Інтерфакс-Україна
17:06 22.03.2023

Нові концесійні проєкти готують в Одеському та Ізмаїльському портах

2 хв читати
Нові концесійні проєкти готують в Одеському та Ізмаїльському портах

 Державно-приватне партнерство (ДПП) у портах через повномасштабне вторгнення РФ не поставлено на паузу, триває робота над підготовкою концесійних проєктів в Одеському та Ізмаїльському морських портах, повідомила директор Команди підтримки реформ (RST) Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури (Мінвідновлення) Ірина Кошель-Репневська.

"Питання лише в інвесторах та їхній зацікавленості у реалізації цих проєктів. Це проєкти приватної ініціативи, які були розпочаті до війни, і приватні ініціатори зацікавлені у продовженні підготовки навіть у цей час. Я можу озвучити, оскільки це було у публічній площині, один із проєктів – в Одеському порту, інший – в Ізмаїльському", - сказала вона в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

Кошель-Репневська нагадала, що концесія завжди супроводжується проведенням конкурсу, уточнивши, що у рамках вимог законодавства RST підтримує весь процес підготовки проєктної пропозиції.

Вона вважає виправданим рішення про приватизацію Білгород-Дністровського МТП з урахуванням висновку, зробленого іноземними експертами, які вивчали можливість реалізації концесії у цьому порту. "За його результатами експерти дійшли висновку, що це недоцільно та інвестиційно непривабливо. Власне, тоді у висновках було зазначено, що одним із можливих варіантів може бути приватизація", - зазначила Кошель-Репневська.

На її думку, подальший розвиток українських портів залежатиме від ситуації навколо зернової угоди та можливості розширення її шляхом включення в експорт не лише аграрних вантажів, а й, зокрема, металургійних. З початку війни більшість таких вантажів були переорієнтовані на наземний транспорт, але західний кордон і автомобільні пункти пропуску не завжди витримують навантаження, що призводить до затримки вантажів. У цій ситуації також виросло навантаження на порти Дунайського регіону, але вони, на відміну від портів Великої Одеси, не глибоководні та не можуть повною мірою забезпечити потреби у транспортуванні вантажів.

Питання подальшого розвитку морських портів загалом перебуває у площині успіхів України у війні та гарантіях безпеки з боку союзників, наголосила директор RST Мінвідновлення.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Аграрії намолотили майже 15,5 млн тонн зернових з 39% площ, поки врожай на 38,8% менше на цю дату торік

Кожен вагон "Укрзалізниці" у липні-25 перевіз у середньому на 14% більше пасажирів ніж у липні-24

Kasta у співпраці з банком "Кредит Дніпро" та Visa запустила власний банкінг

США з 7 серпня запроваджують мита щодо 68 країн і ЄС, їхній розмір - від 10% до 41%

Кількість виявлених податковою порушень оформлення трудових відносин за 6 міс. зменшилася вчетверо, обсяги штрафів - втричі

Свириденко доручила Марченку винести на уряд рішення про конкурсну комісію для відбору керівника митниці

Укргазбанк продав центральний офіс на Печерську за 317,9 млн грн

KLR Bus інвестував 40 млн грн у автобусний термінал у Хмельницькому

Магомедов: З 4 серпня клієнти "Фрідом Фінанс" можуть почати оформлювати звернення для повернення активів

Ощадбанк спростовує заяву "Три О" про передачу Gulliver в управління держбанкам

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА