Інтерфакс-Україна
14:57 10.01.2023

На сайті президента зареєстровано петицію про обов'язкове маркування товарів брендів, які працюють у РФ

2 хв читати
На сайті президента зареєстровано петицію про обов'язкове маркування товарів брендів, які працюють у РФ

Петицію з вимогою обов'язкового маркування товарів від брендів, що працюють у Росії, зареєстровано на сайті президента.

"Це маркування має чітко та недвозначно доносити українському споживачеві інформацію про те, що виробник тієї чи іншої продукції продовжує діяльність на російському ринку та підтримує російську агресію проти України", – йдеться у тексті петиції, автором якої є військовослужбовець ЗСУ та громадський діяч Юрій Гудименко.

Він пропонує наносити інформацію про роботу бренда в Росії на лицьовий бік товару великими червоними літерами. Крім того, пропонується зобов'язати торговельні мережі розміщувати товар від таких виробників в окремо відведеній зоні з нанесенням інформаційних позначок щодо походження продукції.

За словами автора петиції, на сьогодні налічується близько 1 тис. представників міжнародного бізнесу, які, як і раніше, продовжують роботу в Росії. Серед них - Mondelez International, Inc, Nestlé S.A., Bonduelle Group, Colgate-Palmolive Company та ін.

"Упевнений, що зокрема й такими кроками Україні вдасться переконати іноземні компанії розірвати будь-які зв'язки з країною-агресором", – наголошує Гудименко.

За даними на сторінці петиції, з 29 грудня вона набрала 8,8 тис. голосів із 25 тис. необхідних для розгляду її президентом.

Як повідомлялося, мережеві ритейлери Novus та Varus відмовляються від реалізації продукції французької компанії Bonduelle через інформацію про підтримку нею агресії РФ в Україні шляхом забезпечення консервованими овочами російських військових, які мобілізуються для відправлення на війну в Україну. Novus знімає з продажу ще й чай Greenfield, виробництво та власники якого також пов'язані з РФ.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Конкурсна комісія залучила 12 зовнішніх експертів для порту "Чорноморськ"

Частка нелегального ринку електронних сигарет в Україні становить 93% - дослідження Kantar Ukraine

МВФ продовжить обговорення нової програми з Україною під час щорічних зборів 13-18 жовтня

"Оператор ринку" запускає чергову хвилю навчань за програмою підвищення обізнаності про роботу ринку е/е

Попит і пропозиція на молоко у вересні стабілізувалися, ріст імпорту молокотоварів загрожує ринку

Уряд розпочинає регіональний та секторальний діалог з бізнесом щодо умов євроінтеграції – віцепрем’єр Качка

Затримок виплат військовим не буде, Мінфін готує збільшення оборонних видатків на 300 млрд грн

Кабмін звільнив від оподаткування повторне ввезення комплектуючих для зброї, знищених при виконанні держконтрактів - Свириденко

Auchan Україна запроваджує постійний кешбек для військовиків

Україна отримала ще EUR170 млн позики на житлові програми від Банку розвитку Ради Європи

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА