Інтерфакс-Україна
12:37 31.05.2023

Україна проведе консультації з ЄК щодо поглиблення української частини Дунаю для забезпечення прохідної осадки суден 7,2 метра

2 хв читати
Україна проведе консультації з ЄК щодо поглиблення української частини Дунаю для забезпечення прохідної осадки суден 7,2 метра

Україна найближчим часом розпочне консультації з Єврокомісією, Румунією та країнами-членами міжнародних екологічних конвенцій щодо питання днопоглиблення української частини Дунаю, яке забезпечить прохідну осадку суден - 7,2 метра, на одному рівні із Сулинським каналом (Румунія), повідомив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрій Васьков агентству "Інтерфакс-Україна".

"Ми вважаємо за доцільне довести глибину української частини Дунаю для забезпечення прохідної осадки суден - 7,2 метра, що дорівнюватиме прохідній осадці Сулинського каналу (Румунія). Це дасть можливість суттєво підвищити пропускну спроможність українських портів, отримати кращі умови навігації Дунаєм і в результаті збільшити вантажообіг у Дунайських портах до 32-35 млн тонн на рік", - пояснив Васьков.

Він наголосив, що Україна планує реалізовувати днопоглиблювальний проєкт виключно в тісній співпраці з міжнародними партнерами, з дотриманням усіх природоохоронних аспектів і міжнародних конвенцій.

"Ми робитимемо це виключно в тісній співпраці з нашими міжнародними партнерами, з дотриманням усіх природоохоронних аспектів і міжнародних конвенцій. Зокрема, тільки після того, як ми проведемо відповідні консультації та узгодимо план дій із Європейською комісією, румунськими колегами та країнами-членами міжнародних екологічних конвенцій, буде можливо стверджувати, що днопоглиблення відбудеться", - наголосив заступник міністра.

Консультації планується розпочати вже цього року, найближчим часом, додав Васьков.

Раніше віцепрем'єр - міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков повідомив, що обсяг перевалки вантажів у Дунайських портах до кінця поточного року може збільшитися до 20 млн тонн проти 16 млн тонн вантажів торік, що втричі більше довоєнного рівня.

Крім того, повідомлялося, що, незважаючи на труднощі, у портах "Ізмаїл" і "Рені" було проведено днопоглиблювальні роботи, відновлено всі паспортні характеристики портів і каналів, і наразі прохідна осадка становить 6,5 м. У цих портах також підготовлено необхідну інфраструктуру та організовано перевалку нових вантажопотоків - контейнерів, наливних, зернових та інших вантажів. Розпочато експлуатацію понад 20 терміналів. Застосовуються нові технології перевантаження з використанням плавкранів, мобільних перевантажувачів, ліхтерів, суден-накопичувачів як плавучих складів, інших засобів. У портах побудовано нові тимчасові склади, обладнані вагами, лабораторії.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Центренерго" планує завершити 2025 рік приблизно з 4,5 млрд грн чистого прибутку – голова наглядової ради

Центр Gen.Hope відновлення українських дітей знайшов перші $7 млн у канадських та британських донорів

Україна отримала $125,2 млн за проєктами Світового банку LEARN та THRIVE на освіту та охорону здоров’я

Кредиту ЄС EUR90 млрд недостатньо, треба далі працювати над репараційним кредитом – Марченко до країн G7

Кабмін розподілив понад 460 млн грн на автономне енергоживлення та розрахунки за комунальні послуги для закладів освіти

НКРЕКП вперше з 2021р. підвищила тарифи операторів газорозподільних мереж на 2026р. для непобутових споживачів

Зміни програми пільгової іпотеки "єОселя" у 2026 році зроблять її більш доступною – думка

Індекс відновлення ділової активності бізнесу в Україні у листопаді впав до нуля - опитування ІЕД

КЗРК та "ДТЕК Дніпровські електромережі" підписали мирову угоду по боргу 91,4 млн грн

НБУ: малим держбанкам, що порушують вимоги до капіталу, слід підвищувати ефективність і мати план дій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА