Інтерфакс-Україна
06:39 12.10.2023

"Дніпровагонмаш" відвантажив перші модульні вагони в межах проєкту з австрійською TransANT

3 хв читати

"Дніпровагонмаш" (ДВМ, Кам'янське Дніпропетровської обл.), контрольоване фінансово-промисловою групою "ТАС" бізнесмена Сергія Тігіпка, в рамках співпраці з австрійськими партнерами в межах інноваційного проєкту TransANT відвантажило перші полегшені модульні вантажні вагони (MultiBOX), призначені для експлуатації на залізницях Євросоюзу.

"Наразі MultiBOX проходять необхідні випробування на відповідність європейським нормам, а "Дніпровагонмаш" уже працює над виконанням наступних замовлень не лише на модульні конструкції, а й на вагони, готується відкривати для себе нові можливості європейського ринку", - ідеться в повідомленні на сторінці підприємства у фейсбуці.

Як повідомлялося, на початку 2023 року кіпрська T.A.S. Overseas Investments Limited з групи "ТАС" отримала 40,03% в австрійській TransAnt GmbH (Лінц) - спільному підприємстві, створеному австрійськими ÖBB Rail Cargo Group і voestalpine Stahl GmbH для виробництва інноваційних та економічно ефективних залізничних вантажних вагонів.

Раніше в інтерв'ю виданню Forbes Ukraine Тігіпко зазначив, що створене СП з австрійськими партнерами, за вироблення 100 вагонів на місяць для "вузької" колії, стане третім виробником у Європі.

Інноваційний вагон компанії TransANT являє собою платформу з регульованою під час виробництва довжиною, може використовуватися для транспортування контейнерів. На платформу встановлюються різні вантажні модулі (надбудови).

У повідомленні ДВМ зазначається, що подальший розвиток проєкту, вдосконалення виробничого процесу, розширення досвіду роботи в рамах українського та європейського нормативного поля - це можливість забезпечити роботою як колектив ДВМ, так і багато партнерських компаній - постачальників сировини і матеріалів.

"Залізничні вагони Україна здатна виробляти практично зі 100% локалізацією. З української руди виплавляється сталь, листовий прокат, з яких надалі виготовляють  кузов, візки, підшипники, колісні пари, литво. Окремо всі ці товари вже сертифіковані для реалізації на ринку ЄС. Тож настав час постачати в Євросоюз і цілі вагони", - написав у фейсбуці заступник голови парламентського комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський, який був присутній під час відправлення продукції.

При цьому він пояснив, що до освоєння нових видів вантажних вагонів підприємство підштовхнули, зокрема, складна ситуація з руйнуваннями портової інфраструктури через обстріли російськими військами і нестабільна робота зернових коридорів, що вплинула на зміну логістичних маршрутів.

Як повідомлялося, 2022 року реалізувало 623 вагони, що на 35%, або на 162 од., більше, ніж 2021 року. За словами Тігіпка, поточного року виробляли 20-40 вагонів на місяць, що є вкрай низьким завантаженням для заводу.

"Тому інвестуємо в європейський ринок. Модернізацію під їхні вимоги повністю провели", - розповів він в інтерв'ю.

Чистий дохід ДВМ за 2022 рік зріс на 77,3% - до 1 млрд 108,7 млн грн, чистий прибуток становив 48,64 млн грн проти збитку 111,3 млн грн.

Група "ТАС" заснована 1998 року бізнесменом Сергієм Тігіпком. Сфера її бізнес-інтересів охоплює фінансовий сектор (банківський і страховий сегменти) та аптечний, а також промисловість, нерухомість, венчурні проєкти.

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НКРЕКП вперше з 2021р. підвищила тарифи операторів газорозподільних мереж на 2026р. для непобутових споживачів

Зміни програми пільгової іпотеки "єОселя" у 2026 році зроблять її більш доступною – думка

Індекс відновлення ділової активності бізнесу в Україні у листопаді впав до нуля - опитування ІЕД

КЗРК та "ДТЕК Дніпровські електромережі" підписали мирову угоду по боргу 91,4 млн грн

НБУ: малим держбанкам, що порушують вимоги до капіталу, слід підвищувати ефективність і мати план дій

Україна оголосила про успішну реструктуризацію ВВП-варантів: угоду підтримали 99% їх власників

Гетманцев звернувся до Свириденко з закликом відтермінувати платіжні термінали для ФОП 1-ї групи до кінця війни

Банкрутство окремих страховиків не загрожує стабільній роботі фінансового сектору – НБУ

НБУ: після досягнення миру банки мають зменшувати частку держсектору в кредитах

Енергоспівтовариство продовжило термін експлуатації великих спалювальних установок в Україні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА