07:13 16.10.2023

Львівська ОДА та УЗ вивчають доцільність запуску маршрутів із польських міст Сянок і Перемишль до Хиріва

2 хв читати
Львівська ОДА та УЗ вивчають доцільність запуску маршрутів із польських міст Сянок і Перемишль до Хиріва

Львівська ОДА та АТ "Укрзалізниця" (УЗ) вивчають доцільність запуску маршрутів із польських міст Сянок і Перемишль до Хиріва (Львівська область), заявив у неділю голова ОДА Максим Козицький на церемонії запуску поїзда Івано-Франківськ-Львів-Люблін-Варшава (з пересадкою на станції Рава-Руська).

"Я скажу, про що я мрію: звичайно ж, я мрію, щоб Львів став залізничним хабом. Щоб ми заснували новий транспортний вузол на Скнилові. Запустили поїзд Скнилів-Варшава зі Львова і поїзд через Мостиську на Краків. А ці маленькі станції Сянок, Перемишль - Хирів... зараз прораховується доцільність запуску поїздів (на напрямку - ІФ-У). І питання хто буде замовником", - сказав Козицький.

У п'ятницю директор SKPL Томаш Страпагель в інтерв'ю ЦТС заявив, що, на думку компанії, до Хиріва потрібно запускати два поїзди: один зі Сянока, інший - із Перемишля. За його словами, SKPL подала відповідну заяву в адміністрацію Підкарпатського воєводства і в "Укрзалізницю".

"Насамперед, перевезення буде запущено до Рави-Руської, а вже потім, можливо, і до Хиріва. Коли саме це станеться, я не знаю. Однак, хочу зазначити, що інфраструктура вже готова, оскільки залізничні колії до Хиріва на обох напрямках уже відремонтовано", - сказав Страпагель в інтерв'ю виданню.

Глава SKPL також розповів про те, що польська компанія надала рухомий склад для рейсу Івано-Франківськ-Львів-Люблін-Варшава з пересадкою на станції Рава-Руська після звернення представників польського уряду по допомогу у вирішенні питання із запуском поїзда на європейській колії в Україні. Він також сказав, що це найкоротша дорога з Варшави до Львова. Страпагель наголосив, що українські партнери запевнили SKPL, що сполучення має великі перспективи, навіть у разі відновлення польотів з аеропорту Львів.

Раніше глава УЗ Євген Лященко в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" повідомив, що серед проєктів, які будуть подані до кінця січня 2024 року на конкурс від CEF (Connecting Europe Facility, передбачає ко-фінансування важливих інфраструктурних проєктів за кошти Євросоюзу), передусім буде подано проєкт будівництва євроколії 1435 мм від державного кордону з Польщею до Львова (Мостиська-Скнилів) і проєкт переформатування Львівського вузла, як європейського залізничного хаба.

Ще раніше УЗ оголосила про завершення реконструкції двох ділянок у Львівській області, які з'єднують Хирів із прикордонними пунктами Старжава і Нижанковичі (держкордон із Польщею), - т.зв. "лінія 102". Розглядається можливість у майбутньому запустити пасажирський потяг Польської залізниці транзитом через Україну, уп'ятеро скоротивши відстань подорожі від прикордонного міста Кросценко Бершадського повіту до Перемишля.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Брак робочої сили може стати ключовим фактором для української економіки в наступні місяці - ІЕД

Профільний комітет Ради схвалив проєкт закону про будівництво блоків №3-4 Хмельницької АЕС

Україна і спецкомітет кредиторів не досягли угоди про умови реструктуризації євробондів, продовжать дискусії - Мінфін

Прем'єр Норвегії на Саміті миру оголосив про виділення допомоги на ремонт енергетичної інфраструктури України

"Нафтогаз" упровадив внутрішній регламент REMIT

"Київтеплоенерго" поміняло на Солом'янці пошкоджену ділянку тепломережі під залізничними коліями без перекриття руху

IFC має намір профінансувати будівництво "Галнафтогазом" ВЕС 150 МВт

DFC і Proparco мають намір надати по $50 млн ЄБРР у 2025 р. для покриття ризиків із торговельного фінансування України

НАБУ направило до суду справу про завдання збитків ДП "Укрспирт" на 55 млн грн

"Укрнафта" планує побудувати у 2024 р. ще близько 100 МВт газової генерації

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА