Інтерфакс-Україна
17:06 22.03.2023

Нові концесійні проєкти готують в Одеському та Ізмаїльському портах

2 хв читати
Нові концесійні проєкти готують в Одеському та Ізмаїльському портах

 Державно-приватне партнерство (ДПП) у портах через повномасштабне вторгнення РФ не поставлено на паузу, триває робота над підготовкою концесійних проєктів в Одеському та Ізмаїльському морських портах, повідомила директор Команди підтримки реформ (RST) Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури (Мінвідновлення) Ірина Кошель-Репневська.

"Питання лише в інвесторах та їхній зацікавленості у реалізації цих проєктів. Це проєкти приватної ініціативи, які були розпочаті до війни, і приватні ініціатори зацікавлені у продовженні підготовки навіть у цей час. Я можу озвучити, оскільки це було у публічній площині, один із проєктів – в Одеському порту, інший – в Ізмаїльському", - сказала вона в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

Кошель-Репневська нагадала, що концесія завжди супроводжується проведенням конкурсу, уточнивши, що у рамках вимог законодавства RST підтримує весь процес підготовки проєктної пропозиції.

Вона вважає виправданим рішення про приватизацію Білгород-Дністровського МТП з урахуванням висновку, зробленого іноземними експертами, які вивчали можливість реалізації концесії у цьому порту. "За його результатами експерти дійшли висновку, що це недоцільно та інвестиційно непривабливо. Власне, тоді у висновках було зазначено, що одним із можливих варіантів може бути приватизація", - зазначила Кошель-Репневська.

На її думку, подальший розвиток українських портів залежатиме від ситуації навколо зернової угоди та можливості розширення її шляхом включення в експорт не лише аграрних вантажів, а й, зокрема, металургійних. З початку війни більшість таких вантажів були переорієнтовані на наземний транспорт, але західний кордон і автомобільні пункти пропуску не завжди витримують навантаження, що призводить до затримки вантажів. У цій ситуації також виросло навантаження на порти Дунайського регіону, але вони, на відміну від портів Великої Одеси, не глибоководні та не можуть повною мірою забезпечити потреби у транспортуванні вантажів.

Питання подальшого розвитку морських портів загалом перебуває у площині успіхів України у війні та гарантіях безпеки з боку союзників, наголосила директор RST Мінвідновлення.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ексголова "Нафтогазу" попереджає про можливе подорожчання газу після ударів Ізраїлю по газовій інфраструктурі Ірану

Монопольне становище "Енергоатому" та обмежений імпорт сприяють найвищій ціні української е/е в Європі – ексміністерка енергетики

Зростання цін на нафту сповільнилося до вечора, Brent торгується біля $74 за барель

На зовнішні ринки в червні поставлено 1,2 млн тонн зерна - Мінагрополітики

До кінця липня напрям “Ремонт і виробництво” УЗ виготовить третину річного плану рейкової накладки

Ощадбанк з початку 2025р. надав великому бізнесу енергокредитів на EUR87 млн

Курс євро до гривні сягнув історичного максимуму – 48,08 грн/1EUR

"Харківводоканал" заборгував "Харківобленерго" приблизно 2 млрд грн за розподіл е/е

Шикеринець, Немчинов, Саловський та Пушкар очолили рейтинг кандидатів на посаду члена НКРЕКП

"Ліси України" вперше закуплять партію харвесторів для формування лісу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА