Інтерфакс-Україна
07:13 16.10.2023

Львівська ОДА та УЗ вивчають доцільність запуску маршрутів із польських міст Сянок і Перемишль до Хиріва

2 хв читати
Львівська ОДА та УЗ вивчають доцільність запуску маршрутів із польських міст Сянок і Перемишль до Хиріва

Львівська ОДА та АТ "Укрзалізниця" (УЗ) вивчають доцільність запуску маршрутів із польських міст Сянок і Перемишль до Хиріва (Львівська область), заявив у неділю голова ОДА Максим Козицький на церемонії запуску поїзда Івано-Франківськ-Львів-Люблін-Варшава (з пересадкою на станції Рава-Руська).

"Я скажу, про що я мрію: звичайно ж, я мрію, щоб Львів став залізничним хабом. Щоб ми заснували новий транспортний вузол на Скнилові. Запустили поїзд Скнилів-Варшава зі Львова і поїзд через Мостиську на Краків. А ці маленькі станції Сянок, Перемишль - Хирів... зараз прораховується доцільність запуску поїздів (на напрямку - ІФ-У). І питання хто буде замовником", - сказав Козицький.

У п'ятницю директор SKPL Томаш Страпагель в інтерв'ю ЦТС заявив, що, на думку компанії, до Хиріва потрібно запускати два поїзди: один зі Сянока, інший - із Перемишля. За його словами, SKPL подала відповідну заяву в адміністрацію Підкарпатського воєводства і в "Укрзалізницю".

"Насамперед, перевезення буде запущено до Рави-Руської, а вже потім, можливо, і до Хиріва. Коли саме це станеться, я не знаю. Однак, хочу зазначити, що інфраструктура вже готова, оскільки залізничні колії до Хиріва на обох напрямках уже відремонтовано", - сказав Страпагель в інтерв'ю виданню.

Глава SKPL також розповів про те, що польська компанія надала рухомий склад для рейсу Івано-Франківськ-Львів-Люблін-Варшава з пересадкою на станції Рава-Руська після звернення представників польського уряду по допомогу у вирішенні питання із запуском поїзда на європейській колії в Україні. Він також сказав, що це найкоротша дорога з Варшави до Львова. Страпагель наголосив, що українські партнери запевнили SKPL, що сполучення має великі перспективи, навіть у разі відновлення польотів з аеропорту Львів.

Раніше глава УЗ Євген Лященко в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" повідомив, що серед проєктів, які будуть подані до кінця січня 2024 року на конкурс від CEF (Connecting Europe Facility, передбачає ко-фінансування важливих інфраструктурних проєктів за кошти Євросоюзу), передусім буде подано проєкт будівництва євроколії 1435 мм від державного кордону з Польщею до Львова (Мостиська-Скнилів) і проєкт переформатування Львівського вузла, як європейського залізничного хаба.

Ще раніше УЗ оголосила про завершення реконструкції двох ділянок у Львівській області, які з'єднують Хирів із прикордонними пунктами Старжава і Нижанковичі (держкордон із Польщею), - т.зв. "лінія 102". Розглядається можливість у майбутньому запустити пасажирський потяг Польської залізниці транзитом через Україну, уп'ятеро скоротивши відстань подорожі від прикордонного міста Кросценко Бершадського повіту до Перемишля.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НКРЕКП вперше з 2021р. підвищила тарифи операторів газорозподільних мереж на 2026р. для непобутових споживачів

Зміни програми пільгової іпотеки "єОселя" у 2026 році зроблять її більш доступною – думка

Індекс відновлення ділової активності бізнесу в Україні у листопаді впав до нуля - опитування ІЕД

КЗРК та "ДТЕК Дніпровські електромережі" підписали мирову угоду по боргу 91,4 млн грн

НБУ: малим держбанкам, що порушують вимоги до капіталу, слід підвищувати ефективність і мати план дій

Україна оголосила про успішну реструктуризацію ВВП-варантів: угоду підтримали 99% їх власників

Гетманцев звернувся до Свириденко з закликом відтермінувати платіжні термінали для ФОП 1-ї групи до кінця війни

Банкрутство окремих страховиків не загрожує стабільній роботі фінансового сектору – НБУ

НБУ: після досягнення миру банки мають зменшувати частку держсектору в кредитах

Енергоспівтовариство продовжило термін експлуатації великих спалювальних установок в Україні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА