею 147,3 тис. кв. м: "РайON" та "Проспект" у Києві, "Сонячна галерея" у Кривому Розі, City Mall у Запоріжжі. Компанії також належать 49,9% у ТРЦ Sky Mall (Київ) та земельні ділянки для подальшого будівництва трьох об'єктів, що перебувають на стадії проектування. Компанія також планувала завершити будівництво ТРК Lukianivka у 2022 році.

ОСТАННЄ

Шмигаль обговорив з делегацією МВФ видатки на оборону на 2025-2026 рр.

"Нафтогаз" та уряд опрацьовують механізми вирішення боргової проблеми в теплопостачанні – глава НАК

Доходи держбюджету за 8 міс.-2025 зросли на 24,2%, видатки – на 23,7%

Більше половини підприємців очікують зростання бізнесу у 2026 році - ЄБА

НБУ має намір уніфікувати вимоги до структури власності надавачів фінпослуг в одному нормативно-правовому акті

Ситуація з падінням цін на енергоринку 1-5 вересня адекватна сезонним факторам – ексміністерка енергетики

Пишний про регулювання ринку ВА: Ми не хочемо жодного трансферу наших монетарних повноважень

ТЕС мають план Б з імпортом вугілля на випадок втрати видобутку через обстріли РФ – член наглядради "Укренерго"

Стан готовності основних секторів до опалювального сезону понад 80% - Свириденко

Керівництво та наглядова рада "Нафтогазу" зустрілися з місією МВФ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА