07:44 11.11.2022

Apple залишився найдорожчим брендом у світі, Microsoft випередив Amazon

3 хв читати
Apple залишився найдорожчим брендом у світі, Microsoft випередив Amazon

Бренд Apple залишається найдорожчим у світі протягом десяти років поспіль, свідчать дані щорічного дослідження Interbrand Corp.

Його вартість підвищилася за рік, що минув з часу минулого дослідження, на 18% і перевищила $482,2 млрд.

Тим часом, на другу позицію вийшов бренд Microsoft, який додав у ціні 32% (до $278,3 млрд). Він відсунув на третє місце Amazon, який подорожчав лише на 10% (до $274,8 млрд).

На четвертому рядку залишився Google, вартість якого піднялася на 28% (до $251,75 млрд), на п'ятому - Samsung (зростання на 17%, до $87,7 млрд).

Toyota (збільшення на 10% до $59,8 млрд) помінявся місцями з Coca-Cola (без змін, $57,5 млрд). Mercedes-Benz (підвищення на 10%, до $56,1 млрд) знаходиться на восьмій позиції, на дев'ятій розташувався Disney (стрибок на 14%, до $50,3 млрд).

З провідних вибув бренд McDonald's (підйом на 6% до $48,65 млрд). При цьому до "десятка" вперше увійшов Nike (зростання на 18%, до $50,3 млрд).

На долю перших десяти компаній у списку припало 53% загальної вартості брендів зі ста головних.

Сукупна вартість брендів (зі 100 провідних) оцінюється зараз у $3 трлн 88,93 млрд. порівняно з $2 трлн 667,524 млрд у 2021 році, тобто за минулий рік вона збільшилася на 16%.

Показник уперше перевищив позначку $3 трлн, зазначається в повідомленні Interbrand.

Найбільш суттєвий підйом вартості – на 32% – продемонстрували бренди Microsoft, Tesla та Chanel.

Цьогорічний рейтинг поповнився трьома учасниками - Airbnb (54 місце), Red Bull (64 місце) і Xiaomi (84 місце). При цьому його залишили Uber, Zoom та John Deere.

Найвища вартість бренду серед представників фінансової галузі J.P. Morgan (24-й рядок, зростання на 14% - до $24,3 млрд) та American Express (27-е місце, підвищення на 16% - до $22,1 млрд).

Зниження вартості бренду продемонстрували, зокрема, Facebook – на 5%, Intel – на 8%, Pampers – на 1%.

Interbrand враховує у своїх розрахунках фінансові результати компаній, вплив брендів на рішення споживачів про покупки та здатність компаній забезпечити прибутки. Перелік 100 найдорожчих брендів світу публікується вже 23 роки. Цього року в ньому вперше враховувалися ESG-дані (показники, пов'язані з екологією, соціальною відповідальністю та корпоративним управлінням).

Загалом близько 30 компаній, які були у першому рейтингу, є в ньому і зараз, включно Disney, Nike та Gucci. При цьому понад 100 брендів залишили список за ці роки, зокрема такі відомі як Nokia та MTV. У десятку лідерів усі ці роки, як і раніше, залишаються тільки Coca-Cola і Microsoft.

У 2001 році, за першої публікації рейтингу, загальна вартість брендів зі 100 провідних, становила $988 млрд. Тобто за цей час показник збільшився більш ніж утричі.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

ДП "Ліси України" додали до переліку критично важливих для економіки підприємств

Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінює поточну ділову активність - НБУ

Кількість переказів у NovaPay в I кв.-2024 зросла на 18%, транзакцій - на 24%

У "Метінвесті" очікують повернення на робочі місця 6-7 тисяч із 8 тисяч мобілізованих працівників

Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінює поточну ділову активність - НБУ

McDonald's планує розширення партнерських проєктів із АЗС

McDonald's готує оновлення ресторану поруч із вокзалом у Києві, шукає ділянку поруч із Львівським вокзалом

"Укрнафта" продовжила реалізацію пального жителям Харківщини за спеціальною ціною до кінця травня

Частка угод із купівлі житла на умовах розстрочки досягла 95% - група DIM

ЄБРР планує покрити до 50% ризику за новими сублізинговими договорами "ОТП Лізинг" на EUR80 млн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА